تناسب اندام

زیبایی اندام بانوان
slimming downss 800x321 300x120 - تناسب اندام
تقریبا همه این را میدانیم که کلید واژه کاهش وزن و تناسب و زیبایی اندام کمتر خوردن و بیشتر ورزش کردن است.اما چند نفرمان برای زیبایی اندام مان و جلوگیری از چاقی و اضافه وزن به ان عمل میکنیم؟؟؟به نظر میرسد برای کاهش وزن و زیبایی اندام رعایت همین دو نکته کافی باشد اما بعضی وقت ها پیش می اید که نمیتوانیم از خوردن بعضی چیزها بگذریم یا گاهی شرایطش جور نمیشود که برویم و ورزش کنیم.حالا با این اوصاف چگونه میتوانیم با موفقیت به وزن ایده ال مان برسیم؟

rozgrzewka przed bieganiem i rozciaganie po 11 cwiczen galeria 1882938 300x226 - تناسب اندام
۱۰ توصیه زیر که از عادات روزمره تعدادی از مانکن های مشهور اقتباس شده میتواند کمک تان کند:

۱-برای زیبایی اندامتان سعی کنید روزانه مقدار فراوانی اب یا نوشیدنی هایی بنوشید که کالری کمتری دارند.

میتوانید با خوردن یک لیوان اب خنک یا یک نوشیدنی کم کالری به خوردن غذاهای پرکالری خاتمه بدهید.یعنی وقتی دیدید که دارید زیاد غذا میخورید یک لیوان اب بردارید و دیگربعد از ان غذا نخورید.اگر طعم اب را دوست ندارید میتوانید کمی اب مرکبات مثل لیمو یا چند قطره از اب میوه دیگری مثل انبه یا هلو که کالری کمتری دارند را به ان اضافه کنید طوری که فقط طعم ان عوض شود.

۲-فکر کنید ببینید چه غذای کم کالری را میتوانید به رژیم خود اضافه کنید/نه اینکه چه چیزی را از رژیم خود حذف کنید.این کار را با میوه و سبزی شروع کنید.سعی کنیدروزانه۵تا۹ وعده از میوه و سبزی های تازه استفاده کنید.شاید این مقدار زیاد به نظر برسد اما این حجم از میوه و سبزی های تازه بسیار با ارزش است چون بدن تان مقدار زیادی فیبر دریافت میکند و در هنگام صرف غذا احساس رضایت مندی بیشتری میکنید.با خوردن میوه و سبزی هم کمتر غذا میخورید و هم این مواد جایگزین چربی هایی میشوند که ممکن است از سایر غذاها به شما برسد.

admin ajax.php 300x292 - تناسب اندام
۳-یکی دیگر از نکاتی که برای داشتن تناسب اندام و زیبایی باید به ان توجه کرد عادات غذایی است.اگر عادت دارید شب ها هم بعد از شام چیزی بخورید حداقل مواد کم کالری را انتخاب کنید.

۴-از خوردن غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید البته از مقدار به اندازه ان.چون مصرف بیش از اندازه این غذاها موجب وزن گیری بیشتر میشود و تناسب زیبایی اندام شما را برهم میزند.

۵-یکی دیگر از نکاتی که میتواند بر حفظ تناسب و زیبایی اندام شما کمک کند توجه به زمان گرسنگی است اینکه زمان گرسنگی خود را بدانید خیلی مهم است.

۶-استفاده از چند وعده غذایی سبک در طول روز بدلیل اینکه اگر مقدار کالری بیشتری نسبت به انچه مصرف میکنید بسوزانید به اسانی وزن از دست میدهید.

۷-اشپزخانه منزل خود را با غذاهای سالم پر کنید.داشتن غذاهای که سریع اماده میشن و میتوان مثل یک ساندویج کوچک و با یک دست خورد برای کاهش وزن بسیار موثراند.

۸-در هر فصل مطابق همان فصل غذا بخورید.اگر میوه و سبزی دوست ندارید شاید به این دلیل است که میوه و سبزی را در فصل خاص خودش نمیخورید.

  • ۹-یک ظرف برنج را با یک ظرف سبزی عوض کنید.به راحتی میتوانید با خوردن برنج کمتر یا نان اضافه وزن خود را از دست داده و به تناسب اندام برسید.در ازای ان میتوانید یک بشقاب سبزی یا کاهو بخورید.

safe image ب 300x200 - تناسب اندام

۱۰-برای رفع استرس غذا نخورید.درست است که بیشتر ما در هنگامی که استرس داریم یا وقتی در موقعیت های استرس زا قرار میگیریم شروع میکنیم به خوردن اما سعی کنید به جای روی اوردن به غذا برای اینکه از شر استرس خلاص بشین یک فصل از یک رمان را بخوانید یا موزیک گوش بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا