بررسی ۳ روش موثر برای لاغری شکم و پهلو

لاغری شکم و پهلو در ذهن بسیاری از افراد سخت و شاید هم نشدنی است. درصورتی که با استفاده از موثرترین روش‌های لاغری، می‌توانید در کمترین زمان به وزن و هیکل ایده‌آل خود برسید. از موثرترین روش‌های لاغری شکم و پهلو می‌توان به استفاده از دستگاه‌های لاغری، ورزش و رژیم گیاهی اشاره کرد. استفاده از دستگاه‌ها بهترین روش لاغری موضعی هستند و روش‌های دیگر نیز مزایا و ویژگی‌های خود را دارند. در ادامه به شرح ۳ روش موثر برای لاغری شکم و پهلو می‌پردازیم. همچنین، پس از مطالعه مقاله متوجه خواهید شد که چرا استفاده از دستگاه‌های لاغری بهترین روش لاغری موضعی برای رسیدن به تناسب اندام دلخواه است.

۱. استفاده از دستگاه‌های لاغری؛ موثرترین روش برای لاغری شکم و پهلو

تجمع سلول‌های چربی در قسمت‌های مختلف بدن مانند شکم و پهلو باعث چاقی موضعی می‌شود. در چاقی موضعی، چربی‌های متراکم و انباشته شده به‌راحتی از بین نخواهد رفت و حتی رژیم غذایی و ورزش نیز روی آن‌ها تاثیر چندانی نخواهد گذاشت. ازاین‌رو بهترین راه‌حل برای رفع چاقی‌های موضعی نواحی شکم و پهلو، استفاده از دستگاه‌های لاغری است.

برخی از افراد برای لاغری موضعی از روش‌های پرخطر جراحی استفاده می‌کنند. در صورتی‌که دستگاه‌های جایگزین بسیار موثری وجود دارند که در مقایسه با عمل‌های جراحی ریسک و خطری ندارند. به‌عنوان مثال، برای خارج کردن چربی‌های اضافی بدن به‌جای عمل جراحی، بهترین دستگاه لیپوماتیک جایگزین مناسبی است. در ادامه سایر دستگاه‌های لاغری را بررسی خواهیم کرد.

b919ede5 16dc 4f8b bd08 f7120fd5b569 - بررسی 3 روش موثر برای لاغری شکم و پهلو

دستگاه لاغری ترواسکالپ؛ لاغری شکم و زیر شکم با فرکانس رادیویی و بدون برگشت

ترواسکالپ، روش لاغری غیرتهاجی و بدون بازگشت است که امواج رادیوفرکانسی (RF) را مستقیماً به سلول‌های چربی زیر پوست ساطع می‌کند. بخش‌های ویژه‌ای از بدن که به‌راحتی لاغر نمی‌شوند مانند بازو، شکم،‌ زیر شکم و پهلو، توسط دستگاه ترواسکالپ در زمان بسیار کوتاهی، کوچک خواهند شد. امواج رادیوفرکانسی دستگاه لاغری ترواسکالپ، دمای داخلی سلول‌های چربی ناحیه مشخص شده را بالا می‌برد و چربی‌ها به‌دلیل گرما از بین می‌روند. در نهایت، سلول‌های مرده چربی طی فرآیند طبیعی از بدن خارج می‌شوند.

دستگاه ایواماتیک؛ بهترین دستگاه لاغری به روش لیپوماتیک

لیپوماتیک بدن، یکی از موثر‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های لاغری غیرتهاجمی است. این روش که پیکرتراشی نیز نام دارد، توسط دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. ایواماتیک بهترین دستگاه لاغری به روش لیپوماتیک است که با لوله بسیار ظریف به نام کانولا چربی‌ها را خارج می‌کند.

پزشک متخصص برای دفع چربی‌ها ابتدا چند سوراخ بسیار ریز در بافت چربی ایجاد خواهد کرد تا راه ورود برای لوله کانولا به داخل بافت چربی مشخص شود. دستگاه ایواماتیک از طریق خرد کردن چربی‌ها با تکنیک ارتعاش، تابش امواج فراصوت و مکش وزن و سایز بدن را کاهش خواهد داد.

۲. ورزش‌های کاردیویی؛ افزایش ضربان قلب و شروع چربی‌سوزی در نواحی شکم

ورزش‌های کاردیویی تمریناتی هستند که ضربان قلب و سرعت تنفس را تا حد بسیاری بالا می‌برند. پس از بالا رفتن ضربان قلب و گردش خون، بدن شروع به چربی‌سوزی می‌کند. ورزش‌های کاردیویی مانند دویدن، شنا و بدنسازی از جمله روش‌های مؤثر در طولانی مدت برای از بین بردن چربی اضافی شکم و پهلو هستند. لاغری با ورزش اغلب نیازمند برنامه طولانی مدت است که برای دیدن نتیجه آن باید به برنامه ورزشی پایبند بود.

۳. رعایت رژیم گیاهی؛ روش موثر لاغری شکم و پهلو در طولانی مدت

مصرف مواد غذایی با پروتئین‌های گیاهی، فیبر بالا و فاقد چربی اشباع شده به‌عنوان یک رژیم غذایی سالم برای لاغری شکم و پهلو تاثیرگذار خواهد بود. رژیم غذایی برای لاغری برخی از نواحی بدن مانند پهلو و بازوها شاید در زمان کوتاه تاثیرگذار نباشد. از این‌رو، بسیاری از افراد به ‌جای رژیم‌های غذایی سخت و طاقت‌فرسا، استفاده از دستگاه‌های لاغری مراکز زیبایی را ترجیح می‌دهند.

لاغری شکم و پهلو با دستگاه‌های لاغری، سریع‌ترین روش نسبت به روش‌های دیگر است. برای حفظ اندام خود پس از لاغری موضعی، به‌خصوص افرادی که پتانسیل بالایی برای چاقی دارند، بهتر است رژیم غذایی مناسبی را رعایت کنید.

e37a0cf1 9995 470c 82e1 e376777b6692 - بررسی 3 روش موثر برای لاغری شکم و پهلو

موثرترین دستگاه‌های لاغری شکم و پهلو را برای کلینیک لاغری خود از آفا بخرید!

با ‌توجه‌ به بررسی سه روش استفاده از دستگاه، ورزش و رژیم غذایی متوجه شدیم که همه آن‌ها در لاغری شکم و پهلو تاثیر گذارند ولی میزان تاثیرگذاری آن‌ها متفاوت است. در شرح روش لاغری با دستگاه‌ها گفتیم این روش غیرتهاجمی و بسیار سریع‌تر نسبت ‌به روش‌های دیگر خواهد بود. از سوی دیگر، ورزش و رژیم‌های غذایی نیاز به اراده قوی برای حفظ و پایبندی به برنامه خواهد داشت. از این‌رو بهترین و سریع‌ترین روش برای لاغری موضعی و رسیدن به اندام دلخواه، استفاده از دستگاه‌های لاغری مراکز زیبایی و پیکرتراشی است.

در استفاده از دستگاه‌های لاغری باید توجه داشته باشید که تکنولوژی دستگاه به‌ روز باشد تا حداکثر تاثیر را روی بدن بگذارد. به‌ همین‌ دلیل، مراکز زیبایی همیشه باید از آخرین دستگاه‌های لاغری موجود در بازار باخبر باشند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنند. آفا عرضه‌کننده بهترین و آخرین دستگاه‌های لاغری برای مراکز زیبایی و لاغری است. از طریق فروشگاه آفا از بهترین و آخرین دستگاه‌های لاغری روز دنیا باخبر شوید و آن‌ها را برای کلینک خود خریداری کنید. برای مشاهده دستگاه‌های آفا، وبسایت این مجموعه (afateb.com) را مشاهده کنید و با کارشناسان آفا از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت در ارتباط باشید.

زندگی سالم

وب سایت زندگی سالم | هر آنچه برای یادگیری، سلامتی و زندگی شاد نیاز دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا