معرفی دکتر طاهری اعظم، بهترین دکتر لگن و ارتوپد ایران

گاهی وقت ها شرایطی برای افراد پیش می آید که احساس می کنند هیچ راه چاره ای برای حل مشکل آن ها وجود ندارد٬

بخصوص در مواقعی که با درد همراه باشد و پای سلامتی شما یا عزیزانتان در میان باشد.

 مثلا شاید شاهد این بوده باشید که  پدر یا مادرتان با افزایش سن دچار درد مفاصل شده اند و شاید خودتان یا نزدیکانتان با آسیب جدی در ناحیه لگن مواجه شده باشید  و برای درمان مشکلتان به متخصصین مختلفی مراجعه کرده باشید اما در نهایت بجز خستگی و درماندگی و پرداخت هزینه های گزاف  و بیهوده که هیچ نتیجه ای برای شما حاصل نشده باشد.

درد مفاصل و یا آسیب در لگن که به دلایل متفاوتی از جمله تصادف٬ آرتروز یا بیماری های مادرزادی و …میتواند اتفاق بیفتد از جمله دردهای بسیار آزاردهنده و غیر قابل تحمل است که باعث میشود که شما نتوانید به درستی راه بروید.

 حتی  گاها افراد مجبور میشوند برای پیدا کردن پزشکی که هم تشخیص درست داشته باشد و هم پیشنهادات و تجویزهای مناسب به بیمارانش  بدهد و در عین حال برخورد و صبوری کافی و اخلاق خوب برای درک شرایط بیمار و دادن بهترین و اقتصادی ترین راهکارها را داشته باشد٬ مدتهای زیادی و حتی چندین سال زمان صرف کنند بگردند تا ایا به نتیجه دلخواه برسند یا نه!

و همینطور با گذر زمان همچنان مشکل شما حادتر و شدت آن بیشتر میشود پس هر چقدر که شما در پیدا کردن پزشک مناسب موفق تر باشید به بهبود سریع تر خود کمک کرده اید.

درد مفاصل و درد لگن از جمله دردهایی هستند که باید جدی گرفته شوند و برای درمان درست آن ها در تایم مناسب و با تشخیص صحیح یک پزشک متخصص باید اقدام کنید در غیر اینصورت اگر در زمان نامناسبی اقدام کنید و پشت گوش بیندازید و یا اگر در انتخاب پزشکتان دقت کافی نداشته باشید دچار مشکل خواهید شد و علاوه بر تحمل درد زیاد هزینه زیادی هم خواهید پرداخت درحالیکه بهبودی کامل برایتان اتفاق نیفتاده است.

معمولا دردهایی که در قسمت لگن هستند دقیقا قابل تشخیص نبوده و برای افراد گنگ است که کدام بخش از لگن درد میکند و آسیب دیده است.

معمولا آسیب لگن در خانم ها شایع تر از آقایان میباشد و علل مختلفی هم میتواند داشته باشد که به طور اختصار اشاره ای به آن ها خواهید کرد.

  • کیست تخمدان
  • بیماری‌های حاد التهابی لگن
  • آپاندیسیت
  • التهاب صفاق (پریتونیت)
  • عفونت مجرای ادرار
  • یبوست یا اسپاسم روده‌ای
  • اندومتریوزیس(ضخیم شدن دیواره رحم)
  • سندرم روده تحریک‌پذیر

این موارد از علل شایع در ایجاد درد و آسیب در ناحیه لگن میباشد که علائم متفاوتی هم به همراه دارد و برای درمان آن از روش های متفاوتی استفاده میشود که قبل از آن با معاینه کامل لگن تشخیص داده میشود که برای درمان شما کدام روش مناسب تر است اینکه پزشک شما بتواند به خوبی و با دقت و ظرافت بالا علائم شما را تشخیص داده و مناسب ترین روش برای درمان را به شما تجویز کند نکته بسیار جدی و حائز اهمیتی است.

دکتر افشین طاهری اعظم متخصص ارتوپدی، جراح هیپ، لگن، زانو و استادیار دانشگاه علوم پزشکی هستند که در زمینه تاشخیص و درمان یکی از بهترین پزشکان این حوزه هستند که در ابتدا با انجام معاینه کامل علت آسیب و درد لگن و مفاصل شما را تشخیص داده و مناسب ترین درمان را با توجه به تمام عوامل برای شما در نظر می گیرند.

شفافیت و تخصص بالای جناب دکتر طاهری اعظم موجب شده تا بیماران با خیال راحت با ایشان ارتباط برقرار کرده و دقیقا طبق توصیه های ایشان عمل کنند و در مواردی که نیاز به جراحی می باشد که قطعا بیمار با حجم بالایی از استرس مواجه است با علم بر اینکه تحت درمان پزشکی با مهارت  بالا و متخصص قرار دارد موجب آسودگی خیال و آرامش خاطر بیمار میشود چراکه میتواند بهترین نتیجه را فقط از درمان  جناب دکتر طاهری اعظم بگیرد.

البته روش درمان به عوامل متفاوتی هم وابسته میباشد از جمله علت به وجود آمدن درد و شدت و حدتی که دارد و اینکه هر چند وقت یکبار درد ایجاد میشود بستگی دارد.

روش های درمان متفاوتی وجود دارد اعم از :

  • استفاده از دارو
  • اوزون درمانی
  • رادیوفرکواتسی
  • طب سوزنی
  • درمان هورمونی
  • درمان فیزیکی
  • بیوفیدبک
  • لیزر سرد
  • ورزش (حرکات کششی)

این روش ها در شرایط متفاوت براساس نوع درد و منشا درد شما تجویز میشود٬ بسته به اینکه کدام ناحیه از لگن شما دچار آسیب شده  پزشک شما با توجه به تجربیات خود روش صحیح درمان شما را تجویز میکند.

میتوانید با مراجعه به بهترین جراح ارتوپد ایران و متخصص لگن در ایران جناب دکتر طاهری اعظم  با تحصیلات  عالیه و تخصص بالا و تجربه درمان بیش از هزاران بیمار در ایران که  در تخصص خود بطور متمایزی عمل میکنند به درمان قطعی و تضمینی بیماری خود بپردازید و برای همیشه از درد مفاصل و درد لگن راحت شوید برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید همین الان به سایت دکتر مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا