اخرین اخبار ویروس کرونا| مبارزه با ویروس به وسیله نور فرابنفش

تحقیقات جدید نشان میدهد که سطح انتی بادی در بیماران مبتلا به کرونا ویروس در سطح خفیف از ۳۶ روز به نصف کاهش پیدا کرده است.

اوتو یانگ استاد پزشکی دانشگاه کالیفرنیا در طی مصاحبه ای با خبرگزاری پزشکی Medscape عنوان کرده است که سرعت گسترش انتی بادی ها در عرض ۵ هفته در مقایسه با سایر عفونت ها قابل توجه است.

وی میگوید: اگرچه که تفسیر داده ها از ازمایشات سرولوژی با چند مورد احتیاط انجام میشود اما اکنون هیچ دلیلی وجود ندارد که کسی در حال حاضر ازمایشات آنتی بادی را به صورت پزشکی انجام دهد.

 

استفاده از اشعه ماوراء بنفش برای مبارزه با گسترش بیماری

یکی از رویکرد های قدیمی در دوران گذشته برای از بین بردن عوامل عفونی _ عوامل باکتریایی و ویروس ها استفاده از نور ماوراء بنفش که معروف به ماوراء بنفش میکروبی است که با دوز مناسب برای از بین بردن میکروبها و ویروس ها و سایر میکروارگانیسم ها ارائه میشد.

دیوید ساینلی محقق عضو هیئت علمی دانشگاه جان هاپکینز و محقق طولانی مدت در زمینه اشعه ماوراء بنفش میکروبی به کایزر سلامت نیوز میگوید که :

تحقیقات نشان میدهد که %۹۰ از ذرات موجود در هوا از کرونا ویروس که در معرض مقاومت خاصی از اشعه ماوراء بنفش در طی ۱۶ثانیه از بین میروند اما با این وجود اشعه ماوراء بنفش فقط به پیشگیری از ابتلا به عفونت کمک میکند و مردم همچنان از طریق ذرات بزرگتر و سنگین تر که از طریق سرفه و عطسه بیرون میریزند و در هوا معلق میشوند میتوانند مبتلا و بیمار شوند.

ظرفیت تست Covid_19

گسترش کرونا ویروس در ایالات متحده بسیار سریع تر از انجام ازمایشات بر روی آن است و این خود باعث کندی چرخش و تحلیل ازمایشات و رسیدن به یک نتیجه واحد است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از کایزر: دولت ایالات متحده از ازمایشگاه های خصوصی خود که در ارتباط با Covid_19 در حال انجام ازمایشات و تحقیقات هستند ناامید شده است زیرا نتایج و تحلیل ازمایشات احتیاج به چرخش زمانی بیشتر دارند تا راه هایی را برای نجات ازمایشات خود پیدا کنند.

در نهایت امر اینکه تاکنون با توجه به ازمایشات و نتایج به نسبت مناسبی که سایر دولت ها در دنیا از تحقیقات و ازمایشات خود بدست اوردند و درصدد تلاش برای تولید واکسن و پیشگیری از ابتلا به ویروس هستند اما همچنان نتایج قطعی و کاملی بدست نیامده است و توصیه تمامی متخصصان رعایت نکات بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا