بهترین عطر زنانه از نظر آقایان کدامست؟ (ادکلن های اغواکننده مردان)

کدام عطرها نظر آقایان را بیشتر به سمت خود جلب می کنند؟ در میان انبوه ادکلن هایی که توسط برندهای مختلف تولید می شود، برخی محصولات مثل عطر دیو ساواژ، تام فورت ولوت ارکید و شنل چنس تاثیر بسیاری در جذب مردان دارند. در واقع این ادکلن ها با رایحه های خوشبو و ناب خود، آقایان را اغوا می کنند.

اگر سلیقه مردان را برای خرید عطر زنانه در نظر بگیرید، جذابیت تان نزد آنها بیشتر می شود. بعضی روایح، آقایان را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود رویای عاشقانه شان را با شما متصور شوند. اگر قرار عاشقانه ای دارید و می خواهید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید، هنگام خرید ادکلن زنانه به نظر او دقت کنید.

۷ ادکلن زنانه با رایحه جذاب از نظر مردان

در ادامه لیستی از انواع عطر و ادکلن های زنانه مورد علاقه آقایان را می آوریم که در هر موقعیتی همه توجه را به سمت شما جلب می کنند:

عطر دیور ساواژ (ساواج) با رایحه اغواکننده

3ad0becb c2c1 430f 96d8 1b1d6143caab 720x480 - بهترین عطر زنانه از نظر آقایان کدامست؟ (ادکلن های اغواکننده مردان)

یکی از انواع عطرهای زنانه که امکان استفاده از آن در تمام فصل های سال را دارید، عطر دیور ساواژ (ساواج) است که برای تمام آقایان در هر بازه سنی جذابیت ویژه ای دارد. این محصول با گروه بویایی آروماتیک فوجر در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و طولی نکشید که طرفداران زیادی بین خانم ها پیدا کرد.

عطر دیور ساواژ (ساواج) ادوتویلت دیور قابل استفاده در روز و شب است. این محصول ماندگاری بالا و خط بویی قوی و مناسبی دارد، بنابراین با یک بار استفاده تا مدت ها فضا و محیط اطرافتان را با رایحه ای دل انگیز جان می بخشد.

  • نت های ابتدایی: فلفل و برگاموت کالابریایی
  • نت های میانی: صمغ اِلمی، فلفل سیچوآن، شمعدانی، اسطوخودوس، نعناع هندی، فلفل صورتی و وتیور
  • نت های پایانی: صمغ لابدانوم، امبروکسان و سدر

ادوپرفیوم شنل چنس با بوی سحرآمیز

75122546 9dad 494b be1b ddfc343fd0c4 720x405 - بهترین عطر زنانه از نظر آقایان کدامست؟ (ادکلن های اغواکننده مردان)

اگر برای روزهای سرد سال به دنبال عطر مناسبی می گردید تا بتوانید از آن در هر ۲ موقعیت روز و شب استفاده کنید، ما شنل چنس ادوپرفیوم را پیشنهاد می دهیم. این محصول در سال ۲۰۰۵ معرفی شد، اما همچنان به عنوان یکی از خوشبوترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه محبوب از نظر آقایان شناخته می شود.

عطر شنل چنس ادوپرفیوم با گروه بویایی چیپر گلی، دوام و ماندگاری بالا و همچنین خط بوی قوی می تواند تا مدت ها رایحه ای دلپذیر را در فضا و محیط اطرافتان پخش کند.

  • نت های وب ابتدایِی: فلفل صورتی
  • نت های میانی: یاس و زنبق
  • نت های پایانی: وانیل، نعناع هندی و مشک

عطر ادوپرفیوم لالیک قرمز زنانه

یکی دیگر از انواع بهترین عطر زنانه از نظر آقایان ادوپرفیوم لالیک قرمز زنانه است که از آن می توانید در روزهای سرد سال استفاده کنید.

دومنیک روپین، عطار ادوپرفیوم لالیک قرمز زنانه، آن را برای استفاده در روز و شب طراحی کرده است. به واسطه نت های بی نظیری که دومنیک روپین برای این عطر در نظر گرفته، این محصول در هر لحظه با رایحه ای متفاوت و خوشبو مشامتان را نوازش می دهد.

عطر ادوپرفیوم لالیک قرمز زنانه با طبع گرم و گروه بویایی رایحه های شرقی به عنوان یک عطر فرانسوی در سال ۲۰۰۵ به بازار معرفی شد. با حدود گذشت ۲ دهه از تولید این محصول، هنوز بسیاری از خانم ها به آن وفادار مانده اند و این عطر را به عنوان امضای شخصی شان در هر جمعی استفاده می کنند.

  • نت های ابتدایی: برگ بو غرب هند، ترنج و فلفل قرمز شیرین
  • نت های میانی: بادام، یاس و گل آفتاب گردان
  • نت های پایانی: چوب صندل سفید، دانه تونکا، نعناع هندی و وانیل

نارسیس رودریگز فور هر، از عطرهای دلخواه مردان

در سال ۲۰۰۶ عطارهای به نامی مثل فرانسیس کرکجان و کریستین ناگل در کشور ایالات متحده، محصولی با کیفیت عالی و منحصر به فرد از برند نارسیس رودریگز را با نام فور هر پریمیوم تولید کردند که با گروه بویایی گلی چوبی مشکی و طبع معتدل می تواند نیازتان را به هر محصول خوشبوکننده دیگر برطرف کند.

شما می توانید از این عطر در روزهای سرد پاییزی استفاده کنید و جذابیتتان را افزایش دهید.

  • نت های ابتدایی: هلو و رز
  • نمت های میانی: کهربا و مشک
  • نت های پایانی:  چوب صندل سفید و نعناع هندی

عطر زنانه تام فورد ولوت ارکید

ef3d3f8e b542 4399 ba76 c6ccc68f7466 720x480 - بهترین عطر زنانه از نظر آقایان کدامست؟ (ادکلن های اغواکننده مردان)

یکی از محصولات برند تام فور که توسط عطارهای معروف و به نامی مثل آنتوان میزندی، شیامالا میزندیو، یان واسنیه و کالیس بکر تولید شده، عطر ولوت ارکید است. این محصول در سال ۲۰۱۴ تولید و روانه بازار شد و تولیدی نکشید که توانست محبوبیت زیادی بین خانم ها به دست بیاورد.

عطر زنانه تام فورد ولوت ارکید رایحه ای اغواگر دارد و روی جلب نظر آقایان تاثیر مثبت می گذارد.

این محصول با طبع گرم و گروه بویایی شرقی گلی در کشور ایالات متحده ساخته شده است.

  • نت های ابتدایی: عسل، ترنج و نارنگی ماندارین
  • نت های میانی: مگنولیا، رز، ارکیده، سنبل، گل آفتاب گردان و شکوفه پرتقال
  • نت های پایانی: وانیل، بلسان پرویی، چوب صندل سفید، جیر، صمغ درختچه مر و لابدانیوم

عطر استی لودر مدرن موس نویت با رایحه جذاب برای آقایان

عطر زنانه استی لودر مدرن موس نویت در سال ۲۰۱۶ و در کشور ایالات متحده به بازار عرضه شد. این محصول با طبع گرم و گروه بویایی شرقی چوبی نه تنها روی نظر بسیاری از خانم ها، بلکه حتی در جلب توجه آقایان نیز تاثیر مثبتی می گذارد.

  • نت های ابتدایی: دارچین چینی و نارنگی ماندارین
  • نت های میانی: بابونه، یاس و گل آفتاب گردان
  • نت های پایانی: کهربا، دانه تونکا، نعناع هندی، مشک، وانیل و نوع دیگری از کهربا

عطر مدحوش کننده ایو سن لورن اله

برند ایو سن لورن در سال ۲۰۰۷ یکی از جذابترین محصولات خود برای خانم ها را تولید کرد که اله ادو پرفیوم نام دارد. این محصول توسط الیور کرسپ و ژاک کاوالیه طراحی و تولید شده است و به عنوان یکی از عطرهای فرانسوی با گروه بویایی گل چوبی مشکی و طبع معتدل، توانسته نام خود را در لیست بهترین عطر زنانه از نظر آقایان جای دهد.

رایحه دلپذیر ادوپرفیوم زنانه ایو سن لورن اله، توجه هر مردی را از آن شما می کند. بنابراین اگر می خواهید زنانگی تان را به رخ مرد مورد علاقه تان بکشید، در قرارهای عاشقانه تان از این عطر استفاده کنید.

این محصول برای روزهای سرد پاییزی طراحی شده است.

  • نت های ابتدایی: مرکبات، سرخالو و گل صدتومانی
  • نت های میانی: دانه های قرمز، رز، یاس و فریزیا
  • نت های پایانی: گل ختمی، نعناع هندی، سدر و خس خس

حرف آخر؛ از نظر آقایان کدام ادکلن های زنانه خوشبوترند؟

تحریک حس بویایی، یکی از بهترین راه ها برای جلب نظر مرد مورد علاقه تان است. البته به شرط آن که بدانید بهترین عطر زنانه از نظر آقایان کدامست؟ شما می توانید یکی از عطرهای سحرانگیز شنل چنس، ایو سن لورن اله، نارسیس رودریگز فور هر و دیور ساواژ را برای اغوای مرد مورد نظرتان تهیه کنید و جذابیتتان را نزد او افزایش دهید. این محصولات، رایحه ای دل انگیز در فضا پخش می کنند که استشمام آن، ذهنیت هر مردی را نسبت به شما مثبت و خوشایند می کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ این محتوا نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا