زندگی سالم یک ساله شد . هوررا

سلام سعید هستم و مهندس نقشه‌برداری ، گاهی برنامه‌نویسی می‌کنم و علاقه زیادی به فیزیک دارم، یک سالی هم درگیر مسائل سلامتی و پزشکی شدم اما چرا وب سایت زندگی سالم ؟

زندگی سالم چگونه متولد شد

چندسال درگیر بیماری سرطان مادرم بودم و نتیجه بسیار رضایت بخش شده بود ولی متاسفانه به علت بی توجهی و اشتباه پزشک در تشخیص به موقع گرفتگی مجاری کبد به کسیه صفرا مادرم را از دست دادم. در طول حضورم در بیمارستان و روند درمان متوجه افراد زیادی شدم که به اطلاعات مطمئن و مناسب دسترسی نداشتن، حالا سلامتی یکی از دغدغه های جدیدم شده بود.

با فاطمه سردبیرمون در مورد این موضوع صحبت کردم و استقبال خوبی کرد و قرار شد یک تیم خوب پیدا کنه که بتونیم پروژه سایت استارت بزنیم. خوشبختانه خیلی زود با سه نفر از بچه های پر انرژی اومدن دفتر و همه اشون از این طرح استقبال کردن و قرار شد صرف یک هفته کارهای برنامه نویسی سایت انجام بدم و استارت سایت زده بشه.

به سرعت شروع به پیاده سازی سایت کردم و اولین پست در ۱ مرداد ماه ۱۳۹۷ در سایت منتشر شد و اینطوری بود که وب سایت زندگی سالم متولد شد.

یک سال از روز پراسترس انتشار وب‌سایت زندگی سالم گذشت. تو این مدت افتخار همکاری با یکی از بهترین تیم‌های ایران رو داشتم و واقعا به همشون افتخار می‌کنم.

for profile pic - زندگی سالم یک ساله شد . هوررا

در طول یکسال گذشته ۳۵۰ تا پست در زمینه های مختلف پزشکی و سلامتی مانند رژیم های غذایی ، تناسب اندام ، بیمارهای مختلف ، روانشناسی و… منتشر کردیم ، ۶۰۰ هزار بازدیدکننده داشتیم و هر روزه میزبان افرادی زیادی هستیم شاید خوش‌بین‌ترین ما نیز فکر نمی‌کرد این ایده (با توجه به تعداد نفراتمان)  به این شکل و با این میزان تأثیرگذاری یک‌ساله بشه

اولین خبر خوشحال کنند با قبولی ارشد حمیدرضا در مقطع ارشد اتفاق افتاد و خب تحصیلات تکمیلی در کنار کمی بازگویشی وقت زیادی میگیره، حمیدرضا یکی از بچه های باهوش تیم ماست و منتظر اتفاقات خیلی خوب براش هستم

خبر خوش دوم ازدواج سردبیرمون بود و خب دوران نامزدی و کلی اتفاقات شیرین، فاطمه عضو پرانرژی تیمه و کسی که تونست بچه ها رو جمع کنه و بدون ایشون همچین تیمی تشکیل نمیشد.

اما میرسیم به پر انگیزه ترین، پرتلاش ترین و فرد خستگی ناپذیر تیممون، مهسا از همون اول شروع بسیار با انگیزه و پرقدرتی داشت و همچنان با قدرت بیشتر فعالیت  میکنه، ذهن خلاق، با هدف و کسی که تونسته به تنهای نقش پر رنگی ایفا کنه

فاطمه(غیاض) یکی دیگه از افراد پرتلاش تیم بودن، تلاش های زیادی انجام دادن ولی متاسفانه از این پروژه کناره گیری کردن. همیشه قدردان زحماتشون هستم و براشون آرزوی موفقیت می کنم.

امیدوارم سال پیش رو در کنار شما عزیزان خیلی خوب پیش بره و اونطور که شایسته شماست عملکرد داشته باشیم.

با احترام فراوان

سعید کرامت

سعید کرامت

علاقمند به حوزه استارتاپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا