چند پیشنهاد برای خرید به عروس و داماد

بیایید در این مقاله کمی راجع به هدیه های خاص صحبت کنیم. هدیه هایی که معمولا در این مراسم داده میشود را فراموش کنید چون در این مطلب پیشنهاد های تازه ای برای شما داریم

فرقی نمی‌کند که عروسی خواهرمان باشد، یا برادر یا حتی دوست صمیمی؛ انتخاب هدایای عالی برای عروس و دامادی که قرار است به تازگی زندگی خود را شروع کنند، کار ساده و راحتی نیست و در بسیاری از موارد ماحتی نمی‌دانیم که باید چه چیزی خریداری کنیم. در برخی از موارد به فکر کادویی ارزان‎ قیمت و متناسب هستیم و در بسیاری از موارد هم می‌خواهیمیک کادو لوکس و گران‎قیمت به عروس و داماد بدهیم، در هر صورت نسبت ما با عروس و داماد برای هدیه دادن مسأله مهمی است که باید به آن دقت داشت.

کادو عروسی چی بدم؟

با توجه به فرهنگ ما ایرانیان و محبت همیشگی افراد به یکدیگر در مناسبت‌هایی مانند عروسی و پاتختی یکی از دغدغه‌های مشترک همه افراد خرید کادو برای عروس و داماد است. شاید در نگاه اول تهیه یک کادو عروسی خاص مشکل باشد، اما پس از کمی جست‌وجو به‌طور قطع با لیست لوازم بسیاری مواجه می‌شوید که می‌توانید به عروس و داماد هدیه دهید. تهیه کادوی روز پاتختی یا عروسی خیلی به نسبت فرد با عروس و داماد بستگی دارد. به‌طور معمول انتخاب والدین عروس و داماد طلا، ماشین، خانه و انتخاب برادر و خواهر می‌تواند یکی از لوازم خانه باشد.

عروسی و پاتختی یکی از دوست داشتنی‌ترین و شیرین‌ترین اتفاق‌های زندگی هرفردی می‌تواند باشد. فرقی نمی‌کند که شما عروس یا داماد مجلس باشید یا با آن‌ها نسبت داشته باشید؛ تهیه و دریافت کادو اتفاقی است که در طی این فرایند رخ می‌دهد. برای انتخاب بهترین کادو برای عروسی و پاتختی با ما همراه باشید.

e46c1150 130a 4b3b 9b01 6bf07a68efad - چند پیشنهاد برای خرید به عروس و داماد

کادو برای عروس و داماد

برای خرید بهترین و مناسب‌ترین کادو برای عروس و داماد در مجالس عروسی یا پاتختی لیستی در نظر گرفته‌ایم تا شما بتوانید به

کادو عروسی خاص

اما اگر به دنبال هدیه ای خاص هستید ما در اینجا چند نمونه هدیهی خاص را برای شما لیست کرده ایم:

32871892 6975 4fc9 be74 fe4b337872f5 - چند پیشنهاد برای خرید به عروس و داماد

سرویس حوله عروس و داماد

بله تعجب نکنید، ست حوله دو نفره می تواند یکی از جالب ترین هدیه هایی باشد که تا به حال داده اید. برای خرید حوله پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی حوله تتیس است که بزرگترین مرکز فروش آنلاین حوله کشور می باشد و می توانید درقیمت های پایین تر حوله های دو نفره در انواع رنگبندی را خرید کنید.

پول

وقتی یه عروسی پیش میاد بعد این که لباسمونو انتخاب کردیم اولین سوالی که برامون پیش میاد اینه که کادو به عروس چی بدم ؟ و میشه گفت جواب اکثر افراد هم اینه پول بدیم . شاید تا چند سال پیش میشد به جای پول چیز دیگه ای کادو داد یا با همون پول سکه ای چیزی خرید ولی الان که دیگه اصلا نمیشه طرف وسیله ها رفت مگر این که عروسی خواهر و برادرت باشه که بخوای زیاد کادو بدی . چیزی که عروس و دوماد اول عروسی بهش نیاز دارن بدون شک پوله چون اون اول زندگی عروس و دوماد زندگیشون تکمیله و نیاز به هیچ چیزی ندارن اما ممکنه پرداخت بعضی از هزینه های عروسی رو به بعد عروسی موکول کرده باشن و همون پولی که شما بهشون هدیه میدین بتونه اون هزینه رو هموار کنه .

سکه

اگر نمیدونید باید به عروس و داماد به عنوان هدیه عروسی چی بدین و دوست هم ندارید که پول کادو بدید بهترین کار اینه که سکه هدیه بدین . البته که الان دیگه نمیشه به کسی ربع سکه و نیم سکه یا سکه تمام هدیه داد اما میشه سکه های گرمی که به سکه پارسیان معروفن هدیه بدیم قیمتشون هم تقریبا از ۱۵۰ تومن هست تاااااا به بالا . شما با توجه به این که چه مبلغی برای هدیه دادن در نظر گرفتین میتونید انتخاب کنید که سکه با چه وزنی براتون مناسبه . البته مثلا اگر عروسی دختر خالتون هست میتونید با خواهر برادر هاتون با هم جمع بشید و پول بذارید روی هم و یک ربع سکه بخرید اگر هم نه که هرکسی به اندازه مبلغی که در نظر گرفته میتونه سکه گرمی بخره .

علاوه بر این که سکه یک هدیه شیک و ارزشمند محسوب میشه ، با توجه به این که در کشور ما مبلغ سکه و طلا مدام به صورت سعودیه همین یک قطعه سکه میتونه سرمایه برای زندگی عروس و داماد محسوب بشه . حالا تصور کنید که همه مهمونا به جای خرید وسایل دیگه همینطور سکه بخرن و به عروس دوماد هدیه بدن چند سال که بگذره این سکه ها هم با توجه به میزان تورم و گرون شدن قیمت طلا گرون میشن اما پولی که به اون ها هدیه دادین همون مقدار باقی میمونه .

طلا

مورد بعدی که میتونید به عروس و دوماد هدیه بدین طلاست . البته طلا هدیه دادن بیشتر برای خانواده درجه یک عروس و داماده . مثلا اگر عروسی خواهر شماست و براتون سوال پیش میاد که کادو به عروس چی بدم میتونید براش طلا بخرید که هم شیکه هم همیشه براش میمونه و همراهشه . البته که الان طلا گرون شده و نمیشه طلاهای نمادار خرید اما مثلا اگر برای عروسی خواهرتون میخواید ۵ ملیون تومن هدیه بدید میتونید یک انگشتر سبک یا یک دستبند ظریف خریداری کنید . اگر به عنوان پدر و مادر عروس و داماد میخواید به عروس و داماد هدیه بدید هم بهتره حتما طلا هدیه بدید . طلا هم سرمایه زندگی اون ها میشه هم بلاخره عروس زمانی که تازه ازدواج کرده خیلی در چشم اطرافیانه و خوبه که طلا داشته باشه .

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا