بوتاکس گردن چیست؟

تزریق بوتاکس در گردن به‌ رفع چین‌وچروک این ناحیه کمک می‌کند. بوتاکس در واقع نوعی سم است که عضلات نواحی مختلف مانند گردن را به‌ طور موقت فلج خواهد کرد و با این قابلیت، باعث محو شدن خطوط ریز و درشت در بخش‌های مختلف بدن مانند صورت و گردن می‌شود.

بوتاکس را می‌توان در ناحیه گردن تزریق کرد تا با لیفت این بخش، چروک‌های آن از بین‌ برود. اگر چین‌وچروک‌های گردن، شما را آزار می‌دهد و به‌دنبال راهی برای محو کردن آن‌ها هستید، این روش بسیار کاربردی است.

در این متن به بررسی عوارض، عوامل موثر بر هزینه و دردی که پس ‌از تزریق احساس می‌شود می‌پردازیم؛ برای آگاهی از این موارد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رفع چروک گردن با بوتاکس گردن

تزریق بوتاکس در گردن از روش‌های غیرتهاجمی و بسیار پرطرفدار است که با فلج‌کردن خطوط این ناحیه، علاوه ‌بر کاهش چروک، به بهبود خط فک نیز کمک می‌کند. بوتاکس گردن، نتیجه سفت‌شدن پوست این ناحیه را به‌ همراه دارد و حالت باریک‌تری به آن می‌دهد.

اگر می‌خواهید ظاهری جوان، شاداب و بدون افتادگی پوست در ناحیه گردن داشته باشید، بوتاکس گردن بهترین گزینه است. البته احتمال دارد که این روش برای افرادی که دچار شل‌شدگی خیلی شدید پوست هستند مناسب نباشد. به همین دلیل باید ابتدا از سرویس‌دهنده این خدمات، مشاوره لازم را دریافت کنید. البته این افتادگی معمولا در افرادی با سنین بالا دیده می‌شود.

درخصوص بوتاکس گردن همچنین باید گفت چین‌و‌چروک‌های گردن مانند صورت باعث پیر نشان‌دادن چهره خواهد شد و راه‌کارهای مختلفی برای رفع آن‌ها وجود دارد که یکی از پرکاربردترین این روش‌ها هزینه تزریق بوتاکس است.

بوتاکس نیازی به دوران نقاهت ندارد و معمولا نتیجه آن بین ۳ تا ۱۵ روز خود را نشان می‌دهد. اگر تزریق این ماده توسط سرویس‌دهنده‌ای حاذق انجام شود، عوارض خاصی نیز به‌همراه نخواهد داشت؛ اما بررسی عوارض احتمالی مهم است.

عوارض بوتاکس گردن

2cc2cdcf 1202 41dc 9112 8df8a86fe431 720x518 - بوتاکس گردن چیست؟

افراد زیادی پیش‌از اقدام برای تزریق این ماده به‌دنبال بررسی عوارض آن هستند. در این‌ خصوص باید گفت هر روش زیبایی با عوارض خاصی همراه است و بوتاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بوتاکس اگر توسط سرویس‌دهنده‌ای حرفه‌ای تزریق شود، با کم‌ترین عوارض همراه خواهد بود. همچنین اگر مراقبت‌های پس ‌از تزریق را جدی بگیرید، احتمال بروز این عوارض کم‌تر می‌شود؛ اما به‌طورکلی از رایج‌ترین عارضه‌ای این ماده باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • احساس سردرد
  • التهاب پوست در ناحیه تزریق
  • حالت تهوع
  • قرمزی در ناحیه تزریق

این موارد از عوارض طبیعی تزریق بوتاکس به ‌شمار می‌آیند و با رعایت نکاتی مانند عدم فعالیت سنگین و عدم مصرف الکل می‌توان تا حد زیادی جلوی بروز آن‌ها را گرفت. دراین‌بین برخی عوارض نیز بسیار خطرناک هستند و باید آن‌ها را بشناسید.

به‌طورکلی تزریق این ماده در گردن حساسیت بالایی دارد و به همین دلیل باید حتما توسط سرویس‌دهنده‌‌ای بامهارت انجام شود. درصورتی‌که خدمات‌دهنده مهارت و اطلاعات کافی در این ‌زمینه نداشته باشد و دوز بالایی از این سم را تزریق کند، فلج دائمی عضلات را به‌همراه دارد. ضمن اینکه در موارد نادر حتی ممکن است باعث مرگ فرد شود.

اگر سرویس‌دهنده مورد نظر شما مهارت بالایی در انجام این کار داشته باشد، همان عوارض جزئی نیز یا مشاهده نخواهند شد یا اینکه خیلی خفیف خود را نشان می‌دهند. پس به اعتبار کلینیک انتخابی توجه کنید. سامانه دکترتو کلینیک لیست کاملی از این سرویس‌دهندگان معتبر را برای شما فراهم کرده است.

هزینه بوتاکس گردن

توجه به هزینه تزریق بوتاکس پس‌از بررسی عوارض این ماده اهمیت دارد. افرادی که می‌خواهند با استفاده از این متد زیبایی حالت گردن و فک خود را تغییر دهند تا ظاهری جوان‌تر داشته باشند، نباید خیلی به قیمت این خدمات توجه کنند.

در واقع هرچه مهارت سرویس‌دهنده بیشتر باشد، احتمال اینکه برای خدمات خود هزینه بالاتری تعیین کند افزایش می‌یابد؛ اما باید بدانید زمانی که بوتاکس گردن را نزد کلینیک‌های معتبر انجام دهید، نتیجه بسیار مطلوبی مشاهده خواهید کرد.

از طرف ‌دیگر مهارت سرویس‌دهنده به ماندگاری بیشتر این ماده کمک می‌کند. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه این خدمات باید به برند بوتاکس اشاره کنیم. در واقع هرچه این ماده باکیفیت‌تر باشد، ماندگاری طولانی‌تری دارد و برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

ضمن اینکه باید گفت تزریق بوتاکس حتی از یک برند برای همه افراد هزینه یکسانی ایجاد نمی‌کند، بلکه هر فرد به‌ دلیل عمق و میزان خطوط به مقدار خاصی از این ماده نیاز دارد و این مورد به‌صورت مستقیم روی هزینه‌های نهایی تاثیر می‌گذارند. به‌عبارت ساده‌تر، اینکه سرویس‌دهنده از چند سی‌سی بوتاکس برای متقاضی استفاده کند، باعث کاهش یا افزایش هزینه‌ها خواهد شد.

درد بعد از بوتاکس گردن

569cc262 ae3a 49b1 9844 e7f156e8abf2 720x326 - بوتاکس گردن چیست؟

تزریق بوتاکس معمولا پس‌از بی‌حسی ناحیه انجام می‌شود؛ اما با گذشت مدتی و ازبین‌رفتن آثار داروهای بی‌حسی، ممکن است با دردهایی در ناحیه تزریق مواجه شوید.

به‌طورکلی باید گفت درد گردن و سر، بعداز بوتاکس تا حدودی طبیعی است و معمولا افراد زیادی به آن دچار می‌شوند. ضمن اینکه احتمال بروز کبودی و قرمزی در این ناحیه وجود دارد. البته درد نباید غیرقابل‌ تحمل باشد.

بوتاکس گردن در کنار ایجاد درد، باعث مواردی مانند بروز مشکلات تنفسی و حتی ایجاد مشکل در بلع غذا می‌شود. البته این عوارض به‌ندرت اتفاق میفتد؛ اما باید بدانید درصورت مشاهده آن‌ها‌ مراجه به سرویس‌دهنده برای بررسی علت ضروری است.

درد بوتاکس گردن معمولا با بهبود ناحیه تزریق و جا افتادن مواد در گردن از بین می‌رود. درصورتی‌که با علائم دیگری غیر از درد گردن مواجه شدید و این عوارض برای مدت طولانی و با‌شدت ادامه داشتند، باید حتما به سرویس‌دهنده اطلاع دهید و دلیل این اتفاق را از او بپرسید.

با اینکه برخی عوارض طبیعی هستند، اما راه‌کاری برای به‌ حداقل رساندن آن‌ها نیز وجود دارد که آن هم انتخاب سرویس‌دهنده‌ای ماهر است. ازاین‌رو دکترتو کلینیک لیستی از این سرویس‌دهندگان را ارائه می‌دهد تا برای انتخاب مرکزی معتبر با مشکل مواجه نشوید.

جمع‌بندی

تزریق بوتاکس از راه‌کارهای زیبایی بسیار پرطرفدار است و با کمک این ماده می‌توانید نسبت به رفع چین‌وچروک‌های نواحی مختلف مانند گردن امیدوار باشید. ضمن اینکه با این کار خط فک شما نیز بهبود پیدا می‌کند.

بوتاکس گردن اگر توسط سرویس‌دهنده‌ای ماهر تزریق شود، با کم‌ترین درد و عوارضی مانند سردرد، التهاب و حالت تهوع همراه است. برای پیداکردن سرویس‌دهنده‌ای حاذق نیز می‌توانید به سامانه دکترتو کلینیک مراجعه کنید.

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا