بهترین ضد آفتاب غیر کومدوژنیک از نظر کاربران

ضد آفتاب های غیر کومدوژنیک، غیر کومدون زا یا ضد جوش منافذ پوست را نمی بندند. معمولا افرادی که پوست چرب دارند چندان راغب به استفاده از ضد آفتاب نیستند، زیرا وقتی پوست شما چرب است و عرق می کنید آخرین چیزی که میخواهید یک لایه چرب ضد آفتاب است. اما استفاده از ضدآفتاب برای مراقبت از پوست، حیاتی است و بسیاری از ضد آفتاب ها غیر کومدوژنیک و بسیار سبک فرموله میشوند تا باعث جوش زدن شما نشوند.

در ادامه با ۳ تا از بهترین ضد آفتاب های غیر کومدوژنیک آشنا خواهیم شد و به سوالات شما درباره ضد آفتاب های ضد جوش پاسخ خواهیم داد.

چه کسانی باید از ضد آفتاب های غیر کومدوژنیک استفاده کنند؟

همه می توانند از ضد آفتاب های ضد جوش استفاده کنند. هرچند، افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه و یا پوست مختلط دارند حتما باید از ضد آفتاب های ضد جوش استفاده کنند. اما افرادی که دارای پوست نرمال و یا خشک هستند بدون نگرانی می توانند از هر نوع ضد آفتابی استفاده کنند.

کدام نوع ضد آفتاب برای پوست های مستعد جوش مناسب تر است؟

افرادی که پوست مستعد جوش دارند باید به صورت روزانه و در همه فصول از ضد آفتاب های غیر کمودوژنیک با پوشش قوی در برابر اشعه های فرابنفش استفاده کنند. اما هنگام استفاده قسمت هایی مانند قسمت بالایی جمجمه ، گوش ها، گردن، و دست ها را فراموش نکنید. و به توصیه متخصصیان پوست همیشه از ضد آفتاب هایی با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید و هر ۲ ساعت و یا در صورت عرق کردن و یا شنا کردن آن را تمدید کنید.

افراد دارای پوست مستعد جوش از چه ترکیباتی باید دوری کنند؟

شاید فکر کنید ترکیبی که باید از آن روری کنید چربی است، اما اینطور نیست. در کنار استفاده از ضد آفتاب ها و محصولات پوستی و زیبایی غیر کمودوژنیک، باید از ترکیباتی همجون میریستیل میریستات، لورت-۴، ایزوپروپیل میریستات، سیلیکون ها و سدیم لوریل سولفات اجتناب کنند زیرا این ترکیبات می توانند در افراد باعث ایجاد التهاب و عفونت و درنتیجه ایجاد جوش شوند.

۱-فلویید ضد آفتاب کنترل چربی لاروش پوزای

d5e6fbf9 5a6e 4ff2 88fd 1ba2d62d9374 - بهترین ضد آفتاب غیر کومدوژنیک از نظر کاربران

فلویید ضد آفتاب کنترل چربی لاروش پوزای دارای SPF50+، بی رنگ و غیر کودون زا است. این ضد آفتاب مخصوص پوست های چرب و مستعد جوش است، توانایی کنترل ترشح چربی را دارد و از ایجاد جوش جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های دوست داشتنی این ضد آفتاب جلوه ماتی است که به پوست شما می بخشد.

نظر کاربران:

فکر می کردم هیچ وقت موفق به یافتن ضد آفتابی که به پوستم جلوه ای چرب می بخشد و لکه سفید به جا می گذارد و با استفاده از آن جوش نزنم، نشوم. اما این ضد آفتاب بسیار سبک و راحت است و به راحتی بر روی پوست پخش می شود. جلوه زیبایی بر روی پوست دارد اما برق نمیزند. ضد آفتاب های دیگر پوست را گرم می کنند و سوزش کمی دارند ولی این ضد آفتاب اینگونه نیست. مهمتر از همه این که منافذ پوست را نمیبندد و باعث جوش نمی شود. برای پوست حساس، مستعد جوش و مختلط من بینظیر است.

۲-ژل ضد آفتاب پوست چرب اوسرین

2fa1ccae 5fa6 4de6 9e77 dea5e09ab711 - بهترین ضد آفتاب غیر کومدوژنیک از نظر کاربران

ژل ضد آفتاب اوسرین پوست چرب غیر کومدون زا است و چربی پوست را کنترل میکند. همچنین این ضد آفتاب دارای بافت ژل کرم است، SPF50 دارد و بی رنگ میباشد و تا ۸ ساعت جلوه مات برای پوست صورت ایجاد میکند و مناسب پوست های چرب و مستعد جوش میباشد و فاقد چربی oil-free میباشد.

۳-ضد آفتاب مجیک فیوژن واتر ایزدین

51f73395 7c8a 44ea 8520 1fcd972b5a6e 720x720 - بهترین ضد آفتاب غیر کومدوژنیک از نظر کاربران

ضد آفتاب مجیک فیوژن واتر ایزدین غیر کومدوژنیک است، محافظ بالای پوست صورت در برابر اشعه های مضر خورشید را انجام میدهد و دارای خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی است، همچنین کنترل چربی پوست را انجام میدهد و و بافتی سبک و زود جذب دارد.

نظر کاربران:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا