نحوه رزرو هتل ۵ ستاره زندیه شیراز

شهر زیبا و قدیمی شیراز به‌عنوان پایتخت فرهنگی کشورمان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری بشمار می‌رود که علاوه بر گردشگران داخلی، موردتوجه گردشگران خارجی قرارگرفته است. شهر شیراز مانند هر شهر پررفت‌وآمد دیگری، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در آن بناشده است. تنوع هتل در مشهد موجب شده مسافران با هر بودجه و سلیقه‌ای بتوانند اقامتگاه دلخواه خود را انتخاب کنند. اگر در سفر به شیراز به دنبال اقامتی متفاوت و خاص هستید، بدون شک هتل زندیه شیراز یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود.

هتل مجلل زندیه هتل با ارائه خدمات و امکانات درجه‌یک، توانسته به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز، جایگاه ویژه‌ای را در میان گردشگران کسب کند. در ادامه قصد داریم به بررسی هتل زندیه شیراز و نحوه رزرو آن بپردازیم.

آشنایی با هتل ۵ ستاره زندیه شیراز

هتل زندیه در سال ۱۳۹۴ در یکی از بهترین مناطق شیراز به‌عنوان هتل ۵ ستاره فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز کرد. این هتل با معماری و طراحی بسیار زیبای سنتی توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. البته طراحی چشم‌نواز این هتل تنها به نمای ساختمان ختم نمی‌شود، بلکه با ورود به لابی هتل متوجه فضای مجلل و لوکس هتل زندیه خواهید شد.

هتل زندیه شیراز در کنار فضای لوکس و مجلل، خدمات و امکانات رفاهی بی‌نظیری را برای مهمانان خود فراهم کرده است و همین موضوع باعث شده، مسافران با رزرو هتل زندیه شیراز، اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل زندیه

هتل زندیه در ۶ طبقه دارای ۷۲ باب واحد اقامتی شیک و مجهز است؛ که این واحدهای اقامتی در ۳ طبقه پراکنده‌شده و دیگر طبقات را به امکانات رفاهی و تفریحی هتل اختصاص داده‌اند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل زندیه از خدمات و امکانات مناسبی برخوردار هستند. از امکانات واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، کمد لباس، تلفن، اینترنت، بالکن (برخی از واحدها)، روم سرویس، مینی بار (غیر رایگان)، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و… اشاره کرد. توجه داشته باشید، در تمامی واحدهای اقامتی هتل زندیه، صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل زندیه بر اساس ظرفیت و دکوراسیونشان متفاوت هستند. تنوع واحدهای اقامتی در هتل زندیه این امکان را می‌دهد که مسافران با توجه به سلیقه‌شان، در اتاق دلخواهشان اقامت داشته باشند. پرطرفدارترین واحدهای اقامتی هتل زندیه به شرح زیر است:

اتاق‌های یک‌نفره

اتاق‌های یک‌نفره هتل زندیه، اتاق‌هایی ۲۵ متری هستند که دارای یک تخت دونفره دبل است. این واحدهای اقامتی مناسب افرادی می‌باشد که قصد اقامت به‌صورت تک‌نفره دارند. در نظر داشته باشید، در اتاق‌های یک‌نفره هتل زندیه قابلیت سرویش اضافه وجود ندارد.

سوئیت بیزینس

اگر به هدف کار و تجارت به شیراز سفر کردید، سوئیت‌های بیزینس هتل زندیه شیراز بهترین گزینه برای اقامت خواهد بود. این نوع واحدهای اقامتی به کامپیوتر و دستگاه سه‌کاره پرینتر، اسکنر و فتوکپی مجهز هستند. مسافران در سوئیت‌های بیزینس هتل زندیه، می‌توانند به کارهای خود رسیدگی کنند.

سوئیت‌های بیزینس با متراژ ۳۵ مترمربع، دارای ظرفیت ۲ مهمان بزرگ‌سال به همراه ۱ خردسال می‌باشد. همچنین سرویس نفر اضافه در این واحد اقامتی به‌صورت تخت تاشو می‌باشد.

سوئیت هانی مون

سوئیت هانی مون یا همان ماه‌عسل برای زوج‌های جوانی در نظر گرفته‌شده است که قصد دارند زندگی‌شان را با اقامت رؤیایی در شیراز آغاز کنند. این اتاق‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که ضمن فضای مجلل و لوکس، اقامت آرام و راحتی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. در صورت درخواست مسافران برای گل‌آرایی، هزینه مجزا دریافت می‌شود.

سوئیت‌های لوکس

اگر دوست دارید در بهترین واحد اقامتی هتل زندیه اقامت داشته باشید، بدون شک سوئیت‌های لوکس این هتل بهترین گزینه خواهد بود. این واحد اقامتی شیک و دل‌باز در کنار دکوراسیون مجلل از امکانات بسیار خوبی مثل وان و میز کار برخوردار هستند.

سوئیت‌های لوکس هتل زندیه داری یک نشیمن و اتاق‌خواب می‌باشد که امکان ۲ مهمان بزرگ‌سال و ۱ کودک در آن وجود دارد. سرویس نفر اضافه به‌صورت تخت تاشو می‌باشد.

سوئیت زندیه

اگر دوست دارید در طول اقامت از چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای ارگ کریم‌خان زند بهره‌مند شوید، سوئیت‌های زندیه را رزرو کنید. ازآنجایی‌که این واحدهای اقامتی به مجموعه تاریخی زندیه مشرف هستند، زندیه نامیده می‌شوند. سوئیت‌های دونفره زندیه، به امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل وان، جکوزی و میز کار نیز مجهز هستند.

امکانات عمومی هتل زندیه

7d75e556 510f 4b79 82a2 dd034d02b671 720x493 - نحوه رزرو هتل 5 ستاره زندیه شیراز

هتل زندیه ازجمله هتل‌های مشهور ۵ ستاره در شیراز است؛ درواقع ستاره‌های این هتل نشان می‌دهد که هتل زندیه شیراز از خدمات و امکانات باکیفیتی برخوردار است. به‌جرئت می‌توان گفت مسافران با اقامت در هتل زندیه، هیچ کمبودی را احساس نخواهند کرد.

اگر در طول اقامت اسناد و مدارک ارزشمندی همراهتان است، لازم نیست نگران امنیت و نگهداری از آن‌ها باشید، زیرا هتل زندیه دارای صندوق امانات است. شما می‌توانید مدارک مهم یا وسایل قیمتی خود را در صندوق امانات هتل نگهداری کنید.

درصورتی‌که با وسیله نقلیه شخصی به شیراز سفر کرده‌اید، در میان هتل های شیراز بهتر است هتلی را برگزینید که دارای پارکینگ باشد تا دیگر دغدغه جای پارک نداشته باشید. هتل زندیه، پارکینگی را با ظرفیت ۸۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار داده است.

هتل ۵ ستاره زندیه دارای سالن‌های شیک با امکانات صوتی و تصویری پیشرفته می‌باشد. در این سالن امکان برگزاری سمینار، همایش، جلسات کاری، کنفرانس و… وجود دارد.

از دیگر امکانات هتل زندیه شیراز می‌توان به کافی‌شاپ، خشک‌شویی، نمازخانه، اتاق چمدان، اینترنت، لابی و… اشاره کرد.

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل زندیه

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که باعث شده هتل زندیه شیراز موردتوجه مسافران قرار بگیرد، امکانات تفریحی‌ورزشی این هتل است. هتل زندیه امکانات تفریحی و ورزشی جذاب و متنوعی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا از امکانات تفریحی‌ورزشی هتل زندیه می‌باشد.

یکی از جذاب‌ترین امکانات تفریحی هتل زندیه، حمام سنتی است که به سبک حمام وکیل بناشده است. قطعاً حمام سنتی هتل تجربه خوشایندی برای مهمانان خواهد بود.

97231402 d06a 423c 967b f99f6d654f5b 720x467 - نحوه رزرو هتل 5 ستاره زندیه شیراز

رستوران‌های هتل زندیه

همان‌طور که گفتیم وعده صبحانه به‌صورت رایگان در هتل زندیه سرو می‌شود؛ اما دیگر وعده‌ها بر عهده خود مهمانان است. البته نگران نباشید، هتل زندیه با ارائه دو رستوران شیک، این مشکل را حل کرده است.

رستوران سنتی از محبوب‌ترین رستوران‌های هتل زندیه است. هنرهای گچ‌بری، کاشی‌کاری، نقاشی‌های مینیاتوری و همچنین ظرف و ظروف سنتی، جلوه ویژه‌ای را به رستوران بخشیده است. در رستوران سنتی هتل زندیه انواع غذاهای ایرانی با طعمی فوق‌العاده، سرو می‌شود.

اگر به رستوران‌های سنتی علاقه‌ای ندارید، رستوران کلاسیک هتل زندیه شیراز در فضایی شیک و مجلل آماده پذیرایی از شما خواهد بود. منوی غذایی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است، بدون شک رستوران کلاسیک هتل زندیه پاسخگوی هر ذائقه غذایی خواهد بود.

afadd72e 53fb 482f 8b79 fbc053cc3fc3 720x478 - نحوه رزرو هتل 5 ستاره زندیه شیراز

موقعیت مکانی هتل زندیه

در شهرهای توریستی مثل شیراز، نزدیکی هتل به جاذبه‌های گردشگری شهر، از امتیازات هتل محسوب می‌شود. هتل زندیه در بافت تاریخی شیراز و در چند قدمی مجموعه تاریخی ارگ کریم‌خان زند، واقع‌شده است. مسافرانی که هتل زندیه را برای اقامت در شیراز انتخاب کردند، می‌توانند با کمی پیاده‌روی به جاذبه‌های تاریخی مهم شیراز مثل ارگ کریم‌خان زند، حمام وکیل، بازار وکیل، مسجد وکیل، موزه پارس، سرای مشیری، حرم شاه‌چراغ و… دسترسی داشته باشند.

نحوه رزرو هتل ۵ ستاره زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز از هتل‌های برتر شیراز است که موردتوجه گردشگران زیادی واقع‌شده است به همین دلیل در روزهای پر سفر، ظرفیت این هتل به‌سرعت تکمیل می‌شود؛ بنابراین اگر قصد دارید در هتل زندیه اقامت داشته باشید، توصیه می‌شود به‌صورت آنلاین اقدام به رزرو هتل کنید.

مسافران می‌توانند در سایت ایران هتل آنلاین، تنها با چند کلیک هتل ۵ ستاره زندیه را با هزینه مقرون‌به‌صرفه رزرو کنند.

جمع‌بندی

فرقی ندارد هدفتان از سفر به شیراز تفریح است یا انجام امور اداری، درهرصورت هتل ۵ ستاره زندیه شیراز با موقعیت مکانی مناسب و امکانات عالی، اقامت خوشی را برایتان رقم خواهد زد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا