چرا کاندوم در طول رابطه جنسی پاره می شود؟

کاندوم یکی از محصولاتی است که می تواند کیفیت رابطه جنسی شما را دو چندان کند. زمانی که از روش های دیگر جلوگیری از بارداری مانند قرص های ضد بارداری استفاده می کنید، ممکن است مشکلات زیادی برای سلامتی شما به وجود بیاید. زیرا این قرص ها عوارض زیادی دارند. از طرف دیگر، قرص های ضد باردرای از انتقال بیماری های جنسی جلوگیری نمی کنند و در صورتی که از شریک جنسی خود اطمینان نداشته باشید، ممکن است مشکلات زیادی برای سلامتی شما به وجود بیاید. اما گاهی این محصول در حین رابطه جنسی پاره می شود و نگرانی های زیادی را برای شما به وجود می آورد. راستی دلیل پارگی کاندوم در طول رابطه جنسی چیست! در ادامه، تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

f892210a 3338 4814 bbaf dcc12bd03299 720x451 - چرا کاندوم در طول رابطه جنسی پاره می شود؟

تاریخ انقضا گذشته

یکی از مهمترین مواردی که پاعث پارگی کاندوم می شود تاریخ انقضای گذشته است. بهتر است بدانید همواره توصیه می شود در زمان خرید به موارد مختلف از جمله مشخصات آن توجه داشته باشید. اگر متوجه شده اید که تاریخ انقضا آن گذشته است هرگز آن را خریداری نکنید. گاهی برخی از افراد متوجه نیستند که تاریخ انقضا گذشته نشان میدهد که محصول فاسد شده است و دیگر قابل استفاده نیست و آن را خریداری می کنند. اما باید بدانید با این کار ریسک بزرگی می کنید و ممکن است رابطه جنسی شما به چالش کشیده شود. به همین دلیل، همواره توصیه می شود در زمان خرید این محصول تاریخ انقضا را مد نظر قرار دهید و زمانی که متوجه شدید تاریخ آن گذشته است، آن را خریداری نکنید.

کیفیت پایین

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود کاندوم در طول رابطه جنسی پاره شود کیفیت پایین این محصول است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که شما این محصول را از برندهای معتبر و یا محیط های نامناسب خریداری کنید. بهتر است بدانید داروخانه ها امن ترین مکانی هستند که شما می توانید برای خرید محصولات جنسی خود از جمله اسپری تاخیری به آن اطمینان داشته باشید. اگر این محصولات را از برندها و یا مکان های نامعتبر تهیه کنید، ممکن است که کیفیت شان پایین باشد و همین امر منجر به پارگی آنها می شود.

a4e14074 7243 4607 ba58 54d3584ba144 720x462 - چرا کاندوم در طول رابطه جنسی پاره می شود؟

رابطه جنسی خشن

از جمله مواردی که باعث پارگی کاندوم در طول رابطه جنسی می شود برقراری رابطه جنسی خشن است. برخی از شرکای جنسی تمایل دارند که مدل رابطه جنسی خود را تغییر دهند و رابطه جنسی خشن انجام می دهند. بهتر است بدانید معمولا به ندرت این اتفاق می افتد که این محصول در اثر رابطه جنسی خشن پاره شود. اما با توجه به این موضوع که این مسئله چندین بار رخ داده است، همواره به عنوان یکی از دلایل پارگی آن به شمار می رود. اما اگر شما به مسئله ایی که در ادامه در مورد آن صحبت می کنیم توجه داشته باشید این اتفاق برای شما رخ نمی دهد.

عدم استفاده از محصول متناسب با آلت تناسلی

اگر رابطه جنسی خشن باشد و اندازه کاندوم با آلت تناسلی مردان همخوانی نداشته باشد، این محصول در طول رابطه جنسی ممکن است پاره شود. به همین دلیل، قبل از آنکه این محصول را خریداری کنید باید به اندازه آن توجه داشته باشید. اگر در این زمینه تخصص ندارید، می توانید از کارشناسی که در داروخانه حضور دارد راهنمایی بگیرید. همچنین، اگر می خواهید به صورت آنلاین خریداری کنید، می توانید مشخصات فنی آن را بخوانید و سپس محصول مناسب را برای خود سفارش دهید.

آیا اسپری تاخیری درمانی برای زود انزالی است؟

یکی از محصولاتی که این روزها مورد استفاده قرار می گیرد اسپری تاخیری است. این اسپری می تواند زمان انزال را به مدت ۳۰ و یا ۶۰ دقیقه به تعویق اندازد و در نتیجه شرکای جنسی احساس بهتری را در طول رابطه جنسی تجربه می نمایند. معمولا؛ کسانی که از مشکل زود انزالی رنج می برند به سمت استفاده از این محصول متمایل می شوند. اما در همین جا باید به شما اعلام کنیم که اسپری تاخیری تنها راهکار موقتی برای زود انزالی است و افرادی که به این مشکل مبتلا هستند، باید به پزشک مراجعه کنند تا بتوانند زود انزالی را به صورت ریشه ای حل کنند.

برای خرید کاندوم با کیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دلایل پارگی کاندوم در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید موارد متعددی ممکن است باعث پارگی این محصول شوند. اگر این محصول تاریخ انقضایش گذشته باشد و یا از متریال های بی کیفیت ساخته شده باشد، ممکن است در طول رابطه جنسی پاره شود. همچنین، رابطه جنسی خشن و یا عدم اندازه بودن این محصول با آلت تناسلی مردان باعث پارگی می شود. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید انواع محصولات جنسی از جمله کاندوم و یا اسپری تاخیری هستید، می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید.

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا