بهترین روش‌های سفید کردن واژن

یکی از دغدغه‌های بسیاری از بانوانی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند، روشن کردن واژن است و اغلب به خاطر رفع تیرگی این ناحیه به دنبال روش‌های تاثیرگذار هستند. از بخش‌های حساس بدن زنان می‌توان به واژن اشاره کرد که ممکن است، مشکلات سلامتی به صورت جدی روی ظاهر آن تاثیر بگذارد. رنگ تیره واژن نشان دهنده هیچ مشکل جدی برای سلامتی بانوان نبوده و اغلب به عادات بد برمی‌گردد.

 به این صورت پوست ناحیه تناسلی در مقایسه با رنگ دیگر قسمت‌ها تا حدودی تیره‌تر به نظر می‌آید. در این مقاله قصد داریم بهترین روش برای سفید کردن واژن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

لایه‌برداری شیمیایی

یکی از انواع روش های زیبایی و کاربردی برایرفع تیرگی واژنلایه‌برداری شیمیایی است. در این روش، جهت برداشتن لایه بالایی پوست از غلظت‌های بالاتر دارو ها به روش کنترل شده استفاده خواهد شد. برای سفید شدن این قسمت از بدن، باید طی جلسات متعددی لایه‌برداری شیمیاییانجام شود و امکان دارد با هر جلسه غلظت لایه‌برداری افزایش پیدا کند. با توجه به اینکه امکان دارد در اثر استفاده از این روش خشکی پوست رخ دهد؛ توصیه می‌شود که حتماً در طی جلسات و پس از آن، از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید.   این موارد نه تنها رنگدانه‌ها را بهبود می‌دهند؛ بلکه پوست را نیز جوانسازی می‌کنند.

روش‌های سفید کردن واژن خانگی

اگر موافق روش‌های شیمیایی یا مراجعه به کلینیک‌های زیبایی نیستید، می‌توانید از روش‌های سفید کردن واژن در خانه استفاده کنید. 

  • استفاده از آلوئه‌ورا برای رفع تیرگی واژن

یکی از روش‌های خانگی که برای سفید کردن بیکینی می‌توانید استفاده کنید، استفاده از ژل آلوئه‌ورا است. کافیست ژل آلوئه‌ورا را بر روی ناحیه تیره واژن بمالید تا نتیجه را ببینید. سعی کنید این ناحیه را به خوبی ماساژ دهید تا ژل جذب پوست شده و پس از مدتی آن را با آب گرم بشویید. آلوئه‌ورا شامل آلوئین بوده که خاصیت روشن کنندگی و بازسازی پوست را دارد.

  • خمیر جوش شیرین برای رفع تیرگی واژن

یکی دیگر از روش‌های رفع تیرگی واژن در منزل استفاده از خمیر جوش شیرین است. برای پوست‌های خشک و پوسته پوسته معمولاً جوش شیرین یک نوع لایه بردار متوسط است. ماهیت قلیایی جوش شیرین به افزایش ph پوست و همچنین از بین بردن پوسته پوسته شدن پوست و سفید کردن این قسمت از بدن بسیار کمک می‌کند.

هیچ یک از روش های خانگی دائمی نبوده و توسط متخصص زنان توصیه نمی شود. بهتر است از روش های جدید و ماندگار تری که پزشک تجویز میکند استفاده کنید زیرا این ناحیه حساس بوده و ممکن است با استفاده از موارد اشتباه دچار مشکلات زیادی شوید.

54d72a19 7d4a 4547 869c 187a34bc910a 720x720 - بهترین روش‌های سفید کردن واژن

سفید کردن واژن با کربوکسی تراپی

درمان‌های زیبایی دیگری برای برطرف کردن رفع تیرگی ناحیه تناسلی و همچنین عیوب پوستی وجود دارد که در مراکز مجهز به واسطه متخصصین انجام می‌شود. یکی از این روش‌های پزشکی کربوکسی تراپی است. در این روش با تزریق گاز CO2 به پوست واژن و تجزیه رنگدانه ملانین، چین و چروک و تیرگی‌های پوست این ناحیه درمان می‌گردد. 

سفید کردن واژن با مزوتراپی

یکی دیگر از روش‌های سفید کردن بیکینی مزوتراپی است که زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود. در این روش با تزریق در ناحیه تناسلی، کوکتل‌هایی که نقش آن‌ها تحریک جریان خون است، وارد پوست شده و به مرور موجب روشن شدن پوست واژن می‌شوند. 

رفع تیرگی واژن با لیزر  ژولیت

یکی از بهترین روش‌ها جهت روشن کردن واژن لیزر است. لیزر از جمله روش‌هایی است که برای سفید کردن این قسمت از بدن بسیار موفق بوده و در جراحی زیبایی واژن نیز استفاده می‌شود. توسط لیزر می‌توان پوست را تازه کرد و بخش‌هایی که در واژن تیره هستند را به صورت کامل حذف نمود. سفید کردن واژن یک درمان کوتاه مدت نیست؛ بلکه  بافت‌های تیره پوست برای همیشه از بین می‌روند و سفید خواهند شد. 

برخی از مزایای این روش شامل حذف تیرگی‌های بدن بدون درد، بدون خونریزی، ماندگاری بالا، انجام در کم‌ترین زمان و عدم نیاز به بستری شدن هستند.

12d96945 a996 4e2a 9faa 936fe7882009 720x720 - بهترین روش‌های سفید کردن واژن

بعد از روشن کردن واژن چه مراقبت‌هایی لازم است؟

مراقبت‌های بعد از روشن کردن واژن شامل موارد زیر هستند: 

  • ۲۴ ساعت بعد از روشن کردن واژن باید سعی کنید از خیس ماندن این ناحیه پس از شستشو خودداری کنید. این به این معناست که پس از شستشو حتما به خوبی واژن را خشک کنید.
  • تا دو هفته از پوشیدن لباس زیر تنگ خودداری کنید، برای این منظور بهتر است دامن جایگزین شلوار شود.
  • اگر در ناحیه واژن احساس سوزش دارید، بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده کنید.
  • تا دو هفته به هیچ وجه ورزش سنگین نکنید.
  • ترجیحا تا چند روز رابطه جنسی نداشته باشید.

نتیجه گیری

همانطور که ذکر شد، رفع تیرگی واژن و برخی از قسمت‌های بدن دغدغه بسیاری از بانوان است که برای برطرف کردن آن از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. در این مقاله برخی از بهترین روش‌های سفید کردن واژن را برای مقابله با این دغدغه ذکر کردیم. البته در نظر داشته باشید که انتخاب روش مناسب برای سفید کردن این قسمت از بدن، باید با توجه به نوع پوست انجام شود. در غیر این صورت امکان دارد مشکلاتی را برای پوست شما به همراه داشته باشد. توصیه می‌شود برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از وب سایت دکتر مهرنوش امیری به آدرس   www.drmehrnushamiri.com  مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ این محتوا نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا