معجزه داشتن اندام زیبا و خاص با لیپوماتیک!

عدم داشتن تحرک و رژیم غذایی مناسب، باعث ایجاد چربی در نواحی مختلف بدن و عدم تناسب اندام می شود. این امر با گذشت زمان موجب پدید آمدن بیماری های مختلفی می شود. برای درمان اضافه وزن و چاقی جراحی لیپوماتیک پیشنهاد می شود. این جراحی باعث صاف شدن شکم و از بین رفتن چربی های اضافی در هر ناحیه ای از بدن خصوصا شکم می شود. برای داشتن نتیجه دلخواه حتما باید بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران را پیدا کرده و بررسی های لازم را انجام دهید تا بتوانید با اطمینان خاطر جراحی خود را به دست پزشک مورد نظر بسپارید.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک نوعی عمل زیبایی است که باعث کاهش وزن، حذف بافت های چربی در نواحی خاص بدن و تغییر شکل بدن با دفع چربی اضافی یا هدایت کردن چربی های اضافی به ناحیه مد نظر می شود. این روش بسیار موثر است و به شما کمک می کند که تناسب اندام خود را در کوتاه مدت به دست آورده و چربی های زائد بدن را از بین ببرید. نام دیگر این عمل پیکرتراشی است و بیشتر توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا لیپوماتیک بدون بی حسی انجام می شود و چربی های بدن طی چند جلسه از بدن شما دفع می شود.

مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.

این روش یک روش درمانی برای چاقی محسوب نمی شود و در عین حال به شما کمک می کند چربی های ناحیه غبغب، شکم، ران و سایر قسمت های بدن خود را خارج کرده و به تناسب اندام مورد نظر برسید. در این عمل بیمار شاهد شل شدن پوست و از بین رفتن سلولیت ها نمی شود و زمان زیادی هم طول می کشد تا کاهش سایز اتفاق بی افتد.

924efa49 c57f 4ad0 bb55 f9b61f17c545 - معجزه داشتن اندام زیبا و خاص با لیپوماتیک!

لیپوماتیک برای کدام قسمت های بدن انجام می شود؟

لیپوماتیک شکم و پهلو

در این نوع لیپوماتیک، چربی انباشته شده در زیر شکم و پهلو به شکل محلول چربی با استفاده از دستگاه لیپوماتیک برداشته می شود؛ سپس این محلول چربی را می توان به سایر اندام های مورد نظر مثل صورت یا باسن تزریق کرد. معمولا بعد از لیپوماتیک، به دلیل شل شدن و افتادگی پوست شکم، می توان عمل لیفتینگ را انجام داد. افراد واجد شرایط برای لیپوماتیک شکم و پهلو شامل این موارد می شوند:

  • افراد سالم که بیماری زمینه ای ندارند.
  • افرادی که شاخص توده بدنی شان کمتر از ۳۰ است.
  • افرادی که از چاقی موضعی رنج می برند.
  • افرادی که با رژیم غذایی و ورزش نتوانسته اند چاقی موضعی شان را برطرف کنند.

لیپوماتیک بازو

افرادی که در ناحیه بازو چربی های انباشته شده دارند و می خواهند شل شدگی بازو را برطرف کنند و باعث لاغری بازوی خود شوند؛ از لیپوماتیک بازو استفاده می کنند. لیپوماتیک بازو باعث از بین رفتن چربی های قسمت بازو که چربی هایی بسیار سفت هستند و به راحتی از بین نمی روند، می شوند. برای انجام لیپوماتیک یا پیکر تراشی بازو، برش کوچکی در قسمت زیرین بازو زده می شود و چربی ها را خارج می کنند و باعث داشتن بازو هایی با فرم دلخواه می شود.

لیپوماتیک ران

سبک زندگی ناسالم و عدم تحرک، موجب تجمع چربی و چاقی در ناحیه ران و دیگر قسمت های بدن می شود و ظاهر نامناسبی را به همراه دارند. عمل لیپوماتیک ران باعث از بین رفتن چربی های موضعی در قسمت ران می شود.

لیپوماتیک ساق پا

اگر ورزش و رژیم غذایی تاثیری برای شما نداشته و یا به دلیل نداشتن تحرک کافی، متوجه چاقی ساق پا و تجمع چربی در این ناحیه شده اید؛ لیپوماتیک ساق پا بهترین گزینه برای شما می تواند باشد. در این روش یک لوله فلزی وارد پوست می شود و اتصال سلول های چربی ها به هم را می شکند و چربی ها را بیرون می کشد.

لیپوماتیک غبغب

اگر تجمع چربی در قسمت غبغب انجام شود، برای بسیاری از افراد ناخوشایند و آزار دهنده است. افراد می توانند اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز غبغب را انجام دهند؛ اما متاسفانه اگر غبغب ایجاد شود، از بین بردن آن سخت است و رژیم غذایی و ورزش نمی تواند تاثیرات زیادی در کاهش غبغب داشته باشد. بهترین پیشنهاد برای این دسته افراد که دارای غبغب هستند، لیپوماتیک غبغب است.

چه کسانی می توانند لیپوماتیک انجام دهند؟

به طور کلی تمام افرادی که چربی های اضافی و آزار دهنده ای در قسمت های مختلف بدن خود دارند و می خواهند هر چه سریع تر از دست آن ها خلاص شوند و اندام ایده آل خود را به دست آورند، گزینه مناسبی برای انجام عمل لیپوماتیک هستند. برای این که بتوانید پیکرتراشی با لیپو را انجام دهید باید چنین شرایطی داشته باشید:

  • دارای بیماری جدی نباشید.
  • چربی موضعی داشته باشید.
  • از سلامت عمومی جسمی و روحی برخوردار باشید.
  • در یک سال اخیر وزنتان ثابت باشد.
  • سایر روش های غیر تهاجمی و غیر جراحی مثل ورزش و رژیم غذایی روی شما جواب نداده باشد.

دوران نقاهت جراحی لیپوماتیک

معمولا بعد از عمل لیپوماتیک شاهد کبودی خواهید شد که این یک امر طبیعی و موقتی است که پس از هر جراحی اتفاق می افتد و این کبودی ناشی از لیپوماتیک، ظرف یک هفته تا ده روز برطرف می شود. ۴۸ ساعت بعد از انجام عمل لیپوماتیک فرد می تواند حمام کند. در کل دوران نقاهت در حدود دو تا سه هفته است و در این دوران ممکن است درد داشته باشید که باید با تجویز پزشک، مسکن استفاده کنید و تا زمانی که ورم وجود دارد، می توانید از گن هم استفاده کنید.

b9562ed2 bf30 44ae 9941 389e6c8a0a82 - معجزه داشتن اندام زیبا و خاص با لیپوماتیک!

کلام آخر

بسیاری از افراد از عدم داشتن تناسب اندام و وجود چربی در ناحیه شکم خود رنج می برند و خواستار اندامی زیبا و متناسب هستند. جراحی ابدومینوپلاستی می تواند خواسته این عزیزان را برطرف کند، ما در این مقاله سعی کردیم مطالب مفیدی در رابطه با معجزه داشتن اندام زیبا و خاص با لیپوماتیک در اختیار شما قرار دهیم. از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاس گزاریم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت جراحتو یا jaraheto.net مراجعه کنید.

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا