ابر آراز سرویس ابر عمومی با قیمت و کیفیت رقابتی خود را رونمایی کرد.

سرور ابری عمومی با پنل مدیریت مستقیم منابع و کاربری آسان مدت ها تنها در سرویس های برون مرزی ارائه می شد، امروز جوانان توانمند حوزه فناوری اطلاعات زیرساخت تمام ابری با تضمین کیفیت را ایجاد نمودند و برای کاربران نویدی رضایت بخش را همراه آوردند.

سرور ابری آراز سرویسی که شما را از همه دغدغه های سرعت، کیفیت، امنیت آزاد می کند و وابستگی به سخت افزار و زیر ساخت های پر هزینه را به طرز محسوسی کاهش می دهد.

بیشتر مدیران سایت ها و کاربران ترجیح می دهند به جای استفاده از سخت افزار و زیرساخت پرهزینه، با یک شرکت زیر ساخت با امنیت کامل، بدون درگیری با چالش های فنی کار کنند.

محصول منحصر بفرد، سرور ابری ابر آراز

سرور ابری  زیر ساخت فیزیکی یا مجازی قدرتمندی است که فرایند ذخیره سازی اپلیکیشن ها و اطلاعات را انجام می دهد و بخشی اشتراکی از سرور می باشد که برای استفاده مشتریان در فضای مجازی اختصاص داده می شود؛ کنترل آن نیز توسط کاربران در پنل ادمین به صورت مستقیم مدیریت می گردد.

یکی از مزایای منحصر بفرد ابر آراز ارائه پنلی است که شما در لحظه می توانید منابع خود را به صورت کامل از صفر تا صد مدیریت کنید.

page 1 - ابر آراز سرویس ابر عمومی با قیمت و کیفیت رقابتی خود را رونمایی کرد.

ویژگی و مزایای سرور ابری آراز

  • سرور ابری بهترین و بهینه ترین حالت برای استفاده از تعداد سرور های زیاد، ‌اتصال آنها به یکدیگر و ایجاد کلاستر ابری است. این به این معنی است که  شما فقط و فقط بر اساس میزان مصرف تان هزینه می کنید،  نه بر اساس ساعت استفاده یا به صورت ماهانه. با این ویژگی در هزینه ها صرفه جویی شده و امکان نگه داری و گسترش زیرساخت ها میسر خواهد شد.  امنیت سرور ابری آراز با فایروال منحصر بفرد می باشد.
  • ازطریق ویژگی انعطاف پذیری  می توانید هر زمان به هر مقیاس از فضای ذخیره سازی و رایانش ابری که نیاز دارید، آن را افزایش داده، در مواقع دیگر برای صرفه جویی بیشتر، آن را کاهش دهید و بر اساس نیازتان، خصوصیات و مشخصه  های سرور را تغییر دهید.
  • یکی دیگر از مزایا و ویژگی های سرور ابری جلوگیری از ترافیک سنگین حاصل از ازدحام کاربران می باشد.  کارکرد سرور ابری به اینگونه است که به طور اتوماتیک دسترسی به سرور میسر شده واین قابلیت را دارد که در صورت اختلال در یک سرور فیزیکی ماشین روی سرور فیزیکی دیگری به صورت اتوماتیک و Zero Downtime   بالا بیاید.
  • قابلیت دسترسی دائمی و بالا، به اصطلاح High Availability که می توان گفت اصلی ترین شاخصه ی سرور ابری است که همواره  محبوب صاحبان وب بوده است. شاید برخی تصور کنند  اگر سرویس های دیگری که در سرور ابری قرار می گیرند سنگین باشند، از کیفیت و سرعت سرویس آنها نیز کاسته خواهد شد؛ اما برخلاف این تصور همانطور که پیش تر به آن اشاره شد در ابر ها وظایف تمامی منابع و سرورها بین آنها تقسیم شده و چنین مشکلی پیش نخواهد آمد.
  • از دیگر ویژگی های این سرور سهل و آسان بودن تهیه و استفاده از آن می باشد، چرا که کنترل آن می تواند از راه دور انجام شود و نیاز به داشتن نرم افزار و سخت افزار های اضافی دیگر نیست.
  • قابلیت عملکرد خودکار
page 2 - ابر آراز سرویس ابر عمومی با قیمت و کیفیت رقابتی خود را رونمایی کرد.

ابر آراز  زیرساخت به عنوان سرویس

یک داشبورد پیش روی شماست، از طریق این داشبورد می توانید به تعداد دلخواه سرور مجازی، با هر سیستم عامل به میزان منابع دلخواه به صورت آنی و در لحظه بسازید، پس از چند ثانیه اطلاعات دسترسی این سرور مجازی به شما ایمیل خواهد شد!!!

شما می توانید به تعداد دلخواه به سرور خود دیسک ذخیره سازی با حجم دلخواه بیافزایید، همچنین میتوانید هر زمان که میزان حجم ذخیره سازی شما رو به اتمام بود این حجم را به صورت اتوماتیک از داشبورد افزایش دهید.

در زمان اوج مصرف سرور مجازی می توانید منابع سرور مجازی خود مانند هسته های پردازشی و حافظه رم را به صورت اتوماتیک و از داشبورد افزایش دهید و پس از گذراندن پیک آن را کاهش دهید.

پس از نصب سرویس خود بر روی سرور مجازی می توانید از حالت فعلی سرور خود اسنپ شات تهیه کرده و در زمانی که سرور شما به هر دلیلی مانند آپدیت غلط دچار اختلال شد، به صورت آنی و در لحظه سرور را به حالت اسنپ شات بازگردانید.

درصورتی که به هر دلیلی مانند نصب VPN بر روی سرور، شبکه سرور شما دچار اختلال شد، از طریق VNC به سرور مجازی خود دسترسی پیدا کرده و اختلال شبکه را مرتفع نمایید.

همچنین در صورت فراموشی رمز عبور سرور مجازی خود می توانید از طریق داشبورد، رمز جدیدی را برای سرور ابری خود تعریف کنید.

این تنها بخشی از خدمات ابر عمومی آراز است.

page 3 - ابر آراز سرویس ابر عمومی با قیمت و کیفیت رقابتی خود را رونمایی کرد.

آراز که از شرکت های معتبر و با سابقه حوزه زیرساخت و هاستینگ است، مدتی است که بر روی رایانش ابری تحقیق و توسعه کرده است و هم اکنون از بزرگترین و با تجربه ترین تامین کنندگان ابری است.

رایانش ابری از جمله صنعت های hi-tech ای است که به دلیل هزینه های بسیار بالای تحقیق و توسعه کمتر شرکتی توانایی حرکت به این حوزه را دارد، همچنین زیرساخت به دلیل حساسیت و اهمیت آن نیازمند تجربه زیادی است، چرا که کوچکترین خطا در این لایه جبران ناشدنی است.

شرکت آراز  با بیش از یک دهه تجربه در حوزه زیرساخت، هاستینگ و دیتاسنتر اختصاصی، به دلیل وجود تحریم ها، بر خود فرض دانست تا بر حسب وظیفه چشم انداز ده ساله خود و رهبریت بازار صنعت زیرساخت و هاستینگ قدم در این حوزه گذارد و در تامین محصولات ابری که نیاز آن به شدت در کشور محسوس بوده است همانند گذشته پیش قدم باشد.

از دیگر مزایای ابر عمومی هاست ایران می توان به پرداخت بر اساس میزان استفاده اشاره کرد.

کاربران به ازای روشن بودن سرور خود هزینه Cpu و Ram را پرداخت می کنند و زمان هایی که سرور خاموش است هزینه ای پرداخت نمی کنند.

همچنین از دیگر مزیت ابر آراز می توان به فایروال لایه زیرساخت این ابر اشاره کرد که توانایی مدیریت تمامی پورت های سرور های ابری را برای پروتکل های TCP و UDP می دهد.

ابر آراز برای تمامی کاربران یک روز سرور ابری رایگان جهت بررسی سرویس ابر عمومی در نظر گرفته است. کاربران با مراجعه به سایت آراز و ثبت نام می توانند از این سرور یک روزه بهرمند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا