لابیاپلاستی چگونه میتواند باعث بهبود روابط زوجین شود؟

زنانی که دارای لابیایی بزرگتر از اندازه نرمال هستند گاهی از ظاهر لابیای خود ناراضی می باشند. اندازه بزرگ لابیا، آویزان بودن آن و تیرگی لابیا می تواند باعث ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس شود. زنانی که از این مشکل رنج می برند، روابط جنسی آنها تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته و باعث کاهش اعتماد به نفس در رابطه جنسی می شود.

خوشبختانه، روش کم خطری به نام جراحی ساده لابیاپلاستی برای بانوان انجام می شود که محبوبیت زیادی دارد و به زنان کمک می کند تا عزت نفس خود را افزایش دهند. این جراحی درد در حین رابطه جنسی را کاهش داده و ظاهر لابیای جوان تری به بیماران می بخشد. اگر از ظاهر واژن خود در هنگام رابطه جنسی ناراضی هستید یا پوشیدن لباس های تنگ مانند مایو یا لباس یوگا باعث درد در ناحیه آلت تناسلی شما می شود، کاندیدای خوبی برای جراحی لابیاپلاستی هستید.

b4e4b216 dbab 49ce 8004 9fb1a6e37362 - لابیاپلاستی چگونه میتواند باعث بهبود روابط زوجین شود؟

مزایای لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی مزایای زیادی برای بانوان دارد. این مزایا شامل موارد زیر است:

افزایش اعتماد به نفس

این جراحی باعث افزایش اعتماد به نفس شده، اجتناب بانوان را از رابطه جنسی کاهش داده و اضطراب در حین رابطه جنسی را از بین می برد. همچنین عمل لابیاپلاستی منجر به بهبود صمیمیت و روابط جنسی زوجین می شود. این جراحی احساس نگرانی در مورد برآمدگی قابل مشاهده لابیا را هنگام پوشیدن لباس های تنگ کاهش می دهد.

احساس جوانی پس از جراحی

اغلب، تغییرات هورمونی، افزایش وزن یا افزایش سن می تواند باعث افتادگی لابیا شود. لابیای تیره و چروکیده حتی در یک زن جوان و خوش اندام هم می تواند ترس از پیرتر به نظر رسیدن آلت تناسلی را ایجاد کند. این جراحی ظاهری جوان تر و متناسب با بقیه بدن را برای واژن ایجاد می کند.

جلوگیری از عفونت

لابیاپلاستی می ‌تواند حفظ بهداشت شخصی را آسان ‌تر کند. این جراحی با از بین بردن بافت‌ هایی که می ‌توانند باکتری‌ ها را در خود جای دهند، خطر عفونت‌ های دستگاه تناسلی را کاهش می‌دهد.

رویدادهای مختلف زندگی مانند زایمان و فرسودگی طبیعی بدن می تواند تاثیر بسیاری بر ظاهر لابیا داشته باشد. زنان با لابیای چروکیده و بیش از حد بزرگ اغلب از کاهش اعتماد به نفس، ناراحتی جسمی، خجالت و بسیاری از مسائل دیگر رنج می برند. خوشبختانه، این جراحی یک روش نسبتا کم خطر است که می تواند همه این موارد را برطرف کند.

افزایش راحتی زنان

هنگامی که لب های داخلی یا خارجی واژن بیش از حد بزرگ هستند، پوشیدن برخی از لباس ها می تواند بسیار ناراحت کننده و دردناک باشد. شلوار جین، لباس‌های زیر تنگ و حتی لباس‌ های شنا می‌توانند فشار زیادی بر لابیا وارد کنند که منجر به ساییدگی، بثورات و مشکلات دیگر می‌شود. با این جراحی می توان واژنی سالم تر داشته و لباس های متوعی پوشید.

6110e259 9585 4d4c 8353 7c9daf123599 - لابیاپلاستی چگونه میتواند باعث بهبود روابط زوجین شود؟

بالا رفتن اعتماد به نفس در رابطه جنسی

زنان باید در تمامی مراحل رابطه جنسی احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشند. با این روش، واژن را می توان زیبا و جوان ساخت. این درمان به ویژه برای زنانی که چندین بار زایمان را تجربه کرده‌اند و اکنون لب‌ های واژن کشیده و چروکیده دارند مناسب است. لابیاپلاستی را میتوان همزمان با عمل تنگ کردن واژن نیز انجام داد.

توانایی پوشیدن لباس های تنگ

لابیاپلاستی می تواند مزایایی در محل کار برای شما داشته باشد. برای مثال برای زنانی که نجات غریق هستند و سایر حرفه هایی که باید در حین کار لباس های تنگ بپوشند، این جراحی مناسب خواهد بود.

هیپرتروفی لابیا زمانی است که یک یا هر دو لابیا بزرگتر از حد معمول باشند. لابیاها ممکن است بزرگ باشند، یک لب ممکن است بزرگتر از دیگری باشد، یا لابیا مینور ممکن است به سمت پایین تر از لابیای بزرگ امتداد یابد. در این شرایط لابیاپلاستی مناسب خواهد بود.

لابیاپلاستی یک گزینه عالی برای زنانی است که به شدت تحت تاثیر هیپرتروفی لابیال قرار دارند. این نوع جراحی معمولاً شامل کوچک کردن و تغییر شکل لابیا است. این جراحی برای زنان جوان تا زمانی که دوران بلوغ را به پایان نرسانده اند، توصیه نمی‌شود.

لابیاپلاستی و لذت جنسی در روابط زوجین

لابیاپلاستی اندازه لابیا و کلاه کلیتورال را کاهش می دهد و باعث می شود که کلیتوریس در هنگام رابطه جنسی بیشتر در معرض لمس قرار گیرد. پس از جراحی لابیاپلاستی کلیتوریس برای برجسته شدن به برانگیختگی کمتری نیاز دارد و همین امر باعث می شود که ارگاسم زنان بهبود یافته، لذت جنسی افزایش یافته و روابط زوجین بهبود یابد.

با استفاده از تکنیک مناسب، جراح از باقی ماندن هرگونه بافت زخم در اطراف کلیتوریس جلوگیری می کند. به همین دلیل زنان پس از جراحی لابیاپلاستی حداکثر لذت جنسی را از رابطه زناشویی خواهند برد.

لابیاپلاستی باعث کاهش درد می شود.

لابیاپلاستی همچنین می تواند درد در حین رابطه جنسی که ناشی از لابیای بزرگ می باشد را کاهش داده یا به طور کلی از بین ببرد. یک مشکل رایج برای بیمارانی که تحت عمل جراحی لابیاپلاستی قرار می گیرند تجربه درد در حین دوچرخه سواری، اسب سواری یا حتی پوشیدن لباس های تنگ است.

این درد میل جنسی را نیز کاهش می دهد و می تواند رابطه جنسی زوجین را دچار اختلال کند. اختلال در عملکرد جنسی زنان، صمیمیت زوجین را کاهش می دهد. لابیاپلاستی رابطه جنسی را راحت و بدون درد ساخته و میل جنسی زنان را افزایش خواهد داد. انتخاب بهترین متخصص زنان  که تجربه زیادی در این زمینه دارد میتوان نتیجه ای فوق العاده را رقم بزند. 

رابطه جنسی بدون درد پس از زایمان

لابیاپلاستی می تواند ساختار نامناسب لابیا، به ویژه ساختار نامناسب ناشی از زایمان را برطرف کند. اگر در حین رابطه جنسی بعد از زایمان دچار درد می شوید، لابیاپلاستی می تواند راهی برای ایجاد لذت دوباره و کاهش درد در رابطه جنسی باشد.

لابیاپلاستی و بهبود روابط زوجین

رابطه جنسی باید باعث شود تا شما احساس زیبایی، خواستنی بودن، دوست داشتنی بودن و مهمتر از همه احساس خوشحالی و لذت را تجربه کنید. اگر در طول رابطه جنسی اعتماد به نفس کافی ندارید، ممکن است احساس بدی نسبت به بدن خودتان داشته باشید.

برای برخی از زنان، اعتماد به نفس پایین نه تنها رابطه جنسی را دچار اختلال می‌ کند، بلکه باعث می ‌شود از رابطه جنسی اجتناب کنند و این کار می‌ تواند منجر به کاهش میل جنسی شود.

برای آن که احساس خوبی نسبت به بدن خود داشته باشید و رابطه شما با همسرتان بهبود یابد، جراحی لابیاپلاستی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر ماندانا اکبری به آدرس  www.drmandanaakbari.ir  به اشتراک بگذارید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا