کرم معجزه شب اصل

کرم معجزه شب اصل یکی از پرفروش ترین محصولات حوزه ی زیبایی و سلامتی هست که روی تمام عواملی که باعث ایجاد لک و چین و چروک در پوست می شن اثر می ذاره و به علت خاصیت معجزه آسایی که داره کرم “معجزه” نام گرفته.

اگر برای روشن شدن، رفع چین و چروک، درمان جای آکنه و شفاف شدن پوست خود روش های گران قیمت زیادی رو امتحان کردید و نتیجه نگرفتید، تنها با مصرف کرم معجزه شب اصل می تونید آثار شگفت انگیز این محصول رو به سرعت مشاهده کنید و از سلامت و شادابی پوستتون لذت ببرید.

روش مصرف کرم معجزه شب

74c2e848 fbcb 4129 8a31 fba192e578f2 - کرم معجزه شب اصل

قبل از اینکه از این محصول برای پوست صورت استفاده کنید، کمی از اون رو روی بازو یا ساق پای خود بزنید و اگر بعد از گذشت ۱۵ دقیقه نشانه ای از حساسیت، سوزش یا خارش نداشتید با خیال راحت از کرم معجزه برای پوست صورت استفاده کنید.

شب ها قبل از خواب پوست صورت رو با شوینده های مناسب شستشو داده و قبل از کرم شب معجزه از هیچ محصولی از جمله آبرسان، کرم دور چشم، ضدآفتاب یا سایر محصولات مراقبتی و زیبایی استفاده نکنید. مقدار بسیار کمی از کرم رو روی پوست تمیز صورت زده و به آرامی ماساژ بدید. دقت کنید این استفاده از این کرم در دفعات نخست با هدف پاکسازی پوست صورت می گیره و نباید مقدار زیادی از کرم استفاده بشه. با استفاده ی صحیح می تونید بعد از یک هفته به تدریج مقدار کرم رو بیشتر کنید.

بهترین زمان مصرف کرم معجزه

کرم معجزه در دسته ی کرم های زیبایی و مراقبتی شب قرار داره و هرچه کمتر در معرض نور باشه جذب بهتری داره و تاثیر خودش رو سریع تر نمایان می کنه. بهترین زمان استفاده از کرم معجزه شب قبل از خواب شبانه هست. بعد از ماساژ دادن کرم روی پوست صورت توصیه می شه در اتاق تاریک بمونید و استراحت کنید تا تمام مواد مغذی موجود در کرم جذب پوست شما بشه. این کرم فاقد مواد نگهدارنده بوده و در مقابل اشعه UV خورشید واکنش نشان داده و تاثیرگذاری اون کاهش پیدا می کنه.

نکات مهم درباره مصرف کرم معجزه شب

اگر از کرم معجزه شب اصل استفاده می کنید و دستورالعمل استفاده رو به درستی رعایت می کنید، این محصول در طول شب کاملا جذب پوست شما خواهد شد و بعد از بیدار شدن می تونید پوست صورت رو با شوینده ی مناسب شستشو داده و خشک کنید.

بعد از خشک کردن صورت حتما از کرم ضدآفتاب بی رنگ استفاده کنید، حتی اگر قرار نیست از بیرون برید یا در معرض نور خورشید قرار بگیرد توصیه ی اکید می شه در طول روز حداقل دو تا چهار دفعه ضدآفتاب بزنید تا از بروز لک، کک و مک و چروک های پوستی در امان باشید.

موارد استفاده کرم معجزه شب اصل

با توجه به خاصیت روشن کنندگی و ضدلک بودن کرم معجزه می تونید از این محصول برای تمام نواحی تیره ی پوست مثل صورت، زیر بغل، کشاله ی ران و زیر چشم ها استفاده کنید. دقت کنید مدت زمان و مقدار استفاده برای هر ناحیه متفاوت هست و بایستی در نواحی که پوست نازک تری دارند مثل زیر چشم ها از مقدار کمتری کرم استفاده کرد و بعد از مدت زمان کوتاهی ناحیه ی مورد نظر رو شستشو داد.

خواص کرم معجزه شب

کرم معجزه شب خواص شگفت انگیزی داره و برای طیف وسیعی از عارضه های پوستی کارآمد هست. از جمله خواص این کرم می شه موارد زیر رو نام برد:

  • روشن کننده و شفاف کننده قوی پوست
  • از بین بردن لک های ناشی از آفتاب سوختگی
  • از بین بردن جای آکنه و زخم های قدیمی
  • لیفت پوست صورت
  • کاهش منافذ پوستی باز

ترکیبات کرم معجزه شب اصل

کرم معجزه شب یک محصول کاملا ایمن و گیاهی هست که بدون هیچ ماده ی شیمیایی مضر ساخته می شه و هیچ عارضه ی خطرناکی برای پوست به دنبال نداره. روغن آرگان، روغن بادام، روغن خراطین، عصاره آلوئه ورا، امگا ۳، امگا۶، ویتامین سی و بسیاری مواد طبیعی مفید دیگر که خاصیت زیباسازی و مراقبت از پوست رو دارند در این کرم با فرمولاسیون تخصصی و حساب شده وجود دارند.

خرید کرم معجزه شب اصل

تشخیص کرم معجزه شب اصلی کار ساده ای نیست و تنها راه اطمینان از اصل بودن این محصول خرید از فروشگاه معتبر محصولات سلامت و زیبایی هست. شما می تونید برای اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای تهیه کرم معجزه شب از طریق فروشگاه آنلاین عطاری حاج محمد باسابقه ترین و معتبرترین ارائه دهنده ی محصولات مراقبت و زیبایی اقدام کنید و کرم معجزه شب اصل رو با قیمت عالی سفارش بدید.

منبع: عطاری حاج محمد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا