نحوه  استفاده از مهر ناخن

درباره مهر ناخن چه می دانید؟ آیا به دنبال یک روش کم هزینه و مناسب با مدت زمان کم برای زیبایی ناخن های خود هستید؟ داشتن ناخن هایی بسیار زیبا و جذاب یکی از دغدغه ای بسیار مهم همه خانم ها است و از این رو دست به انجام روش های زیبایی بسیاری می زنند. استفاده از انواع طرح و نقش های زیبا و متنوع روی ناخن از مهمترین روش های زیبایی ناخن ها به شمار می رود. چه بسا اینکه با پیشرفت علم هر روز محصولات و روش های جدیدی با طرح های شیک و زیبا نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مهر ناخن یا استمپر ناخن، یکی از ابزارهای جدید طراحی ناخن است که هم اکنون پرطرفدارترین روش زیبایی ناخن ها به شمار می رود. در ادامه درباره این روش زیبایی ناخن توضیحات بیشتری ارائه می دهیم.

نحوه  به کار بردن مهر ناخن

استفاده از مهر ناخن یکی از پر کاربرد ترین روش هایی است که این روزها برای طراحی روی ناخن از آن استفاده می کنند.‌ تمامی ناخن کاران حرفه ای از این روش و از انواع مهرهایی که به صورت شابلون در طرح های مختلف هستند برای طراحی ناخن ها استفاده خواهند کرد. استفاده از این روش نیاز به صرف مدت زمان زیادی برای طراحی ناخن های شما ندارد، بلکه از میان تمامی انواع طرح های در دسترس شما یک طرح را انتخاب و ظرف مدت زمان بسیار کمی این طرح روی ناخن های شما اجرا می شود. انتخاب یک طرح مناسب روی زیبایی بسیار تاثیر دارد و برای انتخاب مناسب ترین و بهترین طرح دلخواه شما بایستی به نوع مدل ناخن ها و حتی حالت ناخن و دست توجه نمایید. ممکن است که حالت ناخن های شما به گونه ای باشد که طرح مورد سلیقه تان زیبایی خاصی را به وجود نیاورد.

اما کیفیت انجام کار دیگر پارامتری است که می تواند روی کیفیت نهایی تاثیر بگذارد و به همین منظور مراحل مختلف اجرای مهر ناخن را  با یکدیگر مرور می کنیم. برای این کار نیاز به شابلون با همان مهر ناخن است که پلاستیکی هستند. لاک مخصوص طراحی، چسب نواری، یک عدد کارت، مهر ناخن طراحی پلاستیکی و تاپ کات از وسایل مخصوص و مورد نیاز این کار به حساب می آیند.

  • ابتدا قسمت ژلاتینی مهر را باید توسط چسب نواری تمیز نمایید و یکی از طرح های شابلون را انتخاب کنید.
  • طرح مورد نظر انتخاب شده را توسط چسب نواری از پرزی روی آن تمیز کنید و کمی از لاک مخصوص طراحی را روی طرح مورد نظر قرار دهید.
  • حالا بایستی با کمک کارت مخصوص لاک را به صورت یکدست روی طرح پخش کنید. اکنون مهر ناخن مخصوص را نیز را به آرامی روی لاک دو قلو  قرار دهید تا طرح روی قسمت ژلاتینی انعکاس یابد.
  • مهر ناخن باید اکنون روی لاک قرار گرفته شود تا طرح روی ناخن منعکس گردد و یک لایه تاپ کت روی لاک بزنید.
d804225f d9d0 4c8e bb9c 890f9db6aa9e - نحوه  استفاده از مهر ناخن

مزیت استفاده از انواع مهر ناخن

همه ما وقتی به زیبایی ناخن های کسی خیره می شویم، دوست داریم‌ ناخن هایی زیبا و جذابی به همان آراستگی را داشته باشیم. استفاده از انواع روش های مختلف برای زیبایی ناخن ها یکی از دغدغه های مهم اکثر خانم های زیبا پسند است که به دنبال جذابیت هستند. زیبایی ناخن ها روی زیبایی دست و به طور کلی زیبایی انسان تاثیر دارد. حال اینکه مهر ناخن با استمپر ناخن یکی از متداول ترین روش هایی است که از آن جهت طراحی دیزاین ناخن استفاده می کنند که با دقت و ظرافت بسیار بالایی روی ناخن ها نقش می بندد. همین کیفیت بالا، ماندگاری طولانی، ظرافت و زیبایی، مناسب بودن قیمت و همچنین زیبایی مهمترین مزیت هایی هستند که باعث محبوبیت مهر ناخن می شود. توجه داشته باشید که برای طراحی ناخن باید ابتدا تمامی ابزار آن را مهیا کنید.

همچنین به این نکته دقت داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب به عنوان پایه و اساس کار بسیار مهم است. پس از نهر ناخن به منظور خشک کردن سریع لاک باید یک عدد لایه بیس کوت رای روی ناخن بزنید. توسط یک کارت مخصوص، جهت جلوگیری از پخش لاک استفاده کنید. طراحی ناخن به روش های مختلفی می تواند انجام شود اما طراحی توسط مهر ناخن بهترین و سریع ترین روشی است که دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد.

  • در طراحی به وسیله مهر ناخن قابلیت طراحی به سلیقه خود کاربرد وجود دارد.
  • مهرهای ناخن دارای طرح های بسیار متنوعی هستند که حق انتخاب بیشتری به مشتری می دهند.
  • این پک مجهز به ابزار سیلیکونی و پلاستیکی مخصوصی است که به پوست و ناخن آسیب نمی رسانند.
  • این روش نیاز به تخصص کافی نداشته و قابل اجرا روی تمامی مدل ناخن ها است.
cf2fafbf 4163 4b36 a0b2 d6699be67280 720x720 - نحوه  استفاده از مهر ناخن

نتیجه

مهر ناخن یکی از روش های متداول زیبایی ناخن است که با نام استمپر ناخن نیز شناخته می شود.‌ در واقع مهرهای ناخن نیز همانند دیگر انواع مهرهای معمولی تصویر مورد نظر را روی ناخن منعکس می کنند و به همین سبب نیاز به زمان زیاد برای طراحی ناخن نیست. مزیت مهم این مهرها کیفیت و دقت بالا در طراحی ناخن است که به صورت آماده روی ناخن قرار گرفته و تنها با استفاده از یک لاک مخصوص طرح منعکس می شود‌. این مهرها در انواع طرح های بسیار مختلفی در بسته بندی های مخصوصی قرار دارند و یک تکنیک خاص برای زیبایی ناخن ها به شمار می روند.‌ انتخاب طرح مناسب بسیار مهم است و پس از آن کیفیت طرح اجرایی که بایستی توسط ناخن کاران خبره و ماهر انجام شود. طرز استفاده از مهر ناخن و کیفیت انجام کار هم روی ماندگاری و هم روی کیفیت زیبایی تاثیر دارد.

بهتر است تمامی لوازم مربوط به انجام‌ مهر ناخن نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. برای خرید بهترین مهر ناخن فروشگاه لوازم آرایشی دلبرباش، بهترین مرکز فروش انواع محصولات آرایشی به صورت ۲۴ ساعته میزبان پاسخگویی شما عزیزان است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا