مهم ترین چکاپ هایی که زنان باید انجام دهند کدامند؟

انجام چکاپ بانوان مسئله ی مهمی است که اکثر بانوان شاید به آن توجه زیادی نداشته باشند و تا وقتی که بیمار نشوند به آن فکر نمی کنند. اما در واقع انجام آزمایش های چکاپ زنانه مانند تست پاپ اسمیر و سایر آزمایش ها اقداماتی می باشند که باید با هدف جلوگیری از بیماری‌ های مختلف انجام شوند به همین علت این مسئله بسیار مهم است و همه ی بانوان برای داشتن زندگی سالم باید آن را کاملاً جدی بگیرند و به آن پایبند باشند.

 بانوان باید مهم ترین چکاپ هایی که باید انجام بدهند را به صورت منظم دنبال کنند و حتی اگر شده این چکاپ ها را به صورت آزمایش چکاپ در منزل انجام دهند.

بدین ترتیب، بانوان می توانند بدنی سالم داشته باشند و از بروز بیماری‌ های مختلف هم جلوگیری خواهد شد.

 در صورت بروز بیماری های جدید هم می توان با انجام این آزمایش ها و چکاپ ها در همان مراحل ابتدایی بیماری را شناسایی کرد و برای درمان آن اقدامات لازم را انجام داد.

شماره تماس آزمایشگاه نارون: ۰۲۱۲۲۸۱۲۸۷۹ – ۰۲۱۲۲۸۱۲۸۸۰

آدرس آزمایشگاه نارون: تهران، نیاوران، خیابان شهید باهنر، بالاتر از چهار راه کامرانیه، جنب مجتمع نارون، پلاک ۸۰، طبقه همکف، واحد ۳

برای انجام آزمایش مخصوص زنان کدام آزمایشگاه بهتر است؟

آزمایشگاه های متفاوت و مختلفی وجود دارند که به انجام آزمایشات متعدد می پردازند و ممکن است که برخی از این آزمایشگاه ها چکاپ های مربوط به زنان را هم انجام دهند.

 شما باید آزمایشگاهی را پیدا کنید که تخصصی و پاتوبیولوژی باشد. که علاوه بر انجام تمام آزمایش های زنانه تست پاپ اسمیر را هم انجام دهند. ما قصد داریم که به معرفی یک آزمایشگاه در فرمانیه بپردازیم تا بتوانید از خدمات این آزمایشگاه نهایت بهره را ببرید.

زیرا این آزمایشگاه پاتوبیولوژی با تخصص بالایی که دارد و تجهیزات پیشرفته ای که استفاده می کند آزمایشاتی دقیق و کامل و درست را انجام می دهد.

به همین منظور بیماران زیادی روزانه بین آزمایشگاه مراجعه می‌ کنند. آزمایشگاه نارون یک آزمایشگاه در شمال تهران است که البته مختص تمام مردم کشور می باشد و هر هرکسی می‌ تواند از هر نقطه از کشور و یا تهران که هست به این آزمایشگاه مراجعه کند. البته خدمات مربوط به آزمایش چکاپ در منزل مختص تهرانیان گرامی می باشد که افراد ساکن تهران در صورت عدم توانایی حضور در آزمایشگاه، می‌ توانند از این خدمات استفاده کنند.

وقتی یک آزمایشگاه بتواند آزمایش های تخصصی بانوان را با کیفیت بالایی انجام دهد قطعا مورد توجه اکثر افراد واقع می‌ شود. زیرا آزمایشات مربوط به چکاپ بانوان بسیار حساس و پر اهمیت هستند.

در نتیجه باید با نهایت دقت و مهارت انجام و بررسی شوند. به همین علت بانوان هم برای انجام این گونه از آزمایشات سعی می کنند که یک آزمایشگاه را پیدا کنند که از همه نظر عالی می‌باشد و نتایج دقیق را ارائه می دهد.

در نتیجه باید برای انجام تست پاپ اسمیر به یک آزمایشگاه معتبر مانند آزمایشگاه نارون مراجعه کنید تا از صحت پاسخ آزمایشی که انجام می دهید مطمئن باشید.

چکاپ زنان چیست؟

بسیاری از بانوان که با تست‌ های مختلف زنانه آشنا نیستند، ممکن است به این موضوع فکر کنند که اصلاً چکاپ زنان چیست و شامل چه چیزهایی می شود؟

چکاپ زنان به آزمایشاتی گفته می‌شود که باید به صورت سالانه و منظم انجام شود. چکاپ، یکی از مهم ترین معیار ها برای حفظ سلامتی بانوان می باشد به خصوص بانوانی که قصد بارداری دارند باید حتماً چکاپ ها را انجام دهند.

در واقع مراجعه به پزشک و انجام آزمایش نباید مربوط به دوران بیماری باشد بلکه انسان در زمان سلامت باید چکاپ های لازم را انجام دهد تا در صورت وجود هرگونه بیماری از آن باخبر شود و سریعا درمان های لازم را آغاز کند. تا از بیماری های مختلف دیگر جلوگیری شود. انجام آزمایشات چکاپ زنان هم برای جلوگیری از بیماری‌ های مختلف و حفظ سلامت و قدرت باروری اهمیت زیادی دارد و به همین علت اکثر بانوان به آزمایشگاه در فرمانیه یا سایر مناطق تهران و شهرستان ها مراجعه می‌ کنند و به انجام آزمایش چکاپ زنان می پردازند.

آزمایش چکاپ کامل بانوان شامل چه مواردی است؟

شاید تصور کنید که منظور از آزمایش چکاپ بانوان فقط انجام تست های معمول مانند تست پاپ اسمیر می باشد.

 اما باید بدانید که این گونه نیست بلکه آزمایش چکاپ بانوان شامل یک لیست بلند بالا و بسیار مهم می باشد، که این لیست شامل موارد زیر می شود.

  • آزمایش قند خون
  • آزمایش CBC
  • پاپ اسمیر
  • آزمایش میزان چربی خون
  • آزمایش خون در مدفوع
  • آزمایشات مربوط به غده ی تیروئید
  • تست کبد چرب
  • آزمایش مربوط به کلسیم و ویتامین د ۳
  • آزمایش هورمون جنسی زنان
  • آزمایش میزان پرولاکتین 
  • آزمایش هورمون ال اچ
  • آزمایش هورمون fsh
  • معاینه لگن
  • ماموگرافی
  • معاینه پوست
  • آزمایش کشت ادرار
9f6b0dce a895 4fb8 a4ec 556dfe9c982e 720x480 - مهم ترین چکاپ هایی که زنان باید انجام دهند کدامند؟

انجام تمامی آزمایشات اهمیت بسیار بالایی دارد و بانوانی که قصد دارند بدنی سالم داشته باشند و از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری کنند، باید هر کدام از این تست ها و آزمایش ها را جدی بگیرند و در آزمایشگاه معتبر این تست را انجام دهند.

بانوانی که ممکن است بنا به دلایل مختلف نتوانند در آزمایشگاه حضور داشته باشند، می توانند از خدمات آزمایشگاه هایی بهره ببرند که آزمایش چکاپ در منزل را انجام می‌ دهند.

برای مثال آزمایشگاه نارون جزو یکی از بهترین آزمایشگاه هایی می باشد که آزمایش چکاپ در منزل را با بالاترین کیفیت انجام می‌ دهد و پاسخی که از این آزمایشات به دست می‌ آید از لحاظ کیفی کاملا برابر با آزمایشاتی است که در خود آزمایشگاه انجام می شوند.

آزمایش چکاپ در منزل چگونه است؟

آزمایش چکاپ در منزل جزو خدمات جدید و نوین می باشد که امروزه آزمایشگاه های مختلفی این خدمات را انجام می دهند. آزمایشگاه نارون هم به عنوان یکی از موفق ترین آزمایشگاه ها در تهران خدمات مربوط به آزمایش چکاپ در منزل را با کیفیت فوق العاده بالا و مناسبی ارائه می‌ دهد.

این خدمات مختص افرادی هستند که نمی توانند در آزمایشگاه حاضر شوند و بدین ترتیب در منزل با خیالی راحت آزمایشات لازم را انجام خواهند داد.

برای این کار باید با آزمایشگاه نارون تماس بگیرید و از آنها بخواهید که نیروهای خود را به منزل شما اعزام کنند و در منزل شما تست چکاپ در منزل را انجام دهند.

تمام افرادی که به نمونه برداری در منزل می پردازند همان افرادی می باشند که در آزمایشگاه فعالیت می‌ کنند و از لحاظ تخصصی دارای دانش علمی بالایی می باشند.. از این نظر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد این خدمات برای کودکان، نوزادان، افراد کهنسال، بانوانی که تازه زایمان کرده اند و افرادی که توانایی حضور ندارند بسیار مناسب می باشد.

آزمایش هورمون های جنسی زنان شامل چه مواردی است؟

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در آزمایش چکاپ بانوان انجام می شود آزمایش هورمون جنسی بانوان می باشد. که می توان در آزمایشگاه در فرمانیه آن را بررسی کرد. این آزمایش هورمون های مختلفی را شامل می‌ شود که هر یک از این هورمون ها ویژگی خاص خود را دارند.

سخن آخر: 

برای اینکه لذت داشتن یک زندگی سالم را بچشید، بهتر است که تست پاپ اسمیر و سایر تست های مربوط به بانوان را جدی بگیرید و سالانه هر یک را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا