۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان

آیا خوردن غذاهای خاص می‌تواند برای تقویت قوای جنسی مردان مفید باشد؟

بله. گاهی اوقات، خوردن غذاهای خاص می‌تواند میل جنسی را به طور طبیعی تحریک کند. اما، آیا شما می‌دانید بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی مردان کدام هستند؟ در این نوشتار فهرستی می‌بینید متشکل از ابرخوراکی‌هایی مخصوص زندگی جنسی که باید همین حالا نگاهی به آنها داشته باشید!

چگونه می‌توانیم بنیه و قوای جنسی را در مردان با استفاده از مواد غذایی افزایش بدهیم؟

 

بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی مردان

بزرگ‌ترین و قدرتمندترین خواسته‌ی هر مردی در کره‌ی زمین این است که در هنگام انجام رابطه‌ی جنسی بهترین باشد! برای رسیدن به اوج با رضایت و لذت، بنیه و قوای جنسی ضروری است.

با این حال، از بخت بد، بسیاری از مردان در طول فرآیند مقاربت چندان توانا نیستند. مردانی که از کمبود قوای جنسی رنج می‌برند، آشفته هستند.

آنها نمی‌توانند شرکای جنسی خود را و حتی خودشان را ارضاء کنند. این ناتوانی زندگی مردان را وارد مشکلات عمیقی می‌کند، هم مشکلات ذهنی و هم مشکلات جسمی. در برخی از موارد، مردان حتی قادر به بچه‌دار شدن نیستند.

در این‌جا برخی از علائم شایعی را می‌بینید که نشان‌دهنده‌ی پایین بودن بنیه و قوای جنسی مردان هستند:

  •  انزال خیلی سریع رخ می‌دهد.
  •  مدت زمان ارگاسم بسیار کم است.
  • نعوظ به اندازه‌ی کافی نیست.
  •  فرد ارضاء نمی‌شود.
  • فرد توانایی انجام کامل رابطه را ندارد.

 

برخی از علل شایع کم شدن بنیه و قوای جنسی در مردان عبارتند از:

  1.  پایین بودن سطح تستوسترون
  2.  پایین بودن سطح استقامت
  3.  انزال زودرس
  4. ناتوانی جنسی
  5.  پیری
  6.  پریشانی و اضطراب
  7.  بیماری طولانی مدت، مانند بیماری‌های قلبی، دیابت، و غیره.

 

موارد زیر خوراکی‌هایی هستند که با مصرف آنها قوای جنسی مردان افزایش می‌یابد!

 

 

۱. پیاز

پیاز نخستین ماده‌ی خوراکی مفید برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است که می‌خواهم در این مقاله معرفی کنم و دوست دارم که شما و دیگر خوانندگان من این را بدانند و دائم از پیاز استفاده کنند!

اگر می‌خواهید قوای جنسی خود را تقویت کنید، به مدت طولانی پیاز مصرف کنید! البته اگر می‌توانید بی‌خیال بوی بد دهان‌تان شوید!

پیاز داروی مقوی غرایز جنسی است و به همین دلیل برای بهبود سریع و طبیعی قوای جنسی و بنیه‌ی مردان مفید است.

برای استفاده از پیاز، باید مقداری پیاز سفید آماده کنید و آن را با کره سرخ کنید. شما باید این ترکیب سرخ شده را با یک قاشق چایخوری عسل جهت افزایش عطر و طعم مصرف کنید.

البته این ترکیب را باید با معده‌ی خالی مصرف کنید (مطمئن شوید که معده شما به مدت دست کم ۲ ساعت قبل از مصرف ترکیب پیاز و کره‌ی سرخ شده خالی بوده‌است).

این ترکیب قطعا با مشکل کم شدن قوای جنسی و انزال زودرس مقابله خواهد کرد. یکی از داروهای خانگی عالی برای افزایش قوای جنسی و بنیه در مردان همین است.

 

۲. وانیل

وانیل 300x169 - ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان

وانیل قبلا توسط پیوریتن‌هاممنوع شده بود چرا که یک محرک فوق‌العاده‌ی غریزه‌ی جنسی است‌. شما می‌توانید غذاها و خوراکی‌هایی درست کنید که چاشنی بیش‌تری دارند، چاشنی‌هایی مانند وانیل و دارچین، میخک، زنجبیل، سیر، و هل که همگی داروی مقوی غرایز جنسی هستند و شهوت فرد را افزایش می‌دهند.

 

در واقع، وانیل هم یکی از مواد غذایی عالی برای تقویت قوای جنسی مردان است که باید بدانید و استفاده از آن را به منظور بهبود زندگی جنسی‌تان امتحان کنید!

 

 

 

۳. کا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه جوی دو سر

کاه جوی دو سر آرامش‌بخش، مغذی و گرم‌کننده است. مدت زمانی طولانی است که این ماده به عنوان یک داروی مقوی که می‌تواند به درمان ناتوانی جنسی، جلوگیری از انزال زودرس، بهبود توانایی جنسی و افزایش میل جنسی کمک کند، در نظر گرفته شده‌است.

کاه جوی دوسر همان‌طور که می‌تواند به تغذیه‌ی سیستم عصبی کمک کند، می‌تواند حس لامسه را نیز برای زنان و مردان لذت‌بخش‌تر کند.

بنابراین کاه جوی دوسر هم یک ماده‌ی غذایی عالی در میان فهرست بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی و بنیه است.

ماده‌ای که شما باید به فهرست بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی اضافه کنید اگر که واقعا می‌خواهید زندگی جنسی خود را بهبود دهید و خوشبختی همیشگی را تجربه کنید.

 

 

۴.کهن‌‌دار

 

کهن دار 300x169 - ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان

کهن‌دار می‌تواند عروق خونی را ریلکس کند به طوری که مواد مغذی می‌توانند به سراسر بدن شما منتقل شوند.

این گیاه با بهبود نارسایی عروق، می‌تواند به افزایش جریان خون به آلت تناسلی کمک کند.کهن‌دار در واقع یکی از بهترین داروهای مقوی کلیه است و نیروی تازه‌ای به بدن می‌دهد.

این گیاه یکی از بهترین و موثرترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی است و همچنین پاسخی است برای این سوال که چه چیزی را می‌توانیم به فهرست مواد غذایی مناسب برای تقویت قوای جنسی اضافه کنیم.

 

۵. بادام

بادام که عضو دیگری در فهرست غذاهای تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است، مدت زیادی است که با هدف افزایش شور جنسی، به عنوان یک تقویت کننده‌ی عالی قوای جنسی و حمایت از باروری استفاده شده‌است.

بادام هم مانند مارچوبه (ماده‌ی غذایی دیگری که به عنوان تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی محسوب می‌شود)، غنی از مواد مغذی است و مواد معدنی فراوانی دارد که برای بهبود توانایی باروری و سلامت جنسی ضروری هستند، از جمله سلنیوم، روی، و ویتامین E.

در واقع، بنا به گفته‌ی یک متخصص معتبر، روی می‌تواند به افزایش میل جنسی به طور موثر و به سرعت کمک کند.

بنابراین، این ماده‌ی خوراکی نیز در میان جالب‌ترین و بهترین غذاهای تقویت کننده‌‌ی قوای جنسی قرار می‌گیرد و می‌توان آن را به فهرست بهترین غذاها برای رژیم غذایی تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی اضافه کرد و به مردان در سراسر جهان کمک می‌کند که بدون استفاده از هر نوع دارویی، به بالاترین سطح میل جنسی برسند.

 

 

۶. غذاهای دریایی

صدف با وجود بافت لزج و لغزنده‌ای که دارد، شاید معروف‌ترین داروی مقوی غرایز جنسی باشد. این ماده‌ی خوراکی همچنین در میان بهترین منابع غذایی روی قرار می‌گیرد – ماده‌ای که میل جنسی را افزایش می‌دهد.

با این حال، نوع دیگری از غذاهای دریایی نیز می‌تواند به عنوان افزایش‌دهنده‌ی غرایز جنسی عمل کند. ماهی‌های روغنی از جمله شاه ماهی و ماهی قزل‌آلای وحشی حاوی مقدار زیادی از مواد مغذی ضروری هستند که برای توسعه‌ی سلامت قلب بسیار اهمیت دارند.

بنابراین، غذاهای دریایی باید به رژیم غذایی روزانه‌تان اضافه شود تا بهترین برنامه‌ی غذایی را برای تقویت قوای جنسی داشته باشید، برنامه‌ای که می‌تواند به شما کمک کند میل جنسی و بنیه‌تان را سریعا و به طور طبیعی افزایش دهید!

در واقع، غذاهای دریایی در میان بهترین غذاها برای بهبود رابطه‌ی جنسی قرار می‌گیرند و شما باید آن‌ها را به طور منظم مصرف کنید!

 

۷. منداب _ شابانک

 

شابانک 300x169 - ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان

 

از قرن اول، منداب به عنوان تقویت کننده‌ی انگیختگی معرفی شده است. امروزه، محققان نشان داده‌اند که آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی فراوانی در این سبزیجات برگ‌دار تیره وجود دارند، بنابراین مصرف آن‌ها برای بهبود قوای جنسی لازم و ضروری هستند.

چنین تاثیری می‌تواند به این دلیل باشد که منداب می‌تواند جلوی جذب برخی از آلاینده‌ها را از محیط زندگی فعلی‌تان بگیرد؛ این آلاینده‌ها می‌توانند اثرات منفی روی قوای جنسی داشته باشند.

در واقع، این گیاه یکی از بهترین غذاها برای میل جنسی و قوای جنسی است که می‌تواند به فهرست غذاهای مفید برای تقویت قوای جنسی و بنیه‌ی مردان اضافه شود.

 

 

۸. چای شیرین نشده

کاتچین آنتی‌اکسیدان موجود در چای می‌تواند جریان خون را در سراسر بدن انسان برای تقویت قوای جنسی و همچنین قدرت مغز بالا ببرد. در واقع، کاتچین حافظه، تمرکز، و خلق و خوی را بهبود می‌دهد.

علاوه بر این، ادعا می‌شود که کاتچین قوی، ترکیبی در چای سبز به نام ECGC (اپی‌گالوکتشین گالات) قادر به افزایش سوزاندن چربی است. کسانی که از ۳ تا ۵ فنجان چای در روز به مدت ۱۲ هفته مصرف کنند، ممکن است یک کاهش ۵ درصدی را در وزن بدن‌شان تجربه کنند.

بنابراین، توصیه می‌شود که چای سبز یا سیاه تازه و شیرین نشده را هر روز به منظور افزایش میل جنسی‌تان بنوشید.

چای را می‌توانید هم به صورت گرم و هم به صورت یخ‌چای بنوشید. با این حال، چای‌های ارائه شده در بطری منافع مشابهی را برای آدم‌ها فراهم نمی‌کند و حاوی قند است.

مصرف بیش از حد قند ممکن است به کاهش توانایی بدن برای ترشح اندورفین و در نتیجه به افسردگی منجر شود. چای شیرین نشده یک جایگزین خوب برای نوشابه‌های پر از قند و پرکالری یا آب میوه است.

این یکی هم جزو بهترین غذاها برای بنیه و قوای جنسی مردان است که بسیاری از مردان در سراسر جهان دوست دارند و از آن استفاده کرده‌اند زیرا آنها می‌دانند که چای یکی از مواد خوراکی قدرتمند برای تقویت میل جنسی است که می‌توانند پیدا کنند!

 

 

۹. مرکبات

مرکبات 300x169 - ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان

 

هر عضوی از این خانواده‌ی میوه‌های گرمسیری بسیار غنی از ویتامین C، آنتی‌اکسیدان‌ها، و اسید فولیک است.

این‌که کدام یک از میوه‌های این خانواده را مصرف کنید، فقط به میل و ولع خودتان بستگی دارد. مثلا می‌توانید یک سالاد رمانتیک حاوی برخی از میوه‌های خانواده‌ی مرکبات مانند پرتقال ماندارین یا گریپ فروت صورتی مصرف کنید، یا حتی از سس تهیه شده با لیمو روی سالادتان بریزید.

مرکبات در واقع یکی از بهترین خوراکی‌ها برای تقویت قوای جنسی مردان هستند که هرگز نباید نادیده بگیرید.

 

۱۰. اسفناج

از آن‌جا که اسفناج منبع غنی منیزیم است که می‌تواند به گشاد شدن عروق خونی کمک کند، پس می‌توانیم آن را به عنوان یکی از بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی در نظر بگیریم.

خوردن اسفناج اجازه می‌دهد که جریان خون به آلت تناسلی افزایش بیابد و انگیختگی بیش‌تری برای زنان و مردان ایجاد شود.

به طور مشابه، برخی از سبزیجات سبز دیگر مانند کلم بروکلی، کلم کالی، کلم پیچ، کلم بروکسل، و بوک چویی منابع خوبی از فولات هستند، ماده‌ای که قوای جنسی را تقویت می‌کند.

به این ترتیب اسفناج هم یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مواد خوراکی برای تقویت قوای جنسی است. بهتر است همیشه آن را در دسترس داشته باشید تا در هر جا و هر زمانی بتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

۱۱. انجیر

انجیر 300x169 - ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان

 

این میوه شکل بسیار جالبی دارد، و سالیان سال است که به عنوان یک تقویت‌کننده‌ی فوق‌العاده‌ی باروری استفاده می‌شود.

انجیر همچنین به عنوان یک داروی عالی برای تقویت غرایز جنسی در نظر گرفته می‌شود چرا که به میزان فراوانی فیبر غیرمحلول و فیبر محلول دارد که برای سلامت قلب ضروری است.

علاوه بر این، غذاهای دارای فیبر بالا می‌توانند به پر شدن معده‌تان کمک کنند نه بزرگ شدن آن؛ به این ترتیب زیبایی اندام‌تان هم حفظ خواهد شد و جذابیت‌تان بیش‌تر خواهد شد.

بنابراین، نمی‌توان انکار کرد که انجیر، یکی از بهترین غذاها برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است که می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی مردان به طور کلی و زندگی جنسی و همچنین شادی آن‌ها به طور خاص کمک کند.

با این حال، پیدا کردن انجیر در بسیاری از کشورهای جهان، به ویژه آن‌هایی که در مناطق گرمسیری هستند چندان آسان نیست، بنابراین شما نباید خواندن مقاله را در این‌جا متوقف کنید.

در واقع خوراکی‌های مفید دیگری نیز برای قوای جنسی وجود دارد که باید کشف کنید!

 

۱۲. توت‌فرنگی

گفته می‌شود که توت‌فرنگی میوه‌ای جذاب است! این میوه سرشار از آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند برای شریان‌ها و قلب انسان مفید باشد.

از این رو، خوردن این میوه می‌تواند به داشتن گردش خون مناسب کمک کند، و گردش خون خوب برای عملکرد جنسی مناسب در مردان و زنان مهم است.

علاوه بر این، توت‌فرنگی منبع غنی ویتامین C است که همراه با آنتی‌اکسیدان‌ها به بالا نگه داشتن تعداد اسپرم در مردان کمک می‌کند.

بنابراین، شما باید توت‌فرنگی‌ را در شکلات تلخ که دارای متیل‌گزانتین است غوطه‌ور کنید و برای تقویت میل جنسی‌تان به طور طبیعی، آن را بخورید.

 

۱۳. آووکادو

آوکادو سرشار از چربی‌های اشباع نشده و چربی‌های اشباع شده است، بنابراین واقعا برای قلب و عروق فایده دارد.

آن چیزهایی که ضربان قلب را با ثبات و قوی نگه می‌دارند می‌توانند جریان خون را به مناطق مختلف بدن انسان برسانند. در واقع احتمال وجود اختلال نعوظ (ED) در مردان مبتلا به بیماری قلبی دو برابر سایر مردان است.

بنابراین، آووکادو در واقع یکی از بهترین میوه‌ها برای تقویت قوای جنسی مردان است که دوست دارم به خوانندگان مردی که می‌خواهند زندگی جنسی خود را با نعوظ قوی‌تر و بنیه‌ی بالاتر بهبود دهند توصیه کنم.

مردان و حتی زنان نباید این ماده‌ی خوراکی را فراموش کنند و باید همواره از آن استفاده کنند.

 

 

۱۴. دانه‌ی چیا

دانه چیا 300x169 - ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان

فرقی نمی‌کند که شما پس از یک روز کاری طولانی خسته شده‌اید یا از یک تمرین شدید پیش از موعد، به هر حال دانه‌ی چیا را انتخاب کنید تا دوباره توان خود را بازیابی کنید و همان انرژی پایدار و ماندگاری را داشته باشید که هر مردی قبل از داشتن رابطه‌ی جنسی با همسرش می‌خواهد.

دانه‌ی چیا به لطف امگا۳ و کربوهیدرات‌های پیچیده‌ای که دارد، می‌تواند بنیه و استقامت مردان را افزایش بدهد. مردان فقط باید حدود ۱ یا ۲ قاشق غذاخوری دانه‌ی چیا را مصرف کنند تا به همه‌ی مزایای این دانه‌های کوچک دست بیابند.

شما می‌توانید آنها را به تنهایی بخورید یا با یک اسموتی ترکیب‌شان کنید و به این ترتیب آن‌ها را مصرف کنید.

مصرف این ماده‌ی خوراکی هم یکی از ساده‌ترین و در عین حال کارآمدترین روش‌های درمانی برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است که دنبال کردن آن بسیار ساده است، به طوری که هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند و از آن‌چه مضر است پرهیز کند و به این ترتیب یک زندگی جنسی بهتر و به طور کلی زندگی بهتری را تجربه کند.

 

 

۱۵. زنجبیل

زنجبیل در میان عالی‌ترین مواد خوراکی برای بهبود رابطه‌ی جنسی قرار دارد زیرا می‌تواند برای مردان شگفتی خلق کند.

این ریشه‌ی خوراکی را می‌توانید به رژیم غذایی تان برای تقویت قوای جنسی اضافه کنید! اعتقاد بر این است که گنجاندن یک زنجبیل تازه‌ی کوچک در رژیم غذایی روزانه به تقویت میل جنسی‌تان به طور طبیعی کمک خواهد کرد.

واقعیت این است که زنجبیل می‌تواند جریان خون را در سراسر بدن انسان، از جمله اندام‌های جنسی افزایش دهد. علاوه بر این، یکی از محبوب‌ترین گیاهان شرح داده شده در طب سنتی چینی زنجبیل است. زنجبیل به معده و ریه‌های‌تان می‌رود، و گردش خون را افزایش می‌دهد.

 

 

۱۶. گیلاس و سیب

سیب و گیلاس 300x169 - ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان

متخصصان تغذیه می‌گویند که سیب و گیلاس دارای خواص ضد باکتری طبیعی هستند که نه تنها می‌توانند با آن باکتری‌هایی که منجر به بوی بد دهان می‌شوند مبارزه کنند بلکه می‌توانند باکتری‌های فاسد کننده‌ی دندان و ایجادکننده‌ی التهاب لثه را از بین ببرند.

پلی‌فنل‌های موجود در سیب می‌توانند فعالیت باکتری‌هایی را که پس از مصرف غذاهای شیرین در دهان تشکیل می‌شوند، کاهش بدهند.

علاوه بر این، گیلاس مقدار فراوانی آنتوسیانین دارد که می‌تواند آسیب جدی به متان تیول وارد کند. متان تیول گازی بد بو است که از مواد غذایی پوسیده که در زبان و بین دندان‌ها به دام افتاده‌اند، منتشر می‌شود.

گیلاس و سیب را برای افزایش قوای جنسی و بنیه‌تان استفاده کنید چرا که این دو میوه کمک‌تان می‌کنند که در هنگام رابطه با همسرتان شاهکار کنید.

بنابراین، این دو هم از بهترین خوراکی‌ها برای تقویت قوای جنسی هستند برای هر مردی که می‌خواهد قدرت و استقامت خود را در رختخواب بهبود دهد.

برای تقویت قوای جنسی‌تان همین امروز این میوه‌های عالی را در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید و ببینید که آن‌ها برای شما و میل جنسی‌تان چه می کنند!

 

 

۱۷. مغزها

فقط یک مشت آجیل به صبحانه، دسر یا سالادتان اضافه کنید تا میل جنسی‌تان افزایش بیابد.

آجیل، به ویژه، بادام، گردو و فندق منابع غنی از ال‌آرژین است، که به اکسید نیتریک تبدیل می‌شود.

مغزها همچنین به عنوان یک تقویت کننده‌ی قوای جنسی شناخته شده‌اند. بنابراین، یکی از بهترین مواد غذایی برای افزایش میل جنسی و قدرت نعوظ هستند که هیچ مردی نباید آن‌ها را دست کم بگیرد، به خصوص اگر برای ارضاء کردن همسرش به دنبال نعوظ طولانی‌تر و قوی‌تر در رختخواب است و می‌خواهد بداند که چه غذاهایی برای رابطه‌ی جنسی و برای افزایش قوای جنسی مفید هستند!

 

 

۱۸. صدف و دیگر حلزون‌های صدف‌دار

صدف خام گذشته از شهرتی که به عنوان دارویی شگفت‌انگیز برای تقویت غرایز جنسی دارد، واقعا با عملکرد جنسی ارتباط زیادی دارد.

صدف بیش از هر نوع ماده‌ی خوراکی دیگری روی دارد و اعتقاد بر این است که این ماده‌ی معدنی می‌تواند زندگی جنسی را با کمک به تولید تستوسترون پشتیبانی کند.

به طور معمول، تولید بالاتر هورمون تستوسترون به معنای تمایل بالاتر به برقراری رابطه است. همچنین، روی برای تولید مناسب اسپرم و گردش خون اهمیت زیادی دارد.

برخی دیگر از منابع خوب روی عبارتند از گوشت قرمز، میگو، تخمه کدو، گوشت خوک و مرغ و محصولات لبنی.

بنابراین، صدف هم ماده‌ی خوراکی دیگری برای افزایش بنیه و قوای جنسی مردان است. مردانی که می‌خواهند قدرت نعوظ خود را افزایش بدهند، بهتر است این ماده‌ی خوراکی را در برنامه‌ی غذایی روزانه‌شان بگنجانند.

 

 

۱۹. جگر

جگر 300x169 - ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی مردان

یکی دیگر از بهترین غذاها برای قوای جنسی که دوست داریم در این مقاله معرفی کنیم جگر است.

در واقع، این ماده‌ی غذایی برای بسیاری از آدم‌ها لذت‌بخش نیست و یک ماده‌ی غذایی محبوب در پخت و پز محسوب نمی‌شود.

با این حال، اگر جگر خوب مزه‌دار شود، می‌تواند تبدیل به غذایی بسیار خوشمزه شود که بسیاری از آدم‌ها از خوردن آن لذت ببرند! شاید پیدا کردن کسی که از خوردن جگر لذت ببرد دشوار باشد، اما تاثیری که روی قوای جنسی دارد می‌تواند سبب شود که علاقه‌ی بیش‌تری نسبت به آن کسب کنید،بنابراین، نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

جگر مقدار فراوانی روی دارد، به همین دلیل می‌تواند سطح تستوسترون را در حالت مطلوبی حفظ کند، هورمونی که پیش‌تر در این مقاله از آن صحبت شد.

حقیقت این است که کمبود روی مانع از این می‌شود که غده‌ی هیپوفیز هورمونی را که باعث تحریک تولید تستوسترون می‌شود، آزاد کند. همچنین، روی می‌تواند آنزیم آروماتاز که تستوسترون را به استروژن اضافی تبدیل می‌کند، مهار کند.

 

۲۰.آب انگور قرمز

یکی دیگر از بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی که دوست داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم و دوست داریم خوانندگان برای داشتن یک زندگی جنسی بهتر و بنیه‌ی بالاتر از آن استفاده کنند، آب انگور قرمز است.

گفته می‌شود که آن دسته از زنان که حدود ۲ لیوان آب انگور قرمز در روز می‌نوشند احتمالا میل جنسی بالاتری دارند در مقایسه با کسانی که آب انگور مصرف نمی‌کنند.

 

۲۱. تخم‌مرغ

بسیاری از ما به یک دلیل خاص عاشق تخم‌مرغ هستیم. تخم‌مرغ نه تنها نماد باروری است، بلکه به میزان فراوانی ویتامین B۵ و B۶ دارد که می‌تواند استرس را کم کند و سطح هورمون را به طور موثری به تعادل برساند.

بنابراین تخم‌مرغ هم یکی از بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی و میل جنسی مردان است که دوست داریم به خوانندگان این مقاله معرفی کنیم.

به یاد داشته باشید که تخم-مرغ را همیشه در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید و اصلا فوایدی را که برای‌تان به ارمغان می‌آورد نادیده نگیرید!

 

۲۲.شکلات تلخ

شکلات تلخ به خصوص شامل ترکیبی به نام فنتیل‌آمین است که می‌تواند برای رابطه‌ی جنسی اندورفین آزاد کند، و احساس جاذبه را بین دو طرف افزایش می‌دهد.

در واقع، اسکن‌های مغزی در مطالعه‌ای که در بریتانیا صورت گرفت، نشان داد که خوردن شکلات بیش از بوسیدن، مغز را برای داشتن رابطه تحریک می‌کند.

بر اساس برخی از مطالعات معتبر، مغز مردان و زنان در حالی که شکلات بر روی زبان‌شان آب می‌شود به شدت تحریک می‌شود در مقایسه با زمانی که زبان در یک بوسه‌ی عاشقانه‌ی پرشور درگیر است.

در واقع، شکلات تلخ بسیار فوق‌العاده و جذاب است، اما من واقعا به این ماده‌ی غذایی معتاد هستم چرا که بسیار خوشمزه است و می‌تواند به عنوان یکی از مواد غذایی موثر برای قوای جنسی استفاده شود.

کسانی که در برقراری رابطه‌ی جنسی مشکل دارند قدر شکلات را بدانند و آن را برای همیشه در برنامه‌ی غذایی‌شان بگنجانند.

هر چه رنگ شکلات تیره‌ترباشد، سالم‌تر است. شکلات تلخ حاوی مقدار فراوانی فلاونول است که برای سلامت کلی و به ویژه برای سلامت جنسی خوب است. به منظور متعادل کردن عطر و طعم و فواید سلامتی شکلات، بهتر است آن را به صورت شکلات ۷۰٪ مصرف کنید.

از سوی دیگر، یک تکه مربع ۵ سانتی از شکلات، برابر با ۱۰۰ کالری، درمان خوبی به شما ارائه خواهد داد، بدون این‌که برنامه‌ی کنترل وزن‌تان با مشکل مواجه شود.

 

۲۳. سیب‌زمینی شیرین

سیب‌زمینی شیرین نه تنها می‌تواند یک جایگزین سالم برای سیب‌زمینی سرخ کرده باشد، بلکه یک ماده‌ی غذایی مناسب برای تقویت قوای جنسی است.

بدن انسان بتا کاروتین موجود در این ماده‌ی غذایی را به ویتامین A تبدیل می‌کند. ویتامینی که می‌تواند واژن و رحم را به شکل مناسبی نگه دارد، و علاوه بر این هورمون‌های جنسی تولید کند.

بنابراین سیب‌زمینی شیرین هم یکی دیگر از مواد غذایی موجود در این فهرست برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است. از شما و دیگر خوانندگان این مقاله می‌خواهم که استفاده از این ماده‌ی خوراکی را فراموش نکنید!

 

۲۴. تخمه‌ی کدو تنبل

زمانی که صحبت خوراکی‌های مناسب برای تقویت قوای جنسی در میان باشد، تخمه‌ی کدو تنبل را نمی‌توان نادیده گرفت. تخمه کدو یکی از منابع طبیعی روی است که گفته می‌شود، سطح تستوسترون را افزایش می‌دهد.

از این به بعد فراموش نکنید که در فصل کدو پس از مصرف کدو، تخم داخل آن را نگه دارید و آن را به عنوان ماده‌ای برای تقویت قوای جنسی استفاده کنید!

 

۲۵. گوشت گاو کبابی (روست بیف)

گوشت گاو کبابی نیز مانند جگر یک منبع غنی از روی است. با این حال، اگر شما می‌خواهید برای تقویت قوای جنسی خود گوشت گاو کبابی بخورید، فراموش نکنید که نوع کم چرب آن را که در قسمت سردست و شانه‌ی گاو است مصرف کنید که در هر وعده‌ی ۱۰۰ گرمی از آن حدود ۱۰ میلی‌گرم روی وجود دارد.

بنابراین، گوشت گاو هم یکی از بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی است برای هر مردی که واقعا می‌خواهد درباره‌ی غذاهای مفید برای قوای جنسی اطلاعات کسب کند و با مصرف آن‌ها هم قدرت جنسی خود را افزایش بدهد و هم بتواند همسرش را در این رابطه ارضاء کند!

 

۲۶. ماهی‌های چرب

مورد بعدی در فهرست مواد غذایی عالی برای تقویت قوای جنسی ماهی‌های چرب است. مصرف ماهی‌های چرب با افزایش میل جنسی مرتبط است. شما می‌توانید سراغ شاه‌ماهی، ماهی قزل آلا، ماهی خال‌مخالی، ساردین و ماهی تن آلباکور بروید، که دارای مقدار فراوانی اسید چرب امگا ۳ هستند.

یکی از دلایل این‌که مردانِ دچار مشکل در زمینه‌ی قوای جنسی مکمل‌های روغن ماهی مصرف می‌کنند، همین است. علاوه بر این، ماهی‌های چرب در واقع ماده‌ی غذایی فوق‌العاده‌ای در فهرست بهترین و موثرترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی هستند.

این ماهی‌ها به شما لطف بزرگی خواهند کرد چرا که به افزایش میل جنسی و بنیه‌تان کمک می‌کنند و به این ترتیب سبب می‌شوند که در رخت‌خواب با نهایت قدرت ظاهر شوید و ۱۰۰ درصد بتوانید همسرتان را ارضاء کنید.

 

۲۷.خرچنگ لابستر

لابستر منبع غنی از پروتئین بدون چربی، مس، سلنیوم و روی است. چنان‌چه در بالا گفتیم، روی در افزایش تستوسترون در مردان نقش پررنگی دارد و بنابراین، با میل جنسی مناسب در مردان مرتبط است.

لابستر منبعی از فسفر معدنی است که می‌تواند میل جنسی را به طرز چشمگیری افزایش دهد. گوشت این خرچنگ همچنین میزان فراوانی از اسیدهای چرب ضروری دارد که می‌توانند حساسیت را در اندام‌های جنسی انسان بهبود دهند.

لابستر در واقع آخرین ماده‌ی غذایی این فهرست است اما تاثیر بسیار زیادی در تقویت قوای جنسی مردان دارد.

استفاده از این ماده‌ی غذایی یکی از نکات موثر برای افزایش قوای جنسی و بنیه در مردان است. بسیاری از مردان عاشق لابستر هستند و از آن در برنامه‌ی غذایی‌شان استفاده می‌کنند چرا که می‌دانند یکی از بهترین مواد خوراکی برای داشتن نعوظ قوی است که می‌توانند پیدا کنند.

این مطلب فهرستی بود از ۲۷ بهترین ماده‌ی خوراکی برای تقویت قوای جنسی که همه‌ی مردان باید بیش‌تر مصرف کنند تا مدت زمان رابطه و قوای جنسی خود را در خانه و بدون نیاز به استفاده از قرص یا داروهای مضر و پر هزینه بهبود دهند.

اثربخشی این مواد غذایی و مزایای شگفت‌انگیز آن‌ها در واقع توسط علم ثابت شده‌است و استفاده از آن‌ها به حدی ساده است که مردها نباید برای مصرف آن‌ها تردیدی به خود راه بدهند.

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

  1. تنها ، ای کاش موارد منع مصرف نیز در کنار موارد مصرفی آورده میشد همچنین موارد رفتاری موثر . مثل عدم استفاده از دخانیات و مرفین و آمفتامین و همچنین عدم استفاده از الکل که هر دو گروه موجب سستی نعوذ و همچنین غلظت خیلی بالای اسپرم و کاهش حجم آن میشوند . همچنین عوامل رفتاری مثل منع استفاده از زیرپوشهای تنگ ، چرا که زیرپوشهای تنگ باعث کاهش توان جنسی در تمام سنین ، عدم رشد کامل اعضای جنسی در نوجوانی ، و انحراف آلت در بسیاری سنها میشود . همچنین استفاده از دوش آب خنک یا در زمستان کشیدن حوله ای که با آب سرد خیس شده بر کل بدن در اتمام استحمام ، میتواند هم باعث تقویت قوای مردانه شود و هم خویشتنداری را در مردان بالاتر میبرد و لازم است از دوش آب داغ تا حد امکان جلوگیری کرد . گرده ی درخت خرما نیز همچون زنجبیل و وانیل و فلفل ، میتواند موجب افزایش توان جنسی و افزایش کیفیت اسپرم گردد . تا آنجا که دوستانی که مشکل باروری داشتند به علت ضعف اسپرم ، با مخلوط گرده ی خرما و عسل و پودر زنجبیل ، تا حد زیادی مشکلشان حل خواهد شد که بنده برای افراد زیادی تست کردم و جواب گرفته اند . استفاده از عطرهای گرم و تلخ و همچنین مشک و عنبر نیز بسیار مفید است . در ضمن مواد خوراکی را هر فرد بسته به شرایطش باید استفاده کند مثلا پیاز یا آب پیاز که یک قاشق عسل در آن حل شده باشد ، اگرچه به افزایش حجم منی و میزان اسپرم کمک میکند ولی کمی خویشتنداری را کاهش میدهد چرا که تحریکات را زیاد میکند ولی مثلا خرما و گرده ی خرما نه تنها افزایش دهنده هستند بلکه خویشتنداری را زیاد کرده ، همچنین مدت زمان نزدیکی را نیز طولانی تر میکنند . ماده ی دیگری که بسیار مفید است و با وجود ارزان بودن از بسیاری داروهای خارجی نیز بیشتر عمل میکند ، نخود خام است . شب یک مشت نخود را در یک کاسه آب بگذارید طوری که آب تا دو سه سانت روی نخودها را بگیرد ، یک قاشق عسل هم به آن اضافه کنید ، فردا عصر ، قابل استفاده است ، آب را باید سرکشید و نخودها که پف کرده و خیس خورده اند را نیز خام خام میل بفرمایند ، این کار حجم مایع انزالی و حتا میزان اسپرم را ، تا سه برابر افزایش میدهد . بسیار نسخه های دیگر هم هست ولی از آنجا که متنتان متن کامل و خوبیست ، اضافه گویی نمیکنم . سپاس سرکار خانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا