هفت ویژگی که زنان را جذاب‌تر می‌کند!

جذابیت موضوعی پیچیده و مرتبط با بسیاری از عوامل می‌باشد. مواردی که لزوما وابسته به ظاهر نیستند. در این میان ویژگی‌های مثبت شخصیتی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. اما جذابیت‌های ظاهری همواره جزو نخستین فاکتور‌ها بوده‌اند و منشا آن‌ها عمدتا ریشه در تاریخ تکاملی انسان‌ها دارد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی هفت مورد از نکات مهم که موجب جذابیت ظاهری خانم‌ها می‌شود بپردازیم.

دندان‌های سفید

بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته، دندان‌های سفید شما رابطه مستقیمی با میزان جذابیت شما خواهد داشت. محققین دریافته‌اند میزان جذابیت با افزایش زردی دندان‌ها بشدت کاهش می‌یابد.

رژ لب قرمز

بر اساس مطالعه منتشر شده در ژورنال Personality and social psychology، آمار نشان از ارتباط بارز رژ لب قرمز و جذابت خانم‌ها در دید مردان دارد.

نسبت لگن به دور کمر زیاد

دانشمندان نیوزیلندی در مطالعات خود نشان داده اند، مردان نسبت ۷:۱۰ را بسیار بیشتر از نسبت‌های کوچکتری مانند ۹:۱۰ ترجیح می‌دهند. منشا  این موضوع ریشه در تاریخ تکاملی انسان دارد.

صدای بلندتر

برخلاف تصور عمومی، آمار‌ها نشان از تمایل بیشتر مردان به زنانی با صدای بلند دارند. دقت کنید هنگام لحاظ کردن این نکته موجب آزار اطرافیان نشوید!

موهای خرمایی

بنظر شما زنان بلوند از جذابیت بیشتری برخوردارند؟ مطالعه صورت گرفته در سال ۲۰۰۸ نشان می‌دهد. رنگ خرمایی از جذابیت بسیار بیشتری در مقایسه با بلوند در میان آقایان برخوردار است. همچنین طول مو بر خلاف تصور عمومی تاثیر ناچیزی در ایجاد جذابت از خود نشان می‌داد. برخی علت این موضوع را در جلوه شاداب‌تر و جوان‌تر زنان با موهای خرمایی می‌دانند.

آرایش کمتر

در آزمایشی از تعداد زیادی از مردان و زنان خواسته شد تا از میان عکس‌هایی از جنس مخالف خود جذاب‌ترین آنان را برگزینند. نتایج به طور عجیبی نشان از برتری عکس‌های کم آرایش داشت. اما همانگونه که انتظار می‌رود، تمایل زنان برای آرایش جنس مخالف بسیار کمتر از مردان بود.

بازو‌های بلند

با وجود ناکافی بودن دلایل علمی مبنی بر علت جذابت بالاتر زنان با بازو‌های بلند، داده‌های آماری این موضوع را کاملا تایید می‌کنند.

سعید کرامت

علاقمند به حوزه استارتاپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا