معرفی ۳ روانشناس خوب در اهواز

اگر ساکن اهواز هستید و قصد مراجعه به روانشناس را دارید، اما نمی‌دانید کدام روانشناس را انتخاب کنید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در اینجا قصد داریم ۳ روانشناس برتر اهواز که از سمتِ مراجعین رضایت بالایی را کسب کرده‌اند، معرفی کنیم.

آشنایی با خانم ساره احمدی مقدم

070a0140 5525 4e6d 8799 e8ec5ae4c131 374x720 - معرفی 3 روانشناس خوب در اهواز

خانم ساره احمدی مقدم یکی از روانشناسان حاذق در اهواز به شمار می‌رود. تحصیلات او در زمینه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی است و شرکت در دوره‌های زیر هم در سوابق تحصیلی خانم احمدی مقدم دیده می‌شود:

  • دوره‌ی ACT
  • دوره‌ی طرحواره درمانی
  • رفتاردرمانی شناختی (CBT) مقدماتی و پیشرفته

خدمات روانشناسی خانم احمدی مقدم

اگر قصد مراجعه به روانشناس را برای مشاوره فردی و مشاوره ازدواج دارید، می‌توانید از خانم احمدی مقدم راهنمایی بگیرید و به ایشان مراجعه کنید. رویکرد درمانی خانم احمدی مقدم طرحواره درمانی، CBT و ACT است.

نظرات مراجعین درباره خانم ساره احمدی مقدم

با توجه به نظرات کاربران در صفحه‌ی پزشک خوب درباره خانم احمدی مقدم، اکثر افرادی که برای مشاوره فردی و یا ازدواج به ایشان مراجعه کرده‌اند، رضایت بالایی از نحوه برگزاری جلسات داشتند. علاوه‌بر این، درباره شنونده بودن، ارائه راهکارهای مناسب، مهارت بالا و تخصص خانم احمدی مقدم صحبت شده و اکثر مراجعین از نتیجه‌ی به دست آمده رضایت خودشان را اعلام کرده‌اند و مراجعه به ایشان را برای مشکلات فردی و مشاوره پیش از ازدواج پیشنهاد می‌دهند.

آشنایی با خانم فرشته اقبال

451913fc f3fb 4a36 8ac8 aa4edb81216f 410x720 - معرفی 3 روانشناس خوب در اهواز

خانم فرشته اقبال یکی از ۳ روانشناس برتر در اهواز هستند که افراد زیادی از ایشان به این عنوان یاد می‌کنند. از سوابق تحصیلی ایشان می‌توانیم به کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی اشاره کنیم. علاوه‌بر این، گذراندن دوره‌های زیر هم در سوابق تحصیلی ایشان دیده می‌شود:

  • زوج درمانی شناختی- رفتاری
  • سکس‌تراپی
  • پیش از ازدواج
  • مهارت‌های زندگی
  • مهارت‌های همسرداری

خانم فرشته اقبال در زمینه تدریس و مشاوره هم فعالیت‌های متعددی دارند، که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • مشاور و مدرس تخصصی در حوزه ازدواج و خانواده و زوج درمانی
  • مشاور و مدرس تخصصی در مدارس و موسسات فرهنگی و آموزشی و مراکز درمانی
  • مشاور و مدرس مهارت‌های زندگی، مهارت‌های همسرداری، مهارت‌های پیش از ازدواج

خدمات روانشناسی خانم فرشته اقبال

خدمات روانشناسی که توسط خانم فرشته اقبال ارائه می‌شود و با رویکرد‌های شناختی-رفتاری، التقاطی، تحلیلی-رفتاری درمان صورت می‌گیرد، عبارتند از:

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج
  • زوج درمانی
  • سکس‌تراپی

نظرات مراجعین درباره خانم فرشته اقبال

اگر سری به صفحه‌ی خانم فرشته اقبال در پزشک خوب بزنید، با نظرات مراجعین آشنا خواهید شد. تعهد، تخصص، دلسوزی، وجدان کاری بالا، شنونده بودن و درک بالا از جمله صفاتی هستند که مراجعین درباره خانم اقبال بیان می‌کنند. اگر قصد مراجعه به روانشناس در زمینه مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج را دارید، و ساکن اهواز هستید، می‌توانید خانم اقبال را جزو روانشناسان مد نظر خود قرار دهید.

آشنایی با خانم زینب زاهدکریمی

a70831b3 96cb 4118 861f a1b72aba5146 376x720 - معرفی 3 روانشناس خوب در اهواز

خانم زینب زاهدکریمی دیگر روانشناس برتر در اهواز هستند که در زمینه روانشناسی کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند. از سوابق تحصیلی ایشان می‌توانیم به کارشناسی ارشد و کارشناسی مشاوره از دانشگاه شهید چمران اهواز اشاره کنیم. خانم زاهدکریمی برگزارکننده کارگاه‌های آموزش والدین و آموزش مهارت‌های زندگی ویژه کودک و نوجوان هم هستند و در این زمینه هم فعالیت‌های چشمگیری دارند.

خدمات روانشناسی خانم زاهدکریمی

اگر قصد مراجعه به روانشناس کودک و نوجوان را دارید، می‌توانید از خدمات روانشناسی خانم زاهدکریمی استفاده کنید. درمان‌های ایشان با رویکردهای منتالیزیشن و درمان کوتاه‌مدت پویشی مبتنی بر ذهن‌سازی صورت می‌گیرد.

نظرات مراجعین درباره خانم زینب زاهدکریمی

اکثر افرادی که برای مشاوره کودک و نوجوان خود از خانم زاهدکریمی کمک گرفته‌اند، رضایت بسیار بالایی را از روند جلسات اعلام می‌کنند و مراجعه به ایشان را برای افرادی که درگیر مشکلات کودکانشان هستند، پیشنهاد می‌دهند. تعهد، همدلی، تخصص، رفتار مناسب، شنونده بودن و همراهی برخی از ویژگی‌هایی هستند که مراجعین درباره خانم زاهد کریمی اعلام می‌کنند.

اگر شما هم قصد مراجعه به روانشناس کودک و نوجوان را در اهواز دارید، می‌توانید خانم زاهدکریمی را جزو لیست روانشناسان برتر این حوزه در اهواز بدانید و با توجه به این لیست روانشناس خوب را در سایت پزشک خوب انتخاب کنید.

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا