پاک کردن تاتو ابرو در یک جلسه

امروزه افراد زیادی برای زیباتر ساختن چهره شان ابروهای خود را تاتو می کنند. وقتی ابروهایشان رنگ، مدل یا شکل نامناسبی پیدا می‌کند، برای پاک کردن تاتو به مراکز درمانی مناسب رجوع می کنند. اگر شما هم متقاضی حذف تاتوی ابروی خود هستید، بدانید پاک کردن تاتو ابرو با لیزر ممکن است راه حل مناسبی باشد، ولی سوال اینجاست آیا می توان تاتوی ابرو را در یک جلسه پاک کرد؟

پاک کردن تاتوی ابرو

درمان های زیبایی ابرو در حال افزایش است و همچنان یک گزینه محبوب برای اکثر افراد است. اما دلایلی برای مایل به انجام لیزر تاتو روی ابرو وجود دارد. برای اکثر افراد، هدف این است که جوهر را محو کنند، تا بتوانند بروند و یک جفت ابروی تازه داشته باشند.برای دیگران، آنها از ابروهای آرایشی ناراضی هستند و فقط می خواهند از شر تمام جوهر خلاص شوند و برای مدتی از مجموعه طبیعی خود لذت ببرند. فرآیند پاک کردن تاتو ابرو شبیه به حذف تاتو عمومی است. لیزر پالس های کوتاهی از انرژی نور را به تاتو شما ساطع می کند.

166827a7 d924 4b39 8923 b54f73d34173 720x257 - پاک کردن تاتو ابرو در یک جلسه

پاک کردن تاتوی ابرو چند جلسه طول می کشد؟

برای پاک کردن کامل تاتو، اکثر افراد بین سه تا ده جلسه درمانی نیاز دارند. تعداد درمان هایی که نیاز دارید بستگی به اندازه تاتو، رنگ جوهر اصلی و نوع جوهر استفاده شده توسط تاتوکار شما دارد. (جوهرهای آرایش دائمی با جوهرهای تاتو سنتی متفاوت است).

بیشتر تاتوهای ابرو کوچک هستند و بیشتر تاتوهای کوچک تنها به یک دقیقه در هر جلسه لیزر نیاز دارند. برداشتن تاتو بسیار سریعتر از جوهر زدن روی آن است.

بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو

از جمله موثر ترین و مناسب ترین راه برای پاک کردن تاتو، استفاده از دستگاه لیزر می باشد. به طور کلی دستگاه های مختلف لیزر به منظور پاک کردن تاتو وجود دارد که در این میان لیزر کیو سوییچ از مناسب ترین دستگاه محسوب می شود. برای درک نحوه عملکرد پاک کردن تاتو ابرو، اجازه دهید یک قدم به عقب برگردیم و بفهمیم که پاک کردن تاتو با لیزر چگونه کار می کند. نور لیزر روی خالکوبی هدف قرار می گیرد. جوهر نور لیزر را جذب می کند و ذرات جوهر را به قطعات کوچک خرد می کند. سپس جوهر از طریق سیستم لنفاوی که سیستم پاکسازی طبیعی بدن است، خارج می شود.

پاک کردن تاتوی ابرو در کلینیک دکتر تاتو

کلینیک تخصصی دکتر تاتو مرکز پاک کردن تاتو ابرو در تهران است که به بهترین شکل ممکن تاتو را حذف نموده و نتایج مناسبی را برای زیباجویان ارائه می نماید.

اولین قدم در این فرآیند یک مشاوره رایگان است که در آن ابروهای شما را ارزیابی می کنیم، اهداف شما را مورد بحث قرار می دهیم، سابقه پزشکی شما را بررسی می کنیم و مناسب بودن شما را برای این روش ارزیابی می کنیم. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که کلینیک و تجهیزات ما را بررسی کنید و هر گونه سوالی دارید از ما بپرسید. وقتی مشاوره رایگان تمام شد، باید تمام اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری آگاهانه نیاز دارید، داشته باشید.

  مشاوره ۲۴ ساعته:
۹۱۰۰۲۵۵۵-۰۲۱ ۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰
بهترین روش پا کردن تاتو ابرو  

برای تعیین پارامترهای درمان و قضاوت در مورد واکنش پوست شما به یک درمان کامل، همیشه باید بر روی  قسمت های کوچکی از پوست شما آزمایشی انجام شود. این کار مهم است زیرا ما را قادر می سازد ارزیابی کنیم که انرژی نور چقدر خوب جذب می شود و آیا پوست شما همانطور که انتظار می رود پاسخ می دهد یا خیر. با فرض اینکه پوست شما پس از آزمایش مناسب برای درمان است، می توانید پس از ۷ روز برای درمان کامل خود بازگردید.

9bcff499 f3ad 4c31 87d3 f462b95368af 720x257 - پاک کردن تاتو ابرو در یک جلسه

درمان به چه شکل است؟

در طول هر جلسه حذف تاتو، نور با شدت بالا ساطع شده توسط لیزر فعال Q-Switched Nd: YAG توسط رنگدانه تاتو جذب می شود که منجر به تجزیه جوهر می شود. لیزر به خودی خود بسیار سریع است و هر ابرو فقط چند دقیقه طول می کشد. در حالی که درمان می تواند ناراحت کننده باشد، ما از دستگاه خنک کننده پوست خود در حین و بعد از درمان برای کاهش هر گونه ناراحتی استفاده می کنیم.

آیا می دانستید که سیستم لنفاوی شما به محض جوهر زدن وجود مواد خارجی را تشخیص می دهد، اما به دلیل بزرگ بودن ذرات جوهر قادر به دفع آن نبود؟

کار لیزر ما این است که ذرات جوهر بزرگ‌تر را به ذرات کوچک‌تری خرد کنیم که می‌توانند از طریق سیستم ایمنی طبیعی بدن شما دفع شوند. سرعت برداشتن رنگدانه به محل تاتو روی بدن بستگی دارد. قسمت‌هایی از بدن که نزدیک به قلب هستند، جریان خون بالایی دارند و بنابراین، این تاتو‌ها سریع‌تر از آنهایی که دور از قلب قرار دارند، محو می‌شوند. به همین دلیل است که تاتو مچ پا به جلسات بیشتری نیاز دارد تا کاملا محو شود.

آیا می توان تاتو را در یک جلسه پاک کرد؟

بسیار نادر است که بتوان تاتو را تنها با یک درمان پاک کرد. تنها مواردی که شاهد آن بودیم، تاتو های بسیار سبک بود که به صورت آماتور روی پوست روشن اعمال می شد. شاید شما بپرسید تاتو ها را می توان در یک جلسه انجام داد، پس چرا نمی توان در همان زمان پاک کرد؟ مردم همیشه از اینکه پاک کردن تاتو با لیزر چقدر طول می کشد شگفت زده می شوند، اما حقیقت این است که فرآیند حذف لیزر برای بدن شما بسیار سخت تر از فرآیند جوهر زدن است.

نتایج حذف تاتو با لیزر پس از اولین درمان

میزان موفقیت حذف تاتوی ابرو در جلسه اول بین ۱۰ تا ۵۰ درصد می باشد. و این موضوع در هر فرد متفاوت است و به نوع پوست شما، میزان تاتو، مدت زمانی که از انجام تاتو گذشته است و عوامل دیگر بستگی دارد.

در حالی که اکثراً می توانید پس از لیزر درمانی به زندگی عادی خود بازگردید، چند عارضه جانبی وجود دارد که باید مراقب آنها بود، و در صورت امکان بهتر است بعد از جلسه خود دراز بکشید. پس از اولین لیزر درمانی، ناحیه قرمز شده و مقداری تورم خواهد داشت. ممکن است ۳۰ تا ۴۵ دقیقه پس از درمان احساس سوزن سوزن شدن داشته باشید و تاول شدیدترین عوارض جانبی است که معمولاً در عرض ۲۴ ساعت پس از اولین جلسه شما ظاهر می شود.

تاتو من در بین جلسات حذف تاتو با لیزر چگونه خواهد بود؟

بلافاصله پس از لیزر درمانی، ناحیه تحت درمان را سفید می‌بینید، این به عنوان “یخ زدگی” شناخته می‌شود و تنها چند دقیقه طول می‌کشد. به دنبال این، ممکن است کمی ناراحتی و تاول را تجربه کنید. با این حال، این چیزی بدتر از احساس آفتاب سوختگی نیست و یک کمپرس سرد ساده می تواند به تسکین آن کمک کند.

همانطور که در بالا گفتیم، در چند روز اول پس از اولین لیزر درمانی باید منتظر تاول و مقداری سوزش باشید.

  شماره تماس کلینیک: ۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱
نشانی کلینیک: تهران ، بلوار دریا، بین شفق و مطهری جنوبی، ساختمان ساحل، پلاک ۱۰۴، واحد ۲  
1255de13 3696 4e6a 941e 1dbfe4a664f0 720x457 - پاک کردن تاتو ابرو در یک جلسه

کلام آخر

اگر از ابروهای جوهر آرایشی خود ناراضی هستید، حذف تاتو با لیزر برای ابروها یک گزینه عالی و موثر است. پاک کردن تاتو بیش از یک جلسه طول می کشد زیرا وقتی تاتو خود را انجام دادید، اپراتور جوهر را به صورت لایه لایه اعمال می کند.

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا