دلایل مشکل در نعوظ مردان از زبان دکتر اختلال نعوظ

نعوظ یکی از مشکلاتی است که می‌توان با مراجعه به دکتر اختلال نعوظ در شیراز و سایر شهرهای سراسر کشور آن را به‌راحتی درمان کرد. دقت داشته باشید، این اختلال می‌تواند در رابطه زناشویی مشکلات زیادی ایجاد کرده و سبب برخی اختلاف‌ها شود.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که امروز سبب جدایی و طلاق خیلی از زوج‌ها شده، مشکلاتی است که در رابطه زناشویی ایجاد می‌شود. نعوظ با توجه به اینکه در برقراری چنین رابطه‌ای مشکل ایجاد می‎کند، باید حتما تحت نظر پزشک درمان شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره علل بروز چنین اختلالی صحبت کنیم.

بررسی ۳ علت اصلی اختلال نعوظ در مردان

قبل از اینکه به بررسی علل این اختلال بپردازیم، باید بدانید نعوظ به حالتی گفته می‌شود که آلت تناسلی مرد تغییر اندازه داده و اصطلاحا راست شود. زمانی‌که فرد به اختلال در نعوظ دچار می‌شود، در ایجاد این تغییرات مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

به‌طور کلی، این اختلال ۳ علت اصلی داشته که هرکدام شامل موارد گوناگونی است. در این بخش از مقاله قصد داریم به‌ بررسی علل آن بپردازیم. دقت داشته باشید، معمولا برای درمان چنین مشکلی، می‌توان با مراجعه به دکتر اختلال نعوظ در شیراز و سایر نقاط کشور، علت آن را برطرف کرده و برای درمانش اقدام کرد.

اختلالات روانی، دلیل عمده بروز مشکل در نعوظ

f86cc096 0ebf 4115 8450 50e350f9437ee 720x480 - دلایل مشکل در نعوظ مردان از زبان دکتر اختلال نعوظ

با توجه به آگاهی که امروز در سطح جامعه از طریق فضای مجازی نسبت به مسائل جنسی صورت گرفته، خیلی از افراد و به‌خصوص قشر جوان نسبت به چنین مشکلاتی اطلاعات نسبتا خوبی دارند. اما گاهی این آگاهی سبب ایجاد وسواس و حساسیت در فرد شده و ممکن است سبب بروز اختلال در نعوظ شود.

در واقع خیلی از افراد و به‌خصوص گروه سنی جوان، دچار اختلالات روانی بوده و در پی آن، به چنین مشکلی دچار می‌شوند. طبق مطالعاتی که در سطح جوامع مختلف صورت گرفته، چیزی حدود ۷۰درصد افرادی که به اختلال در نعوظ دچار هستند، به‌دلیل مشکلات روانی با چنین عارضه‌ای مواجه می‌شوند.

به‌عنوان مثال، استرس‌ها و دغدغه‌های روزمره یکی از دلایلی است که می‌تواند چنین مشکلی ایجاد کند. همچنین، خستگی زیاد، عدم داشتن حس خوب نسبت به همسر، افسردگی و حتی اضطراب حین رابطه می‌تواند سبب بروز چنین اختلالی در مردان شود.

مشکلات عروقی و تاثیر روی نعوظ نداشتن

همان‌طور که اشاره شد، اکثر بیماران این‌چنینی که به دکتر اختلال نعوظ در شیراز و سایر شهرها مراجعه می‌کنند، دچار مشکلات روانی مثل استرس و افسردگی هستند. اما گاهی اوقات به‌دلیل اختلالات عروقی که در بدن رخ می‌دهد، فرد به چنین مشکلی دچار می‌شود.

به‌عنوان مثال، فردی که به فشار خون مبتلا بوده، ممکن است حین داشتن رابطه دچار اختلال در نعوظ شود. در واقع طبق مطالعاتی که صورت گرفته، فشار خون بالا یکی از دلایلی است که می‌تواند در درازمدت سبب شل‌شدن آلت تناسلی مردان شود.

دیابت نیز یکی از بیماری‌هایی است که روی عروق تاثیر گذاشته و سبب می‌شود جریان خون کافی به آلت نرسیده و چنین مشکلی ایجاد شود. درصورتی‌که دکتر اختلال نعوظ در تهران و سایر شهرها از تخصص و تجربه خوبی برخوردار باشد، به‌راحتی می‌تواند با تشخیص ابتلای فرد به دیابت، چنین مشکلی را شناسایی و درمان کند.

علاوه‌بر این‌ها، اگر فرد به مشکلات قلبی و حتی تنگی عروق مبتلا باشد، مطمئنا جریان خون مورد نیاز برای نعوظ آلت تامین نشده و چنین اختلالی بروز پیدا خواهد کرد. به همین دلیل، برای درمان اختلال در نعوظ باید چنین مشکلاتی را در ابتدا برطرف کرد.

تاثیر مشکلات هورمونی و مصرف داروها بر بروز اختلال در نعوظ

از دیگر دلایلی که می‌تواند بر نعوظ درست در مردان تاثیرگذار باشد، اختلالات هورمونی است. یکی از عواملی که می‌تواند در نعوظ درست نقش داشته باشد، تغییرات هورمونی بوده و درصورتی‌که فرد به چنین مشکلاتی دچار شود، ممکن است این اختلال را نیز در رابطه جنسی تجربه کند.

در مردان، هورمون تستوسترون یکی از مهم‌ترین عواملی است که در قوای جنسی تاثیر گذاشته و اختلال در ترشح آن می‌تواند چنین مشکلاتی را سبب شود. دقت داشته باشید، گاهی اختلال در میزان این هورمون به‌دلیل مصرف داروها صورت می‌گیرد.

به‌عنوان مثال، داروهایی مانند دیورتیک‌ها، ضد افسردگی، فشار خون و حتی آرام‌بخش‌ها ممکن است با تغییراتی که درسطوح هورمونی ایجاد می‌کند، سبب بروز چنین اختلالی شود. درصورتی‌که به دکتر اختلال نعوظ در شیراز و سایر شهرها مراجعه کنید، احتمالا داروهای مصرفی شما را بررسی کرده و درصورت‌ لزوم استفاده از آن‌ها را محدود می‌کند.

علائم ناشی از اختلال در نعوظ

ea1e992d e2e6 4e65 98b7 6c059fdcfba4 720x481 - دلایل مشکل در نعوظ مردان از زبان دکتر اختلال نعوظ

این مشکل معمولا با یک‌سری علائم بروز پیدا کرده و درصورت مشاهده هریک، باید برای درمان به دکتر اختلال نعوظ متخصص و مجرب مراجعه کنید. توجه داشته باشید، درصورت عدم درمان این مشکل، احتمال بروز اختلال در رابطه زناشویی وجود خواهد داشت.

  • علامت اصلی ابتلا به چنین اختلالی، ناتوانی در رسیدن به تعوظ و همچنین نگه‌داشتن آلت در این حالت است. گاهی حتی نعوظ قبل از رسیدن به ارگاسم از دست رفته و سبب کاهش لذت جنسی فرد می‌شود.
  • از دیگر علائمی که ممکن است در پی بروز چنین اختلالی بروز پیدا کند، کاهش میل جنسی در فرد است. با توجه به عدم داشتن لذت کافی، چنین مشکلی برای فرد ایجاد خواهد شد.
  • گاهی اوقات به‌دلیل اختلال در نعوظ، فرد دچار زودانزالی شده و نمی‌تواند یک رابطه مناسب با شریک خود داشته باشد. علاوه‌بر این، ممکن است فرد به دیرانزالی دچار شده و حتی گاهی اصلا به ارگاسم و لذت جنسی نرسد.
  • از دیگر علائمی که می‌توان در فرد مبتلا به اختلال در نعوظ مشاهده کرد، نرسیدن به ارگاسم بعد از چندین تحریک پی‎درپی است. این موضوع تاثیر زیادی در کیفیت روابط زناشویی داشته و می‌تواند مشکلات زیادی برای زوجین ایجاد کند.

جمع‌بندی

اگر شما نیاز به مراجعه به دکتر اختلال نعوظ دارید، برای درمان این اختلال باید به دکتر مراجعه کرده و بعد از معاینه کامل، علت آن را شناسایی کنید. دقت داشته باشید، این مشکل می‌تواند بار روانی منفی در رابطه زناشویی ایجاد کرده و حتی سبب طلاق شود. به همین دلیل، توصیه شده حتما برای درمان آن اقدامات لازم را انجام دهید.

سایت دکترتو این امکان را برای تمام بیماران فراهم کرده تا بدون مراجعه حضوری بتوانند نوبت مطب پزشک دلخواه خود را دریافت کنند. علاوه‌بر این، شما می‌توانید در این سایت، رزومه پزشک را بررسی کرده و درصورت تمایل، از مشاوره آنلاین یا حضوری برخوردار شوید.

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا