مقدمه مهم برای راهنمای انتخاب و خرید تشک طبی

راهنمای انتخاب و خرید یک تشک طبی مناسب برای افرادی که آناتومی بدنی مختلفی دارند، کار پیچیده‌ای است. در حالا حاضر با انواع مختلفی از تشک های طبی در بازار روبرو هستیم و تعداد تولید کنندگان روز به روز بیشتر میشود و پیدا کردن بهترین تشک کمی سخت تر میشود.

زمانی می‌توانید بگویید این تشک مناسب شما است و ارزش هزینه کردن دارد که روی آن چند ساعتی بخوابید و ببینیم برای بدن ما مناسب است یا نه، هرچند که در انتها به شما یک روش تست کاملاً رایگان و راحت در منزل برای تشک های برند معروف تشک داتیس معرفی میکنیم.

موقع خرید به چه فاکتورهایی در تشک طبی توجه کنیم؟

معمولا اکثر تشک ها ویژگی های یکسانی دارد ولی در بعضی از موارد آنها متمایز میشوند که باید به هر وِیژگی متمایز آنها در موقع خرید توجه نمود.

شاخص هایی که هنگام خرید یک تشک طبی باید مورد توجه قرار گیرند:

اگر شما می‌خواهید برای یک بیمار یا کسی که مشکلاتی از قبیل کمر درد یا درد مفاصل دارد، یک تشک طبی بخرید، باید به سه عامل مهم توجه کنید.

این عامل شامل وضعیت سلامتی بیمار، بودجه و سایز یا اندازه تشک هستند. این شاخص‌ها جدا از برند تشک و نحوه خرید آن است.

خرید تشک خوشخواب برای ما خوب است یا خرید یک تشک رویا؟ تشک های مارک رویال بهتر است و یا تشک طبی داتیس؟ مارک های زیادی داریم ولی اگر قصد دارید یک تشک طبی متناسب با بدن انسان بخرید تشک داتیس گزینه خوبی است چرا که همه تشک های آن‌ها طبی می‌باشند.

بعد از انکه برند تشک خود را کسب اطلاعات کافی بدست آوردید نوبت به این میرسد که اینترنتی بخرید یا حضوری؟

اگر میخواهید اینترنتی تشک خریداری کنید میتوانید از سایت های معتبر اینترنتی مثل دیجی کالا و خوگر و ناب و تک تهیه کنید ولی موردی که وجود دارد این هست که هیچ کدام از این سایت ها تولید کننده های مستقیم نیستند و پیشنهاد میشود که از تولید کننده تشک ها که امکان خرید دارند همانند خود سایت تشک داتیس تهیه کنید.

ما در این یادداشت ویژگی‌های کلیدی متعددی را که درباره تشک که هنگام خرید باید به یاد داشته باشید معرفی خواهیم کرد.

ویژگی تشک خوب و مناسب طبی

تشک ها انواع زیادی دارند به همین منظور برای خرید تشک خوب عوامل زیادی را باید در نظر گرفت، عواملی همچون نرمی یا سفتی، فنری و یا بدون نفر، حتی نوع فنر و فوم و نیز مهم‌تر از همه اینکه میزان حالت پذیری آن با ستون فقرات ما چه میزان است؟ اما اینکه بگوییم تشک سفت بهتر است یا تشک نرم … در ویدیو زیر اطلاعات بیشتری ارائه شده است:

تشک فنری

تشک فنری جزو محبوب ترین تشک های طبی است.

این تشک ها با محصولات معمولی نکات اشتراک بسیاری دارند و برای کسانی مناسب هستند قرار نیست مدتی خیلی طولانی بستری شوند. مزیت اصلی خریدن این نوع تشک ها این است که شما یا بیماری که قرار است از آن استفاده کند به این نوع تشک ها عادت داشته و خیلی راحت با آن سازگار می‌شوید.

تشک های فوم دار

بیمارانی که به مدت طولانی بستری میشوند و میخواهند از زخم بستر جلوگیری کنند تشک های فوم دار لاتکس برای آنها گزینه خوبی میباشد. این تشک فشار را بطور مساوی توزیع میکند و به همین علت جلوگیری از زخم بستر میکند.

تشک های انتقال فشار یا بادی

این تشک برای افرادی مناسب است که توانایی حرکت ندارند(دچار زخم بستر هستند). این تشک با افزایش و کاهش فشار هوا در داخل سلول‌های تشکیل‌دهنده خود، کمک می‌کنند تا جریان خون و مایعات بدن بیمار به شکلی بهتر انجام شود و به فشار در نقطه جمع نشود.

تشک های بیمارستانی ساده برای کارکردهای مراقبتی و درمانی مناسب هستند و با تخت های بیمارستانی نیز تناسب بیشتری دارند. اگرچه می‌توانید از این محصولات در خانه نیز استفاده کنید اما تشک های باکیفیت بالاتر و محصولاتی که قابلیت تنظیم‌پذیری دارند برای خانه بهتر هستند. این‌ها برای استفاده طولانی‌مدت نیز مناسب‌تر هستند.

راستی اگر تمایل به خرید تخت خواب دارید و قصد دارید نمونه تخت خواب های مدرن و زیبا را مشاهده کنید، حتما محصولات تخت خواب داتیس را بررسی کنید.

img1 595x720 - مقدمه مهم برای راهنمای انتخاب و خرید تشک طبی

بودجه و هزینه

در قدم اول شما باید حدودی بودجه خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت یک تشک فنری معمولی از حدود یک‌ میلیون تومان شروع میشود و محصولات باکیفیت و لوکس به قیمت‌های خیلی بالاتری می‌رسند. تشک های طبی باکیفیت ارزش پولی که می‌دهید را دارند و یک مدت طولانی نیاز به تعویض آن ندارید.

طول عمر تشک

اگر شما یک انتخاب صحیح و مناسب داشته باشید تشک شما سال ها می تواند دوام بیاورد و حداکثر عمر مفید خود را بکند.

اندازه:

انتخاب اندازه تشک به خیلی از عوامل بستگی دارد مثل فضای اتاق و اندازه جسمانی شما که آیا رشد میکنید یا نه.

اندازه تشک های ایرانی نیز با تشک های تولید شده در اروپا و آمریکا اندکی تفاوت دارد و ارتفاع تشک هم به برندی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد چون معمولا متفاوت هستند.

دوام تشک طبی

قیمت همیشه نشان‌دهنده کیفیت محصول نیست و برخی مواد بسته به این که چگونه شکل‌بندی شده و در محصول قراردادِ شده باشند، به‌طور طبیعی سریع‌تر دچار فرسایش و پارگی می‌شوند. به‌طور عمومی، لاتکس نسبت به پلی فوم بادوام‌تر است، و دوخت بیشتر از چسب در برابر فرسایش و پارگی دوام می‌آورد. طول عمر فنرها بستگی به درجه ضخامت فنر و چگونگی اتصال آن‌ها بر روی یکدیگر دارد.

شکم دادن یا گود افتادگی

تشکی که گود عمیق‌تری ایجاد کند کاهش فشار بیشتری نسبت به محصولی ملایم ایجاد می‌کند و این ویژگی کاملاً بستگی به عملکرد و مشخصات آن دارد و وزن هم بی تاثیر نیست. اگر وزن شما بالا باشد و تشک مناسبی انتخاب نکنید امکان دارد تشک شما سریع گود شود.

افرادی که رو به پهلو می خوابند بهتر است از تشک های نیمه سفت استفاده کنند تا شانه‌ها و لگن در تشک فرورفته و حمایت کافی از گردن و ستون فقرات به عمل آید.

img2 720x216 - مقدمه مهم برای راهنمای انتخاب و خرید تشک طبی

کلام آخر- چطور تشک ها و کالای خواب را رایگان در منزل تست کنیم؟

خبر خوش پایانی این است که تشک و کالای خواب داتیس به منظور تامین رفاه حال مشتریان خود سرویس و خدمات ویژه ای را برای خرید تشک مموری فوم در نظر گرفته است. که طی آن طبق نظر و سلیقه مشتری ۴ مدل از تشک های مموری فوم داتیس ، با انتخاب شما و به صورت رایگان به همراه کادر مجرب و پرسنل آموزش دیده مجموعه داتیس ، به منزل و یا محل مورد نظر شما ارسال می گردد و به مدت ۴۸ ساعت در اختیارتان قرار می گیرد تا با خوابیدن بر روی هر مدل از کیفیت و ویژگی های آن آگاه شوید و بتوانید انتخاب مناسبی برای خرید تشک خواب خود داشته باشید و در صورت عدم جلب نظرتان می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای تشک های ارسالی را به شرکت عودت دهید. جهت هماهنگی ارسال تشک می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۶۵۳۷۱۰ و ۰۹۱۲۳۲۳۲۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا