افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی

همانطور که می‌دانید هدف از انجام عمل جراحی لابیاپلاستی زیبایی بوده و جنبه درمانی کمتری دارد، ولی گاهی‌اوقات تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی می‌تواند حس جنسی را در افراد تقویت نماید. عمل لابیاپلاستی می‌تواند به طور مستقیم با کوچکتر کردن سایز لابیاها، تحریک‌پذیری کلیتوریس را افزایش داده و دخول‌ را نیز راحت‌تر کند. البته بهتر است که این جراحی زیبایی واژن توسط یک جراح متخصص و باتجربه انجام شود. اگر شما تصمیم به انجام این جراحی را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

80966b11 07f0 4ad2 8cef 321e938ed769 - افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی

عوامل موثر بر میل جنسی کدامند؟

علاوه بر تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی، عوامل مختلفی می‌تواند بر افزایش میل جنسی در بانوان موثر باشد. به طور معمول در خانم‌ها کیفیت رابطه جنسی تاثیر زیادی بر افزایش میل جنسی آن‌ها دارد، اما میل جنسی در بانوان در اثر موارد زیر کم می‌شود:

  • ناتوانی و خستگی‌های جسمی در اثر کارهای زیاد روزانه
  • مشکلات عاطفی زوجین
  • اختلالات هورمونی
  • دردهای مقاربتی در اثر خشکی واژن یا آتروفی
  • سوزش ناحیه تناسلی در اثر عفونت‌های واژینال
  • افزایش سن بانوان

آیا مشکل ارگاسم نرسیدن با لابیاپلاستی حل می‌شود؟

در توضیح این مسئله باید گفت که نرسیدن بانوان به ارگاسم دلایل مختلفی دارد، این مشکل در ابتدا باید به وسیله متخصص زنان در کرج تشخیص داده شود. بانوان بسیاری به علت عدم آمادگی از لحاظ روحی با مشکل نرسیدن به ارگاسم مواجه می‌شوند. البته موارد دیگری مانند زایمان‌های متعدد، عفونت واژن و… نیز می‌تواند سبب عدم ارگاسم  در خانم‌ها شود.

گاهی‌اوقات نیز میل جنسی و لابیاپلاستی با هم ارتباط مستقیمی دارند. زیرا در مواردی نیز در برخی از بانوان، وجود لابیاهای داخلی بزرگ مانع می‌شود که تحریک پذیری مناسبی در ناحیه کلیتوریس انجام پذیرد. در این شرایط با انجام لابیاپلاستی و کوتاه کردن لابیاهای داخلی با تحریک‌پذیری کلیتوریس، بانوان لذت بیشتری را رابطه جنسی بدست خواهند آورد.

آیا لابیاپلاستی میل جنسی را کم می‌کند؟

اگر شما قصد انجام جراحی لابیاپلاستی در کرج را دارید و این سوال برای شما پیش آمده است که لابیاپلاستی چه اثری بر رابطه جنسی شما دارد؟ باید بگوییم که نگران نباشید. پس از لابیاپلاستی نه تنها میل جنسی شما کم نخواهد شد بلکه کیفیت رابطه جنسی افزایش پیدا خواهد کرد.

تجربه ثابت کرده است که افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی صورت می‌گیرد، زیرا رفع مشکلات لابیاها تاثیر مثبتی در زندگی روزانه بانوان و رابطه با شریک جنسی آنان خواهد داشت. این جراحی سبب از بین رفتن مشکلات زیر در رابطه جنسی خواهد شد:

  • دخول دردناک
  • مشکلات مربوط به ارگاسم
  • کمبود اعتماد به نفس در برقراری رابطه جنسی
  • سوزش ناحیه تناسلی
  • عفونت واژن

آیا میل جنسی پس از لابیاپلاستی افزایش می‌یابد؟

با تحقیقات انجام شده بر روی بانوانی که عمل لابیاپلاستی کردند، مشخص شد که لابیاپلاستی اثر مثبتی روی عملکرد جنسی آنها داشته است. رسیدن به ارگاسم و افزایش میل جنسی پس از لابیاپلاستی به دلایل زیر بوجود می‌آید:

  1. کاهش دردهای مقاربتی

در صورتی که لابیاهای داخلی زنان از حد نرمال بزرگتر باشند، بافت اضافی لابیا مینور در زمان مقاربت به طرز ناخوشایندی کشیده می‌شود و اصطکاک زیادی با آلت خواهد داشت‌. به این دلیل بانوان دچار درد و سوزش هنگام نزدیکی می‌شوند. بعد از لابیاپلاستی با کوتاه شدن لب‌های داخلی، خانم‌‌ها می‌توانند لذت بیشتری را بدون احساس درد حین رابطه جنسی به دست آورند.

  1. افزایش اعتماد به نفس

با کاهش اندازه لابیاهای داخلی و زیبایی آن‌ها، بانوان اعتماد به نفس بیشتری در رابطه جنسی خواهند داشت و رابطه جنسی را با اطمینان و لذت بیشتری تجربه خواهند کرد.

  1. افزایش تحریک پذیری

در برخی از موارد، بزرگی لابیاهای داخلی و پوست اضافه آن، مانع تحریک‌پذیری کلیتوریس می‌شوند. با انجام این عمل و کوتاه شدن لب‌های داخلی، تحریک‌پذیری حین رابطه جنسی افزایش می‌یابد.

  1. رفع عوارض جانبی

گاهی‌اوقات لب‌های داخلی بزرگ باعث ایجاد عوارض جانبی مانند خارش، سوزش و عفونت‌های مداوم واژن می‌شوند. با انجام لابیاپلاستی، این عوارض جانبی رفع شده و کیفیت رابطه جنسی بهبود پیدا خواهد کرد.

263bca0d 229c 44c0 9d54 e79d9fb3b667 720x540 - افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی

آیا لابیاپلاستی باعث آسیب به ناحیه کلیتوریس می‌شود؟

لازم به ذکر است که جراحی لابیاپلاستی باعث هیچ نوع آسیب و صدمه‌ای به ناحیه کلیتوریس نمی‌شود. البته بهتر است که این جراحی زیبایی واژن، توسط جراح زیبایی زنان متبحر و باتجربه انجام شود که با آناتومی بدن زنان آشنایی کامل داشته باشد.

گاهی اوقات اختلاف قیمت‌ها سبب می‌شود که بانوان برای انجام این عمل، به پزشکانی مراجعه نمایند که هزینه پایین‌تری را دریافت می‌کنند ولی تجربه لازم را در این زمینه ندارند. جراحی توسط این پزشکان سبب می‌شود که آسیب‌های جبران ناپذیری به ناحیه تناسلی و کلیتوریس وارد شده و پدیده ارگاسم در این زنان هرگز بوجود نیاید.

در نتیجه به بانوان توصیه می‌شود تا برای جراحی زیبایی واژن و همچنین افزایش میل جنسی با لابیاپلاستی به بهترین مراکز و باتجربه‌‌ترین پزشکان در این زمینه مراجعه کنند تا مشکلی برای آنان پیش نیامده و بتوانند لذت جنسی بیشتری را تجربه کنند.

آیا درد در حین رابطه جنسی با لابیاپلاستی قابل درمان است؟

لابیاهای مینور در ناحیه تناسلی برخی افراد می‌تواند در طول زمان به علت زایمان، بارداری و روند پیری تغییر کند. در این تغییرات بافت‌ها کشیده و آویزان شده و بزرگتر از حالت نرمال می‌شوند. در نتیجه پوست اضافه و آویزان این قسمت روی کلیتوریس را می‌پوشاند.

این عارضه علاوه بر احساس ناراحتی بانوان در فعالیت‌هایی دوچرخه‌سواری، ورزش کردن‌، پوشیدن لباس‌های تنگ و مانند آن، سبب احساس درد در حین رابطه جنسی و کاهش تحریک‌پذیری در آنان نیز می‌شود.

با کوتاه و کوچک شدن لابیاها در عمل لابیاپلاستی، بانوان در زمان رابطه جنسی آن احساس دردناک را دیگر تجربه نخواهند کرد. علاوه بر این، لابیاپلاستی باعث زیباتر شدن ناحیه واژن و جلوگیری از عواملی نظیر عفونت و ایجاد بوی بد ناشی از وجود لابیاهای بزرگ خواهد شد.

نتیجه‌گیری

در پایان توصیه می‌شود که قبل از انجام این جراحی، تحقیقات لازم را در خصوص پزشک جراح زنان خود داشته باشید و از مهارت و تجربه او در این زمینه مطمئن شوید.  لازم است که بهترین جراح متخصص زنان در این حوزه را انتخاب کنید. زیرا واژن از مهمترین اجزای بدن است و تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی و نقش آن در رابطه جنسی شما بسیار پررنگ می‌باشد. بنابراین مواجه شدن با کوچکترین مشکلی می‌تواند اثرات مخربی را بر رابطه جنسی شما داشته باشد. شما نیز میتوانید برای اطلاع از سایر خدمات زیبایی مانند سفید کردن واژن در کرج به سایت دکتر ژیلا غفوریان به آدرس www.drghafourian.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا