نقش دندان‌ها در لبخند زیبا و صورتی جذاب

 در برخوردهای اجتماعی و مراودات روزمره عوامل مختلفی در جذابیت چهره فرد تاثیر گذار است. صورت شخص به دلیل موقعیت قرارگیری، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و در معرض دید است. یکی از عوامل تاثیرگذار در جذب مخاطب و دوست داشتنی بودن چهره، لبخند فرد است. یک لبخند زیبا می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در ارتباط برقرار کردن داشته باشد. از عوامل موثر و تعیین کننده در یک لبخند، دندان‌هایی زیبا، یک دست، سفید و مرتب است.

 افراد بسیاری هستند که به دلیل وجود نقص در دندان‌ها از حضور در جمع یا به راحتی خندیدن امتناع می‌کنند. ترس از دیده شدن زردی دندان، شکستگی و ترک ها، نامرتب بودن و خالی بودن تعدادی از دندان‌ها در دهان می‌تواند حس ناخوشایندی داشته باشد.

 چه مشکلات دندانی بر لبخند زیبا تاثیر سوء دارد؟

 یکی از اولین چیزهایی که بعد از دیده شدن دندان ها جلب توجه می کند بدرنگی دندان هاست. بعضی از افراد به دلیل رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، مصرف دخانیات، استفاده از مواد غذایی رنگزا مانند قهوه و برخی نوشیدنی ها دارای دندان‌هایی کدر و زرد رنگ هستند. در بسیاری از موارد تلاش آن‌ها با مسواک زدن های متوالی اثر بخش نخواهد بود.

 از دیگر عوامل نازیبا کننده دندان ها و لبخند، نامرتب بودن دندان هاست. خیلی از افراد به صورت ذاتی و یا در اثر عوامل مختلف دارای دندان‌هایی هستند که به جهات مختلف منحرف شده است و حالتی نامرتب و زننده پیدا می‌کند. دندان‌های ردیف و مرتب شخص می‌تواند بسیار چهره و لبخند را جذاب نماید.

 عامل دیگر که دندان‌ها را نازیبا می‌کند و بر روی جذابیت چهره تاثیر منفی می‌گذارد، آسیب‌های وارده به دندان است. در اثر عوامل مختلف و حوادث دندان‌ها دچار ترک خوردگی، خط و خش، شکستگی و… می‌شوند.

 امکان برطرف کردن و ترمیم عوامل نازیبا کننده دندان وجود دارد؟

 امروزه به لطف پیشرفت علم  دندانپزشکی علاوه بر برطرف نمودن مشکلات اساسی و عمده، قادر خواهیم بود مشکلات زیبایی و ترمیمی دندان‌ها را نیز برطرف نماییم. یکی از بهترین مرکز ایمپلنت دندانی، دندانپزشکی ایمپلنتیا در ولنجک است که انواع خدمات ترمیمی و زیبایی بر روی دندان‌ها با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. در ادامه مطلب راه حل‌های زیباسازی دندان‌ها و لبخندی جذاب را بررسی می‌نماییم.

 ایمپلنت راهکاری برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته

 بسیاری از افراد در اثر عوامل مختلف دندان هایی را از دست داده اند. اگر این دندان ها به خصوص در جلو واقع شده باشند ظاهری بسیار زننده به وجود می آورد. خالی بودن جای دندان ها اصلاً جذاب نخواهد بود و توقع لبخندی دلنشین از شخص نمی‌توان داشت. از عوامل مختلفی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته استفاده می شود. اما بهترین روش برای جایگزین نمودن این دندان ها استفاده از ایمپلنت است. ایمپلنت می‌تواند یک درمان دائمی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته باشد. جایگزینی با کیفیت و زیبا که چهره فرد را بعد از استفاده از آن دگرگون خواهد کرد.

 فقدان دندان در دهان علاوه بر نازیبا کردن لبخند می‌تواند با تغییر فرم صورت در مکان‌های فاقد دندان، لطمه بیشتری به چهره فرد وارد کند.

 ایمپلنت از آنجایی که در استخوان و فک فرد کاشته می‌شود دارای استحکام و مقاومت بالایی است. روکش‌ها و تاج دندانی که بر روی پایه ها قرار می‌گیرد از موادی مقاوم تهیه شده است.

 ایمپلنت دارای زیبایی خیره کننده و کاملاً طبیعی است و به هیچ وجه کسی متوجه غیر طبیعی بودن آن نمی‌شود و همچنین بسیار کاربردی می‌باشد.

استفاده از لمینت راهکاری ساده تر برای رفع عیوب ظاهری دندان

 در بسیاری از مواقع دندان‌ها در دهان وجود دارند اما به سبب وجود نقیصه‌های مختلف بر زیبایی چهره تاثیر منفی می‌گذارند. نمی‌توان به دلیل نا زیبا بودن و دارای نقص بودن دندان‌ها، آن‌ها را کشیده و جایگزین نمود. عواملی چون بد رنگی، شکستگی، نامرتب بودن و… می‌تواند با  لایه و روکشی مستحکم و زیبا از بین برود.

 روکش‌های لمینت در دو جنس سرامیکی و کامپوزیت وجود دارد. البته انواع سرامیکی از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار است اما انواع کامپوزیتی آن به دلیل طبیعی‌تر بودن و قیمت مناسب نیز طرفداران خاص خود را دارد. به راحتی با این شیوه می‌توان دندان‌های نامرتب، زرد رنگ، شکسته، ترک دار و… را زیر این پوشش‌های مقاوم مخفی نمود.

 این روش بسیار راحت تر از روش‌های دیگر بوده و درد و عوارض جانبی خاصی در آن وجود ندارد. با استفاده از لمینت های کامپوزیت و سرامیکی کلینیک زیبایی و ترمیمی ایمپلنتیا ولنجک می‌توانید گامی بلند در زیبایی چهره و لبخندی جذاب بردارید.

 در این مرکز علاوه بر استفاده از مواد مرغوب و درجه یک از کادری مجرب نیز استفاده می‌گردد. با دقت فراوان قالب‌ها ساخته و جایگزین می‌گردد. شما می‌توانید برای انجام مشاوره رایگان و تخصصی با شماره تلفن ایمپلنتیا ۰۲۱۲۶۳۵۴۹۸۰ تماس حاصل نمایید و سپس نوبت بگیرید.

 با انجام روش‌های زیبا سازی دندان‌ها و لبخند، دیگران از تغییرات مثبت شما شگفت زده خواهند شد. انجام عملیات زیبایی دندان در این مرکز علاوه بر دوست داشتن‌ تر شدن شما بر اعتماد به نفس شما نیز خواهد افزود و دیگر هراسی از لبخند زدن، حضور در جمع و مراوده با دیگران نخواهید داشت.

افرادی که به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت دندان هستند این مرکز انتخاب بسیار مناسبی به خصوص برای ساکنین شمال تهران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا