زندگی سالم > سلامتی > آموزشی > رژیم ذهنی برایان ترایسی
سایز نوشته:
رنگ نوشته:

آغاز کردن هر روز به شیوه ای متفکرانه و سازنده است.

انجام این رژیم قبل از هر کاری در اول روز بسیار حائز اهمیت است.

خواندن مطالب اموزشی انگیزشی و الهام بخش در ابتدا روز نکته مهم دیگری میباشد که در این رژیم باید رعایت شود.

اولین غذای ذهنی باید اندیشه ای مثبت و سالم و سازگار با نوع  زندگی و نوع روزی که میخواهیم داشته باشیم باشد.

در اخر در دفتر خود ۱۰الی۱۵ تا از مهمترین اهداف خود را به زمان مضارع بنویسیم.به صورتی که به انها رسیده ایم.

بازنویسی هر روزه لیست اهداف بدون مراجعه به اهداف روز قبل

*بازنویسی هر روزه لیست اهداف بدون مراجعه به اهداف روز قبل نکنه بسیار مهمی است.

۱_برای هر روز خود از پیش برنامه ریزی کنید.

۲_در کاغذی جدا کارهایی که باید در طول روز انجام دهید را بنویسید و سپس لیست را بازنویسی کنید و بر اساس الویت و ارزش و اهمیت سازماندهی کنید.

۳_انجام کارهای بزرگ و مهم را انجام دهید و در برابر اینکه ابتدا کارهای کوچک را انجام دهید و قالشان را بکنید مقاومت کنید.در این صورت یک جهش بزرگ را در طول روز خواهید داشت.

۴-قبل از شروع هر کاری مهمترین کارتان را انجام دهید و تمرکز کنید که بهترین شکل ان را به اتمام برسانید.

۵-پیوسته ذهن خود را با چیزهای با کیفیت تغذیه دهید و چیزهای که شما را تعالی دهد تا بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

۶_سرعت عملکرد خود را بالا ببرید و پس از انجام یک کار به سرعت سراغ هدف بعدی بروید.

۷_هرچه سرعت کارها بیشتر شود کارها بیشتر پیش میروند و احساس بهتری خواهید داشت

منبع:
کتاب انگیزه برایان تریسی

یک دیدگاه برای “رژیم ذهنی برایان ترایسی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *