هتل ماهان اصفهان

شهر اصفهان یکی از شهرهای تاریخی ایران است که سالانه هزاران گردشگر ایرانی و خارجی را میزبانی می‎کند. در فرهنگ عامیانه اصفهان به نصف جهان معروف است؛ زیرا هنر و معماری به‏کار رفته در آثار باستانی آن به قدری زیبا هستند که انگار زیبایی نصف جهان در آن جمع شده است. یکی از آثار باستانی معروف اصفهان سی‏وسه‏پل محسوب می‌شود که روی رودخانه زاینده‎رود ساخته شده و در سازمان جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است. این پل باشکوه در سال ۱۰۰۸ هجری قمری و در دوازدهمین سال پادشاهی شاه عباس صفوی طراحی شد و سه سال بعد، ساخت پل به پایان رسید. سی‏وسه‏پل در دوران صفویه محل برگزاری جشن آب‏پاشان و مراسم خاج‏شویان ارامنه اصفهان بوده است. جشن آب‏پاشان یکی از مراسم‏های زیبا و باستانی مردم اصفهان در دوران صفویه بوده که در آن مردم در تیرماه هر سال به‌سمت سی‏وسه‏پل می‏رفتند و به‌سوی یک‏دیگر آب و گلاب می‏پاشیدند.  جالب است بدانید عامل اصلی استحکام سی‎وسه‏پل آب است و اگر درمعرض خشکی قرار بگیرد، آسیب جدی می‎بیند. سی‎وسه‎پل و دیگر آثار باستانی اصفهان نماینده تاریخ و تمدن ایران و یکی از عوامل اصلی جذب توریست از سراسر دنیا هستند.

خوش‌بختانه در زمینه جذب توریست، شهرهای تاریخی مانند اصفهان فعالیت‎های مهمی را مانند ساخت مکان‎های تفریحی، مراکز خرید و هتل‌های گوناگون در نقاط مختلف شهر انجام داده‌اند. بسیاری از هتل های اصفهان که میان گردشگران محبوب هستند، نزدیکی بناهای تاریخی اصفهان ساخته شده‎اند تا رفت‏وآمد و بازدید از آثار باستانی برای گردشگران آسان باشد. اگر شما هم قصد سفر به اصفهان را دارید، احتمالا ‌دنبال یک هتل خوب و مقرون‌به‎صرفه می‌گردید که نزدیک مکان‎های باستانی اصفهان باشد.‎ پس همراه ما باشید تا شما را با یکی از هتل‎ های اصفهان آشنا کنیم. همچنین درنظر داشته باشید که با رزرو هتل اصفهان از وب‌سایت‌های معتبر می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

معرفی هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان اصفهان یکی از شیک‎ترین هتل‎های دو ستاره اصفهان است که کنار اتوبان‎های اصلی شهر یعنی اتوبان‎های شهید آقا بابایی و شهید صیاد شیرازی قرار دارد. دسترسی آسان به مرکز شهر و دور از ترافیک‎های سنگین سبب استقبال گردشگران از این هتل شده است. هتل ماهان در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و تاکنون با ارائه خدمات مناسب میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. این هتل زیبا شش طبقه و ۴۸ اتاق دارد و درادامه درباره انواع اتاق‏ها و هزینه رزرو‎شان بیش‎تر توضیح خواهیم داد.

هتل ماهان چه اتاق‎هایی دارد؟

hotelmahan - هتل ماهان اصفهان

همان‌طورکه در بخش قبلی گفتیم هتل ماهان شامل شش طبقه ۴۸ اتاق همراه با امکانات رفاهی بسیار مناسب است و شما می‎توانید برای رزرو هتل اصفهان به وب‌سایت هایی مانند علی بابا مراجعه کنید. انواع اتاق‎های هتل ماهان به‌شرح زیر است:

  • اتاق دوتخته

یکی از بهترین اتاق‏های هتل ماهان اتاق دوتخته آن است که فضایی بسیار آرام و زیبا دارد. امکانات این اتاق شامل سرویس‌بهداشتی فرنگی، حمام، کمد لباس، یخچال، تلوزیون، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، سیستم تهویه هوا، میز آرایشی، مبلمان و صندوق امانات است. هزینه رزرو اتاق همراه با صبحانه به‌شرح زیر محاسبه می‌شود:

هزینه رزرو: ۲.۷۹۰.۰۰۰ ریال

  • اتاق سه‌تخته

اتاق‎های سه‌تخته هتل ماهان شامل سه تخت مجزا هستند و فضایی مناسب را برای اقامت مسافران به‎وجود آورده‎اند. امکانات اتاق سه نفره هم مانند سایر اتاق‎ها شامل یخچال، تلوزیون، تلفن، کمد لباس، سرویس‌بهداشتی فرنگی، مبلمان، میز آرایشی، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا و صندوق امانات است. هزینه رزرو اتاق سه نفره هتل ماهان برای یک شب همراه با صبحانه به‎صورت زیر است:

هزینه رزرو: ۳.۶۲۰.۰۰۰ ریال

  • اتاق چهارتخته

اگر همراه با خانواده یا دوستانتان به اصفهان می‎روید و می‎خواهید در مکانی آرام و دنج اقامت کنید، پیشنهاد می‎کنم اتاق چهارتخته هتل ماهان را انتخاب کنید. این اتاق شامل چهار تخت یک نفره است و امکانات رفاهی خوبی دارد. امکانات اتاق چهارتخته هتل ماهان هم مانند اتاق‎های دوتخته و سه‌تخته است و شامل حمام، سرویس‌بهداشتی، سرویس پذیرایی، تلوزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، مبلمان و… می‎شود. هزینه رزرو این اتاق برای یک شب و همراه با صبحانه به‌شرح زیر است:

هزینه رزرو: ۴.۴۵۰.۰۰۰ ریال

امکانات هتل ماهان

هتل ماهان اصفهان علاوه‎بر اتاق‎های زیبا امکانات رفاهی دیگری هم دارند که در این بخش آن‎ها را به‎طورکامل توضیح خواهیم داد.

  • رستوران

یکی از کارهای لذت‎بخشی که در اصفهان می‎توان انجام داد، خوردن غذاهای سنتی مانند خورش ماست و حلیم بادمجان است. رستوران هتل ماهان اصفهان با ارائه غذاهای سنتی بسیار لذیذ و باکیفیت میزبان مسافران عزیز خواهد بود.

  • پارکینگ

معمولا گردشگران ایرانی به‌منظور راحتی در رفت‎وآمدشان در داخل شهر از ماشین شخصی برای سفر به اصفهان استفاده می‎کنند. هتل ماهان پارکینگ شخصی با ظرفیت ۲۰ خودرو دارد؛ پس اگر شما هم با ماشین شخصی‎تان به اصفهان سفر کردید، می‎‎توانید با خیال راحت ماشین‏تان را به پارکینگ هتل بسپارید.

  • تاکسی‌سرویس

هتل ماهان اصفهان از نظر موقعیت مکانی به آثار باستانی مانند سی‏وسه‏پل و پل خواجو نزدیک است و مسافران برای رفتن به این مکان‏ها می‎توانند از خدمات تاکسی‎سرویس هتل استفاده کنند.

برای رزرو هتل اصفهان می‌توانید از قسمت رزرو هتل اصفهان علی بابا اقدام کنید؛ در این قسمت می‌توانید هتل های اصفهان را به‌صورت کامل مشاهده و بهترین را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا