کدام شامپو برای موهای چرب مناسب است؟

داشتن مویی چرب یکی از معضلاتی است که بسیاری از افراد با آن سر و کار دارند. برای برطرف‌کردن این مشکل باید با نحوه شست‌وشو موهایتان آشنا شوید و شامپو از برندهای معتبر برای موهای چرب را بشناسید. عوامل مختلفی باعث چرب‌شدن موها می‌شود؛ استرس، عوامل هورمونی، ژنتیک، استفاده بیش از حد از ابزار حالت‌دهنده حرارتی، شستشوی نامناسب و… ازجمله دلایل چرب‌شدن مو هستند. ظاهر براق مو و نامرتب موهای چرب موجب ناراحتی این دسته از افراد شده و از آن رنج می‌برند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این نوشته به معرفی شامپو برای موهای چرب بپردازیم تا این مشکلات برایشان کمتر شود. به یاد داشته باشید که می‌توانید هر زمان که خواستید، برای خرید شامپو برای موهای خشک از مو تن رو و همچنین انواع شامپو برای موهای چرب اقدام کنید.

۱.      شامپو هد اند شولدرز

شامپو هد اند شولدرز مدل MENTOL FERAHLIGI  یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای موهای چرب است. خاصیت آنتی اکسیدانی این شامپو برای سلامت موها بسیار مفید است و به دلیل برخوداری از PHمناسب، از دست شوره‌های سر نیز در امان خواهید بود. این شامپو با تقویت تارهای مو، خشکی، خارش و چربی پوست سر را درمان کرده و شوره‌ها کاهش می‌دهد. جلوگیری از خارش، چربی و خشکی سر، زنده‌کردن و شادابی موها، خوشبوکنندگی و طروات‌بخشی با اثر خنک‌کنندگی، خاصیت آنتی اکسیدان و نرم‌کنندگی از دیگر ویژگی‌های شامپو هد اند شولدز است.

۲.     شامپو فولیکا

شامپو فولیکا مخصوص موهای چرب یکی دیگر بهترین محصولات موجود در بازار است. این شامپو دارای ماده اختصاصی سبومین است که ترشح چربی غدد سباسه را تنظیم و کنترل می‌کند. همچنین اسیدیته سر را به میزان قابل توجهی کم کرده و چربی را به‌خوبی از پوست سر پاک می‌کند. سابل یکی دیگر از موادی است که در ترکیبات این شامپو وجود دارد و نوعی عصاره گیاهی است. سابال نقش مهمی در مدیریت ترشح سبوم دارد و به سلامت موها کمک می‌کند. ترکیبات پاک‌کننده ویژه‌ای که در شامپو مخصوص موهای چرب فولیکا وجود دارد، باعث جلوگیری از تجمع چربی روی پوست سر می‌شود. همچنین از رشد قارچ و باکتری روی پوست سر جلوگیری می‌کند و برای استفاده روزانه نیز مناسب است. این شامپو برای مردان و زنانی که موی چربی دارند گزینه بسیار خوبی است.

۳.      شامپو استم سل

اگر به‌دنبال یک شامپو ایرانی مرغوب و باکیفیت برای موی چرب هستید، ما به شما شامپو استم سل را پیشنهاد می‌کنم. این شامپو از مواد گیاهی و طبیعی ساخته شده و باعث لطافت مو می‌شود. نگران آسیب‌های ناشی از نامناسب‌بودن PH این شامپو نیز نباشید. شامپو استم سل فاقد هرگونه مواد مضر بوده و آسیبی به موها و پوست سر نمی‌رساند. این شامپو بدون آن که باعث خشکی و آسیب به پوست سر و موها شود، فعالیت آنزیم ۸ آلفا ردوکتاز را مهار کرده و از این طریق از ریزش مو جلوگیری می‌کند. نداشتن سولفات، رفع خارش پوست سر، بهبود رشد و سلامت موها، ضدحساسیت، تقویت موها و استحکام‌بخشی آن‌ها، افزایش ضخامت، حجم‌دهی و حالت‌پذیری مو، درخشندگی و جذابیت موها و جلوگیری از نازک‌شدن آن‌ها از دیگر ویژگی‌های شامپو استم سل است.

۴.     شامپو لورال

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین شامپوهای موجود در بازار برای موهای چرب، شامپو لورآل سری ELSEVE است. این شامپو حاوی ۳ نوع خاک رس (خاک رس سفید رنگ، خاک رس آبی رنگ، خاک رس سبز رنگ) است که هر کدام از این عصاره‌ها وظیفه خاصی برای محافظت و بهبود مو انجام می‌دهند. خاک رس سفید رنگ باعث می‌شود کف سر به‌صورت عمقی پاک شده و چربی‌ها از بین برود. خاک رس آبی رنگ تاثیر به‌سزایی در آب‌رسانی و مرطوب‎‌کنندگی مو دارد. خاک رس سبز رنگ نیز باعث تقویت و ترمیم موهای سر می‌شود. از آنجایی که این شامپو فاقد سیلیکون است، باعث تنفس طبیعی بافت مو شده و چربی و رطوبت مو و پوست سر را کنترل می‌کند. به همین دلیل رطوبت بافت مو حفظ شده و ضمن رفع خشکی مو، از شکستگی تارهای مو نیز جلوگیری می‌شود. ویتامین B موجود در شامپو لورال باعث تقویت و تغذیه پیاز مو شده و سبب استحکام تارهای مو می‌شود. به همین دلیل گزینه‌ای عالی برای کاهش ریزش مو است. ناگفته نماند که شامپو های برند کلیر نیز برای رفع چربی پوست سر و مو بسیار مناسب است.

aa6bb6b5 1c16 497a 91a5 71b52d6a48b4 720x476 - کدام شامپو برای موهای چرب مناسب است؟

سخن آخر

برای خرید انواع شامپو بدن می‌توانید با فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه نموده و طیف وسیعی از محصولات برندهای معتبری مانند نیوآ، آدیداس، فارماسی، شون، اوریفلیم و ایوروشه را با بهترین قیمت خریداری نمایید. شما می‌توانید به راحتی محصولات خود را به صورت آنلاین انتخاب نموده و سفارش خود را درب منزل و یا محل کارتان دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا