درمانکده کجاست؟

درمانکده یک سرویس خدمت رسانی در حوزه پزشکی و درمان است که از طریق سایت یا اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید پزشک متخصص خود را پیدا کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن یک نوبت ملاقات از او بگیرید.

شاید برایتان پیش آمده باشد که اسم یک پزشک یا متخصص را شنیده باشد و قصد دارید به او مراجعه کنید اما شماره تماس یا آدرسی ندارید. یا شاید هم برای درمان یک بیماری اسم چند پزشک خوب را شنیده‌اید، اما نمی‌دانید کدام پزشک برای شما مناسب‌تر است. خب درمانکده راه حل این مشکلات را پیدا کرده است و به شما کمک می‌کند تا بهترین پزشکان در هر زمینه را پیدا کنید و با توجه به نظر مراجعین قبلی بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید.

امکانات درمانکده برای کاربران

بدون شک مهمترین خدمتی که درمانکده برای کاربرانش فراهم کرده است، فهرستی از پزشکان کاملا متخصص و خوش سابقه است، به نحوی که کاربران نیازی نیست هیچگونه تردیدی در خصوص توانایی و مهارت پزشک مورد نظر خود به دل راه دهند. ضمن اینکه این قابلیت فراهم شده است که کاربران بتوانند پس از مراجعه به یک متخصص رضایت یا عدم رضایت و نکات مثبت و منفی در مورد هر متخصص را ثبت کنند. به این ترتیب مراجعین بعدی با توجه به نظرات آن‌ها می‌توانند تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند.

علاوه بر اینکه در مجموعه درمانکده می‌توانید لیست بهترین متخصصان و روانشناسان را مشاهده کنید، امکانات دیگری هم برای شما فراهم شده است، از جمله مشاوره آنلاین. در بسیاری از موارد مانند مشاوره‌های روانشناسی، ازدواج، اعتیاد و از این قبیل شاید نیازی به حضور بیمار در مطب نباشد. بنابراین درمانکده امکاناتی را فراهم کرده است تا بتوانید از مشاوره آنلاین به صورت صوتی، تصویری و متنی با بهترین روانشناسان بهره‌مند شود.

جالب است بدانید هزینه نوبت دهی از طریق سایت درمانکده هیچ تفاوتی با مطب پزشک ندارد، چرا که تنها بخشی از حق ویزیت مراجعین از طرف سایت درمانکده به عنوان هزینه خدمات دریافت می‌شود، البته در ازای آن خدمات برندینگی که برای پزشکان انجام می‌شود رضایت کامل متخصصان را جلب می‌کند.

یکی دیگر از امکاناتی که درمانکده در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، مجله پزشکی درمانکده است. تیم درمانکده سعی کرده‌ است با جمع‌آوری مطالب علمی به‌روز و کاملا تایید شده، یک مجله پزشکی بسیار مفید را برای کاربران فراهم کنند. به این ترتیب با مراجعه به بخش مجله پزشکی سایت درمانکده می‌توانید در مورد بیماری یا ناراحتی‌های مختلف، سلامت روان و تغذیه صحیح اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین می‌توانید سوالات پزشکی خود را هم بپرسید و از تیم متخصصان درمانکده مشاوره بگیرید.

Picture2 IHEiDUW 720x527 - درمانکده کجاست؟

امکانات درمانکده برای پزشکان

مجموعه درمانکده تنها برای بیماران طراحی نشده است بلکه تمامی پزشکان متخصص، فلوشیپ و فوق تخصص و همچنین روانشناسان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند عضو تیم متخصصان درمانکده شده تا از پکیج جذاب برندینگ بهره‌مند شوند.

در حقیقت پنلی که به هر متخصص اختصاص داده می‌شود مانند یک وبسایت شخصی عمل می‌کند و اطلاعات کامل تحصیلی، سوابق کاری، آدرس و شماره‌های تماس و مجموعه‌های همکار در مورد هر پزشک یا متخصص ار معرفی می‌کند. شاید مهمترین قسمت پنل متخصصین امکان ثبت نظر مراجعین است که می‌تواند به خوبی رضایت مراجعین را نشان دهد.

پیشنهاد می‌کنیم یکبار به سایت درمانکده مراجعه کنید و در صورت جلب رضایت از مشاوره آنلاین و نوبت دهی آنلاین مطب بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا