بهترین محصول برای احیا و شادابی چشم های خسته و پف کرده

وقتی پوست شما شاداب و با طراوت است، شما هم احساس سلامتی و شادی بیشتری می کنید. خصوصا پوست اطراف چشم ها به دلیل نازکی بیش از حد، بسیار حساس بوده و علائم خستگی و پیری را بیشتر از سایر نواحی نمایان می سازد. به همین است که برای سالم و جوان ماندن نیاز به مراقبت بیشتری دارد. به ویژه افرادی که استرس یا فشار کاری بالایی دارند، به میزان کافی نمی خوابند و یا ساعات زیادی را در مقابل صفحه نمایش کامپیوترها و گوش موبایل و … می گذرانند. این افراد معمولا چشمانی خسته و پف کرده دارند که به شدت در معرض پیری زودرس، تیرگی، چروک می باشد. آنچه که می تواند به کاهش مشکلات نواحی چشم در این افراد کمک کند، کنترل حجم کاری در کنار ماساژ ملایم و استفاده از محصولات مراقبتی می باشد. کرم دور چشم رولی احیا کننده Revitalising سیمپل Kind to Skin حاوی ترکیبی عالی از مواد برای کمک به بیدار شدن و احیای چشم های خسته است. علاوه بر این، با داشتن یک اپلیکاتور غلتکی نوآورانه، فوراً ناحیه ظریف دورچشم را خنک کرده و به آرامی ماساژ می دهد. این کرم دورچشم می تواند محصول نجات بخش شما برای بازیابی طراوت و تازگی پوست اطراف چشم ها باشد.

معرفی کرم احیا کننده دورچشم رولی مدل رویتالیزینگ سیمپل

کرم دورچشم رولی سیمپل مدل Revitalising محصولی ویژه برای مبارزه با سیاهی، پف، خطوط و چروک و … می شود. این کرم فرمولاسیونی مغذی با ویتامین های E، B3، پرو ویتامین B5 و عصاره خیار دارد. لذا پوست نواحی اطراف چشم ها را به خوبی آبرسانی و مرطوب کرده و باعث لطافت آن می شود. همچنین حاوی اسانس کلاژن بوده و مزایای ضد پیری موثری دارد. بطوریکه به رفع علائم پیری زودرس مانند خطوط ریز، چین و چروک ها، سیاهی و تیرگی، پف و … کمک می کند. در کنار تمامی این خصوصیات بی نظیر، آنچه که این محصول را منحصریفرد ساخته، طراحی عالی آن است. کرم دور چشم رولی احیاکننده رویتالیزینگ برند Simple یک اپلیکاتور غلتکی فلزی دارد. این غلتک نه تنها باعث سهولت در استفاده از محصول می شود، بلکه امکان ماساژ پوست دور چشم را فراهم می سازد. نوک رولی آن به صورت دایره ای روی پوست بالا و زیر چشم حرکت کرده و ضمن بهبود جریان خون به افزایش جذب کرم در پوست کمک می کند.

بعلاوه چنانچه شما محصول را قبل از استفاده در یخچال نگه دارید، اثرات خنک کننده و ضد پف چشمگیری را ارائه می دهد. کرم دور چشم غلتکی رویتالیزینگ سیمپل به دلیل داشتن ترکیبات فوق العاده موثر، رطوبت مورد نیاز را تامین می کند. در نتیجه موجب احیای پوست دورچشم شده و آثار خستگی و کم خوابی را رفع می نماید. این کرم بافت بسیار سبکی دارد که سریعا جذب شده و حس چربی و سنگینی باقی نمی گذارد. البته با این طراحی رولی می توانید به راحتی هر بار مقدار کرم را کنترل کرده و آن را در قسمت هایی که نیاز به مراقبت دارند، بغلتانید. غلتک فلزی هنگام ماساژ بر روی پوست دور چشم، احساس طراوت و شادابی فوق العاده ای ایجاد می کند. همچنین به خوبی باعث مرطوب شدن پلک ها و گوشه ها و زیر چشم ها می شود. این محصول برای به همراه داشتن در کیف و در زمان مسافرت عالی است. زیرا بصورت کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست هم می توانید از آن استفاده کنید.

کرم احیا کننده و شاداب کننده دورچشم سیمپل مدل رول آن برای چه افرادی مناسب است؟

کرم دورچشم غلتکی سیمپل برای همه انواع پوست ها خصوصا پوست حساس طراحی شده است. همان طور که می دانید برند سیمپل با وعده “مهربانی با پوست” محصولات خود را تولید می کند. این محصولات تحت نظر متخصصان پوستی و با بهره گیری از کمترین و در عین حال سالم ترین ترکیبات ساخته می شوند. به همین جهت فرمولاسیونی کاملا ایمن و با کیفیت و ضد حساسیت دارند. این کرم دور چشم معروف برند Simple انگلستان نیز مورد تایید متخصصین بوده و به هیچ عنوان به پوست آسیب نمی رساند. در ترکیبات این محصول از مواد شیمیایی مضر و حساسیت زا، الکل، پارابن، روغن معدنی، رنگ و عطر و رایحه استفاده نشده است. داز این رو حتی برای پوست های حساس نیز ایده آل است. این کرم دورچشم تاثیر بسیار خوبی برای کمک به کاهش سیاهی دور چشم، رفع پف و سایر علائم خستگی دارد. همچنین برای رطوبت رسانی و مقابله با چین و چروک پوست حساس دور چشم موثر است. بنابراین چنانچه با هر یک از این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید، استفاده از این محصول برایتان مفید خواهد بود. لازم به ذکر است که این کرم فرمولاسیونی وگان و گیاهی و بدون تست حیوانی دارد. در نتیجه برای دوستداران حیوانات نیز قابل استفاده می باشد.

a0cbebb8 6365 42f7 bac4 b38a3c192412 720x720 - بهترین محصول برای احیا و شادابی چشم های خسته و پف کرده

کرم شاداب کننده دورچشم رویتالیزینگ سری کایند تو اسکین سیمپل اصل را از کجا تهیه کنیم؟

کرم دورچشم Kind to Skin Revitalising Eye Roll-On سیمپل محصولی بسیار محبوب و پرفروش است. این کرم به دلیل ترکیبات عالی، طراحی بی نظیر و اثربخشی بالا به شدت مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که در بسیاری از کشورهای جهان به فروش می رسد. اما از آنجایی که برندهای خارجی در کشور ما نمایندگی رسمی ندارند، به وفور شاهد فروش محصولات فیک در بازار هستیم. متاسفانه باید بگوییم که مصرف محصولات فیک یکی از دلایل اصلی آسیب به پوست می باشد. زیرا به صورت کاملا غیر استاندارد و غیر بهداشتی تهیه می شوند. به همین خاطر توصیه می کنیم محصولات آرایشی و پوستی خارجی را تنها از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن آن ها مطمئن باشید.

فروشگاه رایا میکاپ سال های زیادی است که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش محصولات آرایشی و پوستی فعالیت می کند. این فروشگاه تلاش دارد تا همواره محصولات برندهای خارجی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های رسمی آن ها وارد کند. در نتیجه تمامی محصولات در این فروشگاه اصل و اورجینال بوده و اصالت آن ها تضمین می شود. برای تهیه کرم دورچشم Roll-On سیمپل نیز می توانید از این فروشگاه اقدام کنید. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول از فروشگاه اینترنتی رایامیکاپ بر روی کرم دورچشم رولی کایند تو اسکین رویتالیسینگ آی سیمپل کلیک کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ این محتوا نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا