۵ برنامه برتر سال ۲۰۱۹ برای تناسب اندام و تمرینات ورزشی

مزایای تناسب اندام در زندگی هر فردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما گاهی به علت های مختلف افراد نمی توانند به باشگاه های بدنسازی بروند و یا گاهی نیازمند نظم و انسجان برای قرار دادن یک روال همیشگی در تمرینات ورزشی باشید. این جایی است که فناوری می تواند کمک کند، برنامه های مناسب می توانند به عنوان یک مربی شخصی مجازی یا دوست آموزشی عمل کنند تا شما را در طی انجام تمرینات راهنمایی نمایید.

اپلیکیشن Fitbit

Best Apps Fitness Fitbit logo 400x400 - 5 برنامه برتر سال 2019 برای تناسب اندام و تمرینات ورزشی

 

 

برای گوشی های iPhone

برای گوشی های Android

 

 

برنامه Fitbit فقط برای تعیین شمارش قدم ها نیست، از آن برای رادیابی آمار مانند میزان مصرف کالری، مدت فعالیت، میزان ضربان قلب، تمرینات ضبط شده، گزارش مصرف غذا، اندازه گیری میزان آب بدن ، کیفیت خواب و خیلی از موارد دیگر استفاده کرد. تا زندگی سالم داشته باشید این از طریق وایرلس به کامپیوتر و بیش از ۲۰۰ نوع دستگاه متصل می شود و تمام داده ها را با آنها همگام سازی می کند.

اپلیکیشن Map My Run

Best Apps Fitness Map my Run logo 400x400 - 5 برنامه برتر سال 2019 برای تناسب اندام و تمرینات ورزشی

 

برای گوشی های iPhone

برای گوشی های Android

 

 

 

Map My Run یک برنامه عالی برای ردیابی و نقشه برداری تمام مسافت های که دویدید می باشد ، این برنامه برای ۶۰۰ نوع فعالیت مانند دوچرخه سواری، پیاده روی، تمرینات ورزشی، آموزش متقابل، یوگا و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

اپلیکیشن  Fitness Buddy

Best Apps Fitness Fitness Buddy 400x400 - 5 برنامه برتر سال 2019 برای تناسب اندام و تمرینات ورزشی

 

 

برای گوشی های iPhone

برای گوشی های Android

 

 

این برنامه مانند مربی شخصی و متخصص تغذیه در یک جا،  با صدها تمرین که می توانید در محل کار، خانه یا در سالن ورزشی و همچنین برنامه های غذایی و دستورالعمل های شخصی را فراهم می کند. تمام تمرینات دارای دستورالعمل های واضح و شامل فیلم های آموزشی هستند و برای افراد مبتدی تا حرفه ای مناسب می باشد.

اپلیکیشن  BodySpace

Best Apps Fitness Body Space 400x400 - 5 برنامه برتر سال 2019 برای تناسب اندام و تمرینات ورزشی

 

 

برای گوشی های iPhone

برای گوشی های Android

 

 

این برنامه یک پلتفرم اجتماعی برای ترکیب کردن مزایای آموزش شخصی مجازی با بزرگترین جامعه تناسب اندام در جهان است. یک برنامه اموزشی را انتخاب کنید یا با تمرینات مناسب شروع کنید و تمام مواردی که بر بهبود خود نیاز دارید را دنبال کنید.

اپلیکیشن  SparkPeople

Best Apps Fitness SparkPeople Logo 400x400 - 5 برنامه برتر سال 2019 برای تناسب اندام و تمرینات ورزشی

 

 

برای گوشی های iPhone

برای گوشی های Android

 

 

این برنامه یک شمارنده کالری عالی برای حفظ تناسب اندام است که در ویزه گی ها تمرینات ورزشی قایل سفارشی سازی است، با استفاده از پایگاه داده برنامه می توانید میزان کالری مصرفی و برنامه های غذایی را محاسبه کنید و همچنین مقدار سوزانده شدن کالری برای تمرینات را نیز محاسبه کنید.

سعید کرامت

علاقمند به حوزه استارتاپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا