چرا قبل لیزر باید شیو کرد؟

آیا حتما قبل از لیزر باید شیو کنیم؟ بسیاری از افراد دلیل شیو پیش از لیزر را نمی‌دانند و لزومی در انجام آن نمی‌بینند. در صورتیکه با نحوه‎ عملکرد دستگاه‌های لیزر موهای زائد آشنا باشید، اهمیت شیو موها پیش از لیزر را بهتر درک خواهید کرد. لیزر بهترین روش برای رفع موهای زائد است و برای تاثیر بیشتر آن باید برخی نکات را رعایت کنید. در ادامه این مطلب به کلیه سوال‌های شما درباره نحوه‎ شیو موهای زائد پیش از لیزر، زمان مناسب برای شیو و برخی موارد دیگر پاسخ خواهیم داد. مقاله پیش‎رو اطلاعات مفید و موثری درباره شیو پیش از لیزر موهای زائد در اختیار شما قرار می‌دهد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

دلیل شیو کردن قبل از لیزر چیست؟

لیزر برای از بین بردن موهای زائد باید روی فولیکول موهای سطح زیرین پوست تاثیر بگذارد. شیو کردن به متمرکز شدن نور لیزر در زیر پوست کمک می‌کند و تاثیر آن را افزایش می‌دهد. همچنین از بروز آسیب‌های پوستی جلوگیری کرده و درد لیزر را کاهش می‌دهد. البته امروزه دستگاه‌های پیشرفته بسیاری برای لیزر موهای زائد تولید و به بازار عرضه شده‌اند و بسیاری از آن‌ها هیچ دردی برای شما به همراه نخواهند داشت.

دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از همین دستگاه‌های پیشرفته با تکنولوژی‌های برتر است. قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت باتوجه‌به نوسان ارز مدام تغییر می‌کند. مراکز لیزر می‌توانند با خرید این دستگاه رضایت مشتریان خود را به‌آسانی به دست آورند.

چند روز قبل از لیزر باید شیو کرد؟

سوال اینجاست که چند روز قبل از لیزر باید شیو کرد؟ زمان ایده‌آل برای شیو کردن موهای زائد، ۲۴ ساعت پیش از جلسه لیزر است؛ زیرا در این مدت موها فرصت رشد مجدد ندارند و پوست حساسیت خود را از دست داده است. تیغ‌ها علاوه‌بر موهای سطح پوست، سلول‌های مرده را نیز از بین می‌برند. برای جلوگیری از خراشیدگی پوست هنگام شیو، باید از نرم‌کننده یا ژل اصلاح به همراه آب ولرم یا خنک استفاده کنید. آب داغ پوست را نرم‌تر می‌کند و امکان خراشیدگی آن را افزایش می‌دهد.

ce4674c5 1bab 41d6 aa41 9e1ac17e6011 - چرا قبل لیزر باید شیو کرد؟

با شیو کردن و محکم شدن ریشه مو، فرایند لیزر را راحت‌تر کنید

بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد پیش از لیرز استفاده از راهکارهایی است که مو را از ریشه خارج نکند. ازاین‌رو ما به شما شیو کردن با استفاده از تیغ و ژیلت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. روش‌هایی مانند اپیلاسیون، بند و وکس اصلا مناسب نیستند و باعث کاهش اثربخشی لیزر می‌شوند.

برخی افراد تصور می‌کنند که دیگر بعد از اولین جلسه لیزر لازم به شیو نیست؛ این تصور کاملا اشتباه است و شما باید تا پایان جلسه‌های لیزر خود در هر نوبت موهای زائدی را که مجددا رشد کرده‌اند، از بین ببرید. مقدار این موها در جلسه‌های پایانی بسیار کم و نامحسوس می‌شود؛ اما اندازه مو برای لیزر بسیار مهم است و نباید موی روی پوستتان جلوی رسیدن اشعه لیزر به فولیکول را بگیرد.

برای لیزر موهای زائد از دستگاه‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. برای مثال دستگاه لیزر apolomed یکی از بهترین دستگاه‌های موجود برای از بین بردن موهای زائد در ایران است.

برای شیو مو قبل از لیزر به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام شیو موهای زائد با استفاده از تیغ یا ژیلت،‌ فشار چندانی به پوست وارد نکنید و در فرصت مناسب این کار را انجام دهید، زیرا پوست بدن بسیار حساس است و فورا دچار خراشیدگی و التهاب می‌شود. اگر از کرم موبر استفاده می‌کنید نیز حتما محصولات باکیفیت خریداری کنید. برخی کرم‌ها بسیار خشک هستند و رطوبت پوست را از بین می برند؛ ازهمین‌رو ممکن است پوست را نسبت به لیزر حساس کنند.

کیفیت محصول تاثیر بسزایی در رضایت مخاطب دارد. برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد نیز حتما به فروشگاه‌ها یا مراکز معتبر مراجعه کنید. هرچه کیفیت این دستگاه‌ها بالاتر باشد، عملکرد آن‌ها نیز بهتر خواهد بود.

2350fa54 ccdf 4272 aba0 74bc8f301201 - چرا قبل لیزر باید شیو کرد؟

آمادگی‌های لازم پیش از جلسه لیزر موهای زائد

پیش از مراجعه برای لیزر موهای زائد باید آمادگی‌های لازم را انجام دهید تا جلسه لیزر به‌خوبی پیش برود و موثر واقع شود. در این بخش به تعدادی از مهم‌ترین موارد می‌پردازیم.

  • حدود ۲۴ ساعت پیش از لیزر موهای ناحیه موردنظر را شیو کنید.
  • پس از حمام و پیش از جلسه لیزر از هیچ‌گونه کرم مرطوب‌کننده، نرم‌کننده، لوسیون و روغن استفاده نکنید.
  • حدود ۷ تا ۱۰ روز پیش از جلسه لیزر از برنزه کردن خودداری کنید.

همچنین شیو کردن نواحی موردنظر قبل از لیزر باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شود و دسترسی اشعه دستگاه لیزر به فولیکول را آسان‌تر می‌کند. با رعایت نکات ذکرشده دوره لیزر را بسیار راحت طی کنید و از شر موهای زائد خلاص شوید.

خداحافظی با موهای زائد با لیزرهای آفا

در مقاله «چرا قبل لیزر باید شیو کرد؟» به ابهام‌ها و سوال‌های رایج درباره الزام و نحوه شیو کردن پیش از لیزر موهای زائد پاسخ دادیم. با رعایت نکات ذکرشده تاثیر لیزر را افزایش دهید و با آمادگی کامل در هر جلسه حاضر شوید.

شرکت آفتاب فروزان آریا از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه پوست، مو و زیبایی آغاز کرده است. این مجموعه با عرضه بهترین دستگاه‌های لیزر درمانی و رفع موهای زائد،‌ به جامعه پزشکی کمک بزرگی می‌کند. برای خرید انواع دستگاه‌های مراقبت از پوست، لیزرهای جوان‌سازی و دستگاه‌های لاغری غیرتهاجمی به سایت آفا به آدرس afateb.com مراجعه کنید یا با شماره ۸۸۱۰۷۰۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید. کلیه محصولات این مجموعه ضمانت اصالت کالا دارند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شوند. کالای مورد نیازتان را خریداری کرده و هزینه آن را در محل پرداخت کنید.

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا