هرآنچه باید از کاهش وزن و لاغری با دستگاه rf بدانید

برای از بین بردن چربی‌های که در طول ۲۰ تا ۳۰ سال در بدن انباشته شده‌اند حتما نیاز نیست که رژیم‌های سخت بگیرید و مدام ورزش کنید. رسیدن به تناسب اندام بدون رژیم‌های سخت و ورزش سنگین مطمئنا برای هر فردی جذاب خواهد بود. با پیشرفت علم، تکنولوژی‌های نوین و پیشرفته به کمک متخصصان در حوزه لاغری و زیبایی آمده‌اند. یکی از این تکنولوژی‌های نوظهور و کارآمد برای حذف چربی‌ها و لاغری موضعی دستگاه rf است. در این مطلب شما را با نحوه عملکرد دستگاه RF و میزان ماندگاری این روش آشنا خواهیم کرد. اگر برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام دستگاه RF را انتخاب کرده‌اید در این مقاله به سوال‌های مهم شما برای کاهش وزن با دستگاه rf پاسخ داده‌ایم.

دستگاه RF رافوس؛ حذف چربی‌های اضافی با امواج رادیوفرکانسی

بسیاری از افراد با چربی‌های اضافی در نواحی همچون پهلو، شکم، ران یا بازو درگیر هستند. این چربی‌ها به‌کلی تناسب اندام شما را به‌هم می‌ریزد. اگر به‌دنبال بهترین دستگاه لاغری و تکنولوژی‌های جدید برای کاهش وزن هستید، دستگاه آر اف رافوس یکی از دستگاه‌های جدید و کارآمدی است که از امواج رادیوفرکانسی (RF) برای کاهش وزن استفاده می‌کند. امواج رادیوفرکانسی در این دستگاه از حرکات ذرات الکترومغناطیسی و دو قطب الکترودی در یک مدار بسته ایجاد می‌شوند. نفوذ این امواج به لایه زیرین پوست موجب تولید حرارت و گرما می‌شود.

هرچه مقاومت بافت‌های چربی بیشتر باشد، میزان گرمای تولید شده توسط دستگاه آر اف دیاترمی (رافوس) نیز بیشتر خواهد شد. تحریک سلول‌های چربی به‌وسیله حرارت، باعث تخریب چربی و به‌دنبال آن، کاهش اندازه سلول‌های چربی و کاهش وزن بدن می‌شود.

ae104c6b 9b3a 448e 88e7 ebd73ab2e6e6 - هرآنچه باید از کاهش وزن و لاغری با دستگاه rf بدانید

ترو اسکالپ؛ روشی غیر‌تهاجمی برای تناسب اندام

دستگاه ترواسکالپ یک تحول بزرگ در حوزه پیکر‌تراشی و تناسب اندام بشمار می‎رود. در این دستگاه امواج رادیوفرکانسی (rf) و تکنولوژی NAT برای حذف سلول‌های چربی به‌کار می‌روند. یکی از مزایای مهم استفاده از این روش برای رسیدن به تناسب اندام، اثربخشی سریع آن است. به کمک این دستگاه فقط در یک جلسه حدود ۲۴ تا ۳۲ درصد از سلول‌های چربی از بین می‌روند. امواج رادیوفرکانسی با ایجاد گرما، دمای داخلی سلول‌های چربی در ناحیه مورد‌نظر را بالا می‌برند. این دستگاه از ۸ پروب تخصصی و ارگونومیک برای لاغری موضعی نواحی مختلف بدن برخوردار است. انتقال یکنواخت جریان رادیو‌فرکانسی به بافت چربی با قرارگیری پروب در ناحیه مورد‌نظر صورت می‌گیرد.

حین درمان با اندازه‌گیری دمای پوست، عمل انتقال انرژی به‌طور خودکار تنظیم می‌شود. دمای منتقل شده به بافت چربی باید بیشتر از ۴۵ درجه سانتی‌گراد و دمای پوست ۳ تا ۴ درجه سانتی‌گراد خنک‌تر از دما در بافت چربی باشد. به‌این‌ترتیب سلول‌های چربی وارد چرخه مرگ برنامه‌ریزی‌شده خواهند شد. هر جلسه درمانی ترو‌ اسکالپ حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. برای اطلاع از قیمت دستگاه لاغری ترواسکالپ و تجهیز کلینیک زیبایی و لاغری خود به این دستگاه می‌توانید به سایت آفا طب مراجعه کنید.

شروع فرآیند کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه با دستگاه rf

زمان رسیدن به نتیجه دلخواه و لاغری با دستگاه rf از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود؛ اما به‌طورکلی از اولین جلسه درمان با دستگاه Rf مرگ سلول‌های چربی آغاز می‌شود. در نتیجه شما تاثیرگذاری استفاده از امواج رادیوفرکانسی را از همان جلسه اول مشاهده خواهید کرد. به‌طور‌کلی دستیابی به نتیجه مطلوب ممکن است از ۴ هفته تا ۳ ماه طول بکشد. در برخی از موارد حتی افراد نتایج مثبت این روش درمان را در زمان کوتاه‌تری مشاهده می‌کنند.

اگر استفاده از دستگاه آر اف رافوس را برای لاغری انتخاب کرده‌اید، مدت زمان هر جلسه باتوجه‌به ناحیه مورد‌نظر متفاوت خواهد بود. معمولا هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. در خصوص استفاده از دستگاه آر اف ترو‌اسکالپ این زمان به ۱۵ دقیقه کاهش می‌یابد. یکی دیگر از دستگاه‌های محبوب لاغری برای برداشت چربی‌های موضعی که در زمان کوتاهی شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند دستگاه لیپوماتیک است.

نواحی مناسب برای لاغری با دستگاه rf؛ دستگاهی کاربردی برای همه نواحی بدن

برخلاف بسیاری از دستگاه‌های لاغری تهاجمی که فقط برای قسمت‌های خاصی همچون شکم یا بازو  مناسب هستند، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد لاغری با دستگاه ترو اسکالپ مناسب بودن آن برای همه نواحی بدن است. این دستگاه پروب‌های تخصصی و ارگونومیک دارد که آن را به انتخابی مناسب برای حذف چربی‌ها در نواحی مختلف بدن تبدیل کرده است. هر پروب برای ناحیه‌ای خاصی از بدن به‌کار می‌رود. دستگاه ترواسکالپ، با افزایش دما در ناحیه درم، به ساخت کلاژن و انعطاف‌پذیری بیشتر پوست کمک می‌کند. این موضوع مانع افتادگی و دفرمه شدن پوست بعد از لاغری می‌شود.

همچنین اگر نگران شل شدن پوست در ناحیه بازو، زیر بغل، ران یا غبغب بعد از لاغری هستید، ما به شما استفاده از دستگاه آر اف رافوس را توصیه می‌کنیم. این دستگاه با استفاده از امواج رادیوفرکانسی و ایجاد حرارت در بافت چربی موجب لاغری موضعی می‌شود. حرارت ایجاد شده در لایه زیرین پوست باعث بالا رفتن سرعت کلاژن سازی در پوست خواهد شد. در نتیجه خاصیت ارتجاعی بهبود یافته و مانع از افتادگی آن می‌شود. همچنین باتوجه‌به اینکه در دستگاه آر اف رافوس از امواج رادیو‌فرکانسی برای کاهش وزن استفاده می‌شود، هیچ‌گونه آسیبی به پوست وارد نخواهد شد. به‌طور‌کلی لاغری با دستگاه rf  برای نواحی مختلف بدن همچون شکم، سینه، پهلو، باسن، لگن، نواحی مختلف دست و پا مناسب است.

e00b4b84 0f02 49bc b273 964a83f53455 - هرآنچه باید از کاهش وزن و لاغری با دستگاه rf بدانید

لاغری با دستگاه rf تحولی جدید و بدون عوارض در دنیای زیبایی

در این مقاله با ویژگی‌های منحصربه‌فرد لاغری با دستگاه rf آشنا شدیم. اثربخشی در این روش بسیار سریع و ماندگاری آن طولانی‌مدت است. همچنین لاغری با دستگاه آر اف یک روش غیرتهاجمی (بدون نیاز به جراحی)، بدون درد و بی‌عارضه محسوب می‌شود. استفاده از این روش نه تنها عوارضی ندارد، بلکه با سرعت بخشیدن به کلاژن‌سازی موجب سلامت و شادابی پوست نیز می‌شود. یکی دیگر از مزایای لاغری با این دستگاه امکان استفاده از آن برای نواحی مختلف بدن است. اگر تصمیم گرفته‌اید مطب و کلینیک زیبایی و لاغری خود را به دستگاه آر اف رافوس و ترو اسکالپ مجهز کنید، برای اطلاع از مشخصات این دستگاه‌ها و نحوه خرید می‌توانید به سایت afateb.com مراجعه کنید. همچنین از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ کارشناسان مجموعه آفاطب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زندگی سالم در تهیه‌ این محتوا نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا