با دکتر امیر آزادی نابغۀ جراحی زیبایی در دنیا بیشتر آشنا شویم:

این روز‌ها که عمل‌های زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است، به‌ویژه لیپوماتیک، درنتیجه تصمیم گرفتیم تا شما را با دکتر امیر آزادی بیشتر آشنا کنیم.

دکتر امیر آزادی پزشکی باتجربه و حرفه‌ای هستند که از سرتاسر دنیا برای عمل‌های زیبایی و لیپوماتیک به ایشان مراجعه می‌کنند. دکتر آزادی در استانبول و آمریکا فعالیت می‌کنند و سلبریتی‌ها، از جمله بازیگران و خوانندگان، برای داشتن تجربه یک عمل زیبایی بی‌نقص و حرفه‌ای ایشان را انتخاب می‌کنند. اغلب مراجعه‌کنندگان ایشان از اروپا، آمریکا و بیشتر از فرانسه، آلمان، سوئیس و سوئد هستند.

dramirazadi1 - با دکتر امیر آزادی نابغۀ جراحی زیبایی در دنیا بیشتر آشنا شویم:

پس از تحقیقاتی که انجام دادیم دانستیم حداقل زمانی که نیاز است در انتظار نوبت ویزیت این پزشک محبوب و معروف باشیم ۲ ماه است. درخور ذکر است که بگوییم ایشان مدرس دانشگاه «مالتپه» استانبول و عضو انجمن جراحان پلاستیک هستند.

عمل‌شدن توسط ایشان آرزوی همه کسانی‌ست که خواستار لیپوماتیک هستند.

در ادامه، رزومه‌ای کامل‌تر از ایشان به شما ارائه می‌دهیم:

دکتر امیر آزادی در سال ۱۹۷۵ در تهران متولد شد. وی مدرک پزشکی خود را از دانشگاه تهران دریافت کرد و در سال ۱۹۹۸ از آنجا فارغ‌التحصیل شد و به ترکیه رفت.

ایشان پس از دریافت درجه عالی از گروه زیبایی دانشگاه استنفورد آمریکا، در سال ۲۰۰۲، به ‌مدت ۳ سال در جایگاه «مدیر مرکز تناسب اندام» در مرکز بیمارستان سلامت این کشور فعالیت کرد.

dramirazadi2 - با دکتر امیر آزادی نابغۀ جراحی زیبایی در دنیا بیشتر آشنا شویم:

دکتر آزادی که بخش جراحی زیبایی را در بیمارستان آمریکایی دبی تأسیس و راه‌اندازی کرده بود، به مدت ۱ سال لیپوماتیک را در کشور بلژیک آموزش دید و دوره خود را با شایستگی به‌پایان رساند و گواهی تخصص لیپوماتیک را دریافت کرد.

سپس، به ایالات متحده بازگشت و کلینیک تزریق لیپوماتیک و چربی را در مرکز زیبایی بورلی هیلز واقع در اورنج کانتی افتتاح کرد.

ایشان با توجه به تجربۀ فوق‌العاده زیاد خود در لیپوماتیک، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و به‌روز دنیا، همه چربی‌های اضافی بدن را به‌صورت یکجا تخلیه خواهند کرد، بدون اینکه از بیهوشی و بخیه استفاده کنند و فرد مورد عمل قرار گرفته دردی را متحمل شود.

 این روش با ترمیم پوست و مکش چربی، سفت‌شدن کامل را ایجاد می‌کند.

دکتر امیر آزادی در دنیا جزو پزشکانی شناخته می‌شود که بهترین عمل‌های زیبایی موفق را در سراسر جهان انجام می‌دهند. در صورت تمایل به مشاوره با ایشان می توانید به وبسایت دکتر امیر آزادی به آدرس https://www.dramirazadi.com و یا اینستاگرام https://instagram.com/dramirazadi77 مراجعه فرمایید.

برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا